nieuwjaar

teebo

Bewuste gebruiker
Hey

op nieuwjaar gaan we md combineren met pado's (als iemand op de gevaren wil wijzen of tips kan geven omtrent doseringen laat je maar gaan maar mn vraag is:)

we gaan per persoon 2 porties spreiden over de avond dus 2*1/6 gram= 2/6 gram (examen wiskunde wordt een lachertje)
moet ik rekening houden met tollerantie ofzo, ik denk eraan om de 333µg te verdelen in 3 (of meer?) lichte porties om zo een licht maar langdurig effect te hebben. tenzij je de 3é portie niet meer zou voelen ofzo door tolerantie

dus, iemand ervaring?!

flashkop

Bewuste gebruiker
Re: YES

teebo zei:
YES, ik heb een topic kunnen starten met NUL reacties!
wie doet mij na??
mdma en tripproductjes zen wel chill, alleen 2 porties is wel veel, ga je feesten?
ik raad je trippen op een feesje niet echt aan, toch niet als je op je hoogtepunt zit of als ze nog opkomen, na je hoogtepunt is wel chill.
Ik zou gwn de porties alletwee na elkaar opschranze maar je kan ze mss wel best verdelen over de tijd, oppassen met de tolerantie, als het trippen gedana is is het nogal verspilling om daarna nog een portie te eten dus gewoon snel genoeg bijsteken.
de mdma kan je mss best een 3kwartier opvoorand pakken, dan ben je niet zo moe, is ook aan te raden voor na je trip wegens die moeheid veroorzaakt door trippen :)
Hoop dat ik je geholpen heb.

teebo

Bewuste gebruiker
hmmm

het feestje organiseren we zelf dus dat zit wel snor.

dus het is belangrijk mdma bij te tanken voor het uitgewerkt is?

dank voor de hulp!

flashkop

Bewuste gebruiker
Re: hmmm

teebo zei:
het feestje organiseren we zelf dus dat zit wel snor.

dus het is belangrijk mdma bij te tanken voor het uitgewerkt is?

dank voor de hulp!
ja, maar beinvloed wel je trip :) positief

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik heb lang geleden met een vriend op oud en nieuw een paddo-feestje georganiseerd. Ongeveer 15 mensen die allemaal paddo's namen waarvan het voor velen de eerste keer was.

Ik kan je vertellen dat ik het erg jammer vond van mijn oudjaarsavond.
Ten eerste ging ik me op een ogenblik aan 70% van de mensen irriteren.
Daarna was het me geheel onduidelijk hoe laat het was en wanneer we om 12 uur iets moesten gaan vieren....
Ik en enkele van mijn goede vrienden kwamen er iets te laat achter dat het 12 uur was.

We keken een beetje naar het vuurwerk vanuit het huis. Ik had totaal niet het gevoel dat het oud en nieuw was. Het was eigenlijk niets behalve een trip,een andere wereld, een andere tijd, het leek wel bevrijdingsdag.
Een belevenis die net zo goed kon plaatsvinden op een andere willekeurige dag.
Zonde van oudjaarsavond.

Maar MDMA weet ik niet zo zeker...behalve dan dat ik het wel eens op een groot feest op 31 december had genomen..... :wink:

Maar dat hoeft voor jou uiteraard niet zo uit te werken. Maar ik wil alleen zeggen dat paddo's je wereld zo kunnen veranderen dat het er niet zo toe doet of je het op en feestdag neemt.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik betwijfel of die lsd nog effect ga hebben, bij mij hadden paddos wel effect en en toen ik daarna lsa pakte gaven die zaadjes geen effect meer en lsa is verwant aan lsd dus mss dat dat hetzelfde gaat zijn???
kzou zowiezo wel probere

teebo

Bewuste gebruiker
bedankt voor de super tip, (daarom dat ik blij ben dat forum bestaat.)
ik denk dat de kans groot is dat de paddo's niet geschikt zullen zijn voor met oudejaar. mss dat ik begin met mdma (dat lijkt me wel perfect voor op oudejaar) en dan mss na 12u paddo's... (kga op nieuwjaar wel naar de oma & opa moeten gaan op familiefeest hmmmmm) zal ik de meute kunnen overtuigen om het bij md alleen te houden? u leest het de volgende aflevering!

aan de andere kant mogen we de werking van md op paddo's wel niet onderschatten :) wsch onderschat ik mdma door te denken dat de avond niet perfect gaat zijn
:hearteyes:

Bovenaan