• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Nirvana Of Noise!

VincentD

Newbie
Goedenavond allemaal :) ,

Hierbij een reportje over een leuk avondje Nirvana Of Noise!

Zaterdag avond 19:45 stapten Mijn maatjes, hier vernoemd als R en E. Samen met mij in de trein richting Amsterdam Bijlmer ArenA, We zaten in de trein onderweg naar Amsterdam wat leuke oude schoolherinneringen op te halen wie wel niet de gekste dingen had uitgehaald. Voor we het wisten waren we aangekomen in Amsterdam.

We liepen vanuit het station richting de HmH en we hoorden het gedreun al zodra we de deuren van het station uitliepen. We keken elkaar aan en onze blikken zeiden meer als duizend worden. Dit moest en zou een doldwaze avond worden. Eenmaal binnen aangekomen eerst een kluisje genomen en muntjes gehaald. E en ik besloten lekker een biertje te nemen om de avond in te luiden, R had hier weinig trek in en ging al aan het water. We besloten even een rondje te gaan lopen en even beide zalen te gaan bekijken. Na even op het balkon te hebben gezeten kregen we toch allemaal wel zin om het eerste snoepje te gaan nuttigen, R en ik zouden aan de Nintendo's gaan en E ging aan de pure M.

Toen we onze daad hadden gedaan zijn we naar de main verhuist en al lekker een beetje stampen op crossfiyah. Na een halfuurtje klapte zowel bij mij als bij R de Nintendo er héérlijk in :hearteyes: , we keken elkaar met grote doppen aan en moesten allebei lachen. Bij E sloeg hij ongeveer 5 minuten later in en hij was niet in staat om stil te staan. Ook R en ik moesten veel moeite doen om tien seconden stil te staan. Dat gevoel van ik kan niet stil staan sloeg bij mij al snel in om een heerlijke liefdevolle rush waarbij je van die zalige warmen golven door je lichaam krijgt. Na anderhalf uurtje hadden we allemaal toch wel even de behoefte om even een rondje te gaan lopen, Na allemaal een poging gedaan om even naar de wc te gaan, wat overigens voor geen millimeter lukte.

Er was Een kleine stand waar je een ouderwetse polaroid foto kon laten maken, Dit besloten we te doen, R zag in de naaste cocktailbar een ananas staan en die moest en zou mee gaan op de foto. Het meisje keek ons vaag aan en moest lachen. Daar stonden we dan, met een ananas op foto. R, E en ik kregen zin in een banaan, Wij een banaantje gehaald. Ik nam een hap waarop R zei, Gast jij lust toch helemaal geen bananen?! Waarop ik antwoordde, Shit inderdaad :tearsofjoy:

Na het banaantje gingen we even lekker op het balkon zitten en alle drie even een likje pure M genomen, Kwam er een stel achter ons zitten . Na een tijdje gekletst te hebben stak die jongen een jointje op en vroeg of wij ook wouden. Hier zeiden wij geen nee tegen. Alhoewel we dit beter niet hadden kunnen doen. We stonden op de wc en ik was ineens alles kwijt. Ik vroeg aan R, Gast waar zijn we?! Hij had blijkbaar precies hetzelfde te pakken want hij had ook geen flauw idee waar we waren beland. R was heel de tijd dingen aan het vertellen maár ik gewoon helemaal niks kon onthouden van wat hij zei. zodra hij klaar was met vertellen vroeg ik al wat hij ook al weer aan het vertellen was :tearsofjoy:

Toen we ons tweede halfje hadden gepakt terwijl we weer terug waren gaan zitten op het balkon sloeg deze vrij snel in waardoor ik een beetje overwhelmed raakte door t pilletje die insloeg als een kanon, ik kreeg weer die heerlijke warme rush en werd een beetje afgeleid door alles wat er om me heen gebeurde. Er begon een hevige LaserShow wat me toch net even iets te veel werd. Ik draaide me even om en zei tegen het meisje achter me, heftiiiiggg! Waarop zij met grote pupillen hevig ja knikte.

We liepen tegen het eind van de avond en besloten om nog een likje M te nemen en R en ik nog een pilletje te delen. Deze kwam in tegenstelling tot de andere lekker langzaam op en zorgde ervoor dat ik lekker een Beetje mellow werd. De tijd ging toen heel snel voorbij en was het feestje afgelopen. We liepen naar het station, nogsteeds een beetje Mellow stapten we de trein in. Er werd gecontroleerd en E was zijn kaartje weer eens kwijt. We hebben nog wat na gelachen en eenmaal thuis aangekomen allemaal vredig in slaap gevallen. :grin:

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en hoor graag wat jullie er van vonden :wave:

Bovenaan