Nieuwsgierig, geef mij tips!

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Hoi,
op 30 april heb ik voor het eerst een xtc pil genomen, was erg kicke!
Ik ben nu een aantal maanden verder en het valt me op dat er om me heen al meer drugs gebruikt wordt (komt waarschijnlijkt omdat ik het zelf ook doe). Ik woon in Hoorn (westfriesland) en ik kan je vertellen dat het hier heel simpel is om aan drugs te komen, gelukkig heb ik het nog bij xtc gehouden. Ik ken redelijk wat mensen die coke snuiven, en ik weet dat het zeer verslavend werkt maar toch wil ik het zo graag een keer proberen. Kan 1 lijntje kwaad, en ben je dan ook gelijk verslaafd?

Een goede vriend heeft me gezegt, als je het een keer wilt doen moet je met mij meegaan. Ik heb lange tijd getwijfeld, van mdma krijg je ook zo'n verkkrde kop en van coke valt het wel mee volgens mij (of niet?). En als ik het doe waar moet ik rekening mee houden? Kan iemand me een beetje goed uitleggen wat het effect is, komt het in de buurt van xtc en kan je er ook van gaan hallucineren of 'out gaan'? Ook heb ik me laten vertellen dat het effect veel korter is dan bij mdma maar wel veel leuker.

Hoeveel mensen zijn er echt verslaafd aan geraakt van jullie en hoe vaak doe je het dan, en wat zijn de klachten die je hebt gekregen, of schade? Ik weet 't, veel vragen. Maar ik wil voordat ik het doe wel weten waar ik mee bezig ben het is namelijk niet zomaar iets. En oja, brand het? en krijg je last van je neus? De meeste zullen wel zeggen het is slimmer om het niet te doen maar hebben de meeste cokesnuivers spijt dat ze ermee begonnen zijn?

Ik hoop dat jullie me een beetje een duidelijk beeld van cocaine kunnen geven want het is allemaal zo vaag wat ik erover hoor. Iig bedankt :)

Immo

Badass junkie
Ik heb het zelf nooit echt gebruikt, maar zover ik weet is het niet echt verslavend als je een beetje zelfdiscipline hebt. Een keertje proberen kan niet echt kwaad, Je krijgt er niet zo'n leip hoofd van als je van mdma krijgt. Als tip zal ik je geven dat je een beetje moet opassen dat je niet te veel alcohol gaat consumeren omdat bij veel gebruikers de grenzen verdwijnen en niet weten wanneer ze moeten stoppen met drinken. :)

tomz0r

Badass junkie
google?
na 1 lijntje ben je heus niet verslaafd, betekent niet dat je niet moet oppassen, coke lijkt helemaal niet verslavend maar als je het langere tijd achter elkaar gebruikt kom je er niet makkelijk meer vanaf.
Je kan er (bij een normale dosis) bijna niet out van gaan.
het effect is veel korter dan MDMA en of het leuker is kan ik niet zeggen. Coke is meer oppeppend en zorgt voor zelfverzekerdheid, MDMA zorgt meer voor blijdschap. Persoonlijk vind ik coke helemaal niet bijzonder. Zeg maar gerust saai.

:wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Immo zei:
Als tip zal ik je geven dat je een beetje moet opassen dat je niet te veel alcohol gaat consumeren omdat bij veel gebruikers de grenzen verdwijnen en niet weten wanneer ze moeten stoppen met drinken. :)

Ik zou aanraden om uberhaupt geen alcohol er bij te drinken. Alcohol en cocaine zorgen samen voor de productie van een derde stof; coca-ethyleen. Deze stof zorgt er voor dat je sneller verslaafd bent en is bovendien schadelijker voor je lichaam, met name voor het hart. Ik zou je aanraden 1 a 2 glazen water of isotone drankjes per uur te drinken. Op die manier zorg je dat je lichaam voldoende vocht binnenkrijgt :)

TrippyShit

Badass junkie
Coke is een klote drug. Zie vrienden van me er kapot aan gaan. Hulpeloos want ze denken zelf dat er niks aan de hand is. Liegen, liegen en nog is liegen. Ik zeg niet dat dat bij jou ook gebeurd. Als je zeker genoeg van jezelf bent of met een glaasje op. Zal je coke waarschijnlijk niet heel bijzonder vinden. Tenminste dat was bij mij het geval. Het duurt te kort, minder heftige/lekkere(persoonlijk) rush dan mdma. VEEELS te duur voor het toch wat milde en korte effect. En het een een sneaky drug. Coke is een huigelaar. Het sluipt erin zonder dat je het weet. Vind je het de 1e keer helemaal geweldig. Zou ik het niet meer doen of iig heel erg oppassen!! Verder wil ik je het niet afnemen om het te proberen. Ook ik heb het geprobeerd. Waarom een ander niet.. KIjk alleen goed uit. Zie er hier teveel mensen van naar de klote gaan. Bewuste gebruiker of niet. Coke is een kutdrug...

[SF] Safiertje zei:
Ik zou aanraden om uberhaupt geen alcohol er bij te drinken. Alcohol en cocaine zorgen samen voor de productie van een derde stof; coca-ethyleen. Deze stof zorgt er voor dat je sneller verslaafd bent en is bovendien schadelijker voor je lichaam, met name voor het hart. Ik zou je aanraden 1 a 2 glazen water of isotone drankjes per uur te drinken. Op die manier zorg je dat je lichaam voldoende vocht binnenkrijgt :)

Dus toch, ik had hier over gehoord van een man op een feest die daar met een tentje stont waar je over drugs kon praten enzo. Eerlijke mensen waren het. Zat k daar met mn mdma hoofd :P

Bovenaan