nieuwjaarsnacht

koppeltje

Newbie
Wij hebben een vraagje in verband met nieuwjaar. Leek ons een leuk idee om tegen middernacht met een paar mensen xtc te nemen en dan op het dorpsplein naar het vuurwerk te gaan kijken. Zouden liefst een half uurtje van tevoren nemen zodat de werking begint als we daar zijn. Nu is de vraag of dit zou kunnen. Of zou de koude de werking tegenhouden of vetragen, verminderen?

Fool

Badass junkie
De kou zal weinig invloed hebben op de inwerking van je pilletje. :wink:

Weet alleen niet of hij na een half uurtje al ingeslagen is, maar dat ligt ook een beetje aan jullie ervaring ermee. Let erop dat door al het vette eten de hele dag door, je maag wat voller is en het best iets langer zou kunnen duren. :wink:

Als de kou überhaupt al invloed heeft op de werking van je pillen, zou het het denk ik alleen maar versnellen. Door je kou moet je lichaam harder werken, en versnelt dus je metabolisme, toch?

SirErick

Wijs gebruiker
WhiteWiddow zei:
Als de kou überhaupt al invloed heeft op de werking van je pillen, zou het het denk ik alleen maar versnellen. Door je kou moet je lichaam harder werken, en versnelt dus je metabolisme, toch?
Dat klopt. Maar goed, zoals al eerder is gezegd: de kou heeft geen invloed op een XTC-pilletje.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Idd tijdens je trip gaat dat echt geen verschil maken integendeel, de afkoeling kan zelfs goed doen.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik zou hem iets meer dan een half uur van tevoren pakken. Met een half uurtje is de kans toch wel aanwezig dat ie nog niet ingeslagen is als het vuurwerk begint.

koppeltje

Newbie
bedankt voor de reacties, bij mij is het meestal een 10 a 15 minuten voor de xtc inslaat en bij mijn vrouw een uurtje. Altijd oeilijk te regelen om het tegelijk te laten werken. Maar goed om te weten dat de koude geen invloed heeft.

koppeltje

Newbie
willen iedereen bedanken voor de reacties en info en laten weten dat oud op nieuw een fantastische nacht was. Gelukkig nieuwjaar aan iedereen.

transformated

Badass junkie
Tekzor668 zei:
Voor jullie ook hetzelfde. Het vuurwerk overal was echt wel magisch met snoep!!

Dat zou ik ook wel nog eens willen doen xtc pakken en naar vuurwerk kijken of de cinema zal dit zeker eens in de zomer doen :) .

Bobsacamano

Badass junkie
transformated zei:
Tekzor668 zei:

Dat zou ik ook wel nog eens willen doen xtc pakken en naar vuurwerk kijken of de cinema zal dit zeker eens in de zomer doen :) .

Nee man moet je met 2cb doen veel leuker dan X in deze gevallen dan zie je pas een licht show.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
bobsacamano zei:
transformated zei:
Tekzor668 zei:

Nee man moet je met 2cb doen veel leuker dan X in deze gevallen dan zie je pas een licht show.

Ja en met LSD is die wrs nog mooier :). Het gaat hier om de stof MDMA :-P

Bovenaan