NO-GO Drugs

spacekonijn

Badass junkie
spliffsnatcher zei:
heroine is nu ook weer niet zooo enorm verslavend hoor, ik heb het gewoon is gerookt. En dat was het dan ook. Ongeloofelijk lekeer geveol wel maar in mijn ogen tochde meest overroepen drug dat er is.

ik vind salvia zelfs harder en dat verkopen ze dan doodleuk in de smartshop
wie spreekt over 'harder'? salvia is absoluut niet verslavend...

J0rrit

Badass junkie
spliffsnatcher zei:
heroine is nu ook weer niet zooo enorm verslavend hoor, ik heb het gewoon is gerookt. En dat was het dan ook. Ongeloofelijk lekeer geveol wel maar in mijn ogen tochde meest overroepen drug dat er is.

ik vind salvia zelfs harder en dat verkopen ze dan doodleuk in de smartshop

met je eens

A

Anonymous

Gast
Je kan salvia en heroine niet met elkaar vergelijken.
Salvia is een sterk psychedelisch middel, en heroine is een opiaat.

slunse

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Je kan salvia en heroine niet met elkaar vergelijken.
Salvia is een sterk psychedelisch middel, en heroine is een opiaat.

waarom zou je dat niet kunnen?
je bent het trouwens zelf al aan het doen.
naar mijn mening kan je een drug altijd vergelijken qua hard inslaan e.d.
en het is niet omdat ze anders werken dat je ze niet kan vergelijken, het is maar als ze alletwee precies hetzelfde zijn dat vergelijken nutteloos wordt..

Bal0n

Badass junkie
Je kan ze wel vergelijken, net zoals je een appel met een huis kan vergelijken. De informatie is echter behoorlijk zinloos, omdat het 2 compleet verschillende dingen zijn.

TimeKiller

Bewuste gebruiker
Nooit meer Datura/doornappel.
Kreeg ik enorme bad trip van en 3 jaar chronische depersonalisatie/derealisatie 24/7 ('getriggerd' door de doornappel dus). Absoluut geen aanrader... :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
TimeKiller zei:
Nooit meer Datura/doornappel.
Kreeg ik enorme bad trip van en 3 jaar chronische depersonalisatie/derealisatie 24/7 ('getriggerd' door de doornappel dus). Absoluut geen aanrader... :openmouth:
wow heavy zeg , zou je wat meer over je trip willen vertellen?

Bovenaan