Nieuwsgierig

juut

Newbie
Hey,
Ik ben nieuwsgierig naar het roken van een joint.
Nooit gedaan, altijd gehoord dat het niet mag ed.
Maar goed, ik zou ik niet zijn als ik het niet zou proberen.
Om niet helemaal voor *&#@^ te staan in de coffeeshop (maar wel hier :wink: ) ff een vraagje.
Hoe werkt het daar?
Thnx alvast

Juut=leek

:grin:

juut

Newbie
Kun je nagaan wat een leek ik ben...
As easy as that..
Kant en klaar.
En als je zelf rolt?

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
koop wiet

vraag er tip en vloei bij

was eerst netjes je handen

sprokkel je wiet
pak een vloeitje
draai een tipje
leg het tipje in de vloei
doe er wat tabak in (hoeft niet)
leg er wat wiet op hussel het een beetje
draai m dicht. lik lik
dan heb je een joint
pak nu een aansteker
steek de joint aan

:stoned:

of maak een melonbong viewtopic.php?f=13&t=16620

Ewie

Belezen gebruiker
Als je nog nooit gerookt hebt vraag je in de shop gewoon voor een voorgedraaide, deze kosten gemiddeld 2,50 p.s.

Dat deed ik ook in het begin, ook omdat ik nog niet draaien kon :wink: Na een tijdje word je niet meer stoned (ik althans niet) van voorgedraaide omdat er meestal slechte kwaliteit wiet inzit en niet zoveel (de shops die ik ken doen 0,33 gram erin).

Als je hem oprookt in de shop is wat drinken erbij aan te raden voor het geval je even hoesten moet, dat helpt dan goed ertegen. Persoonlijk pak ik altijd een vruchtendrank, geen cola ofzo, maar das persoonlijk :grin:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
En ik zie dat je uit nijmegen komt, dus loop gewoon "de kronkel" binnen (die met die :) in het logo). Relaxte mensen daar, zullen je echt wel helpen als leek zijnde.

Fulairyn

Belezen gebruiker
Als je echt een goed voorgedraait jointje wilt roken moet je naar de wedren gaan, Zijn echt voorgedraaide om je vingers bij af te likken :hearteyes:

juut

Newbie
Fulairyn zei:
Als je echt een goed voorgedraait jointje wilt roken moet je naar de wedren gaan, Zijn echt voorgedraaide om je vingers bij af te likken :hearteyes:

dit is nog eens een tip! fiets er dagelijks langs! :rock:

Bovenaan