nieuwsgierig

me_gusta

Newbie
Hoi,
Ik zou graag wat meer willen over cannabis. Ik heb wel al eens een paar keren een trek of meer gehad van een joint, maar ofwel voelde ik me enkel duizelig, wat ik ook bij een gewone sigaret heb, ofwel voelde ik me misselijk. Ik hoor altijd iedereen over het gevoel praten dat het "geweldig" is en "één van de fijnste dingen die er bestaan". Ik vraag me af of dat niet overdreven is? En anders zou ik het ook eens willen voelen, maar hoeveel kan ik dan het best roken en van welke soort? Of zijn er betere manieren (liefst minder ongezond) om het effect te voelen (met voelen bedoel ik niet echt van de kaart zijn maar lichtjes high)?
Alvast bedankt.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Sowieso zonder tabak roken, en dan uit een pijpje/bong/vaporizer. Als je geen tabak gewend bent kan je heel makkelijk misselijk worden van een paar trekjes. Een pijpje is dus zeker gezonder, maar het beste is natuurlijk een vaporizer Hierbij verdamp je de actieve stof uit de wiet, en krijg je vrijwel geen schadelijke stoffen binnen.

me_gusta

Newbie
Ik heb er ook al aan gedacht om dit met een vaporizer te doen, omdat je dan gewoon de THC verdampt en geen stoffen verbrand. Maar ik vind er alleen maar dure als ik zo eens rondkijk op internet.
Paperplane. zei:
Sowieso zonder tabak roken, en dan uit een pijpje/bong/vaporizer. Als je geen tabak gewend bent kan je heel makkelijk misselijk worden van een paar trekjes. Een pijpje is dus zeker gezonder, maar het beste is natuurlijk een vaporizer Hierbij verdamp je de actieve stof uit de wiet, en krijg je vrijwel geen schadelijke stoffen binnen.

jaapi

Belezen gebruiker
ik zou voor de bong/waterpijp gaan, daar zijn erg goedkope varianten van, en het is relatief niet zo ongezond.

Bovenaan