nog een hasjvraag

darkbull

Bewuste gebruiker
want ik peins me altijd suf over de vraag (als ik gerookt heb he, dan denk ik altijd dat ik dood ga)

wat voel je als je denkt dat je dood gaat.
of
wat denk je als je voelt dat je dood gaat.

voor mij is het een repeterend iets, het repeteert en alles valt samen, het is als het ware 1 groot orgasme waar je je aan overgeven moet (en het is helemaal niet erg)

is er iemand die me snapt? of hetzelfde voelt?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat voel je als je denkt dat je dood gaat?

Ligt aan je situatie denk ik. De meeste mensen zullen angst ervaren, andere opluchting.

Wat denk je als je voelt dat je dood gaat?

Wederom ligt dit aan de situatie.
Ik denk dat ik zou denken aan mijn hele leven en alle personen daarin (het bekende: het leven speelt zich als een filmpje voor je ogen af). De meest waardevolle personen voor mij zouden meer naar voren komen en ik zou bedenken dat ik van ze hield.

Heb een aantal bijna bijna doodervaringen gehad (zowel met als zonder drugs) en telkens is het weer anders..

De dood is zoiets raars (biochemisch gezien juist heel eenvoudig en daarom zo beangstigend) dat niemand hier met zekerheid antwoord op kan geven.

SteenS

Experimenterende gebruiker
darkbull zei:
want ik peins me altijd suf over de vraag (als ik gerookt heb he, dan denk ik altijd dat ik dood ga)

wat voel je als je denkt dat je dood gaat.
of
wat denk je als je voelt dat je dood gaat.

voor mij is het een repeterend iets, het repeteert en alles valt samen, het is als het ware 1 groot orgasme waar je je aan overgeven moet (en het is helemaal niet erg)

is er iemand die me snapt? of hetzelfde voelt?
Volgensmij weet ik al wat het probleem bij jou is, je hebt zeker een harde lichte hasj?
Probeer een keer zwarte Afghaanse hasj, die heb ik ook en is super veel beter, die harde hasj heb ik ook het zelfde bij gehad dus je bent niet de enigste :)

Ik had een heel klein beetje met mijn chocolademelk gekookt, en een uur later was ik zo ongelofelijk bang dat ik niet eens een stukje taart durfde te eten XD
Nu kijk ik er op terug en vind het nu gewoon belachelijk :P

darkbull

Bewuste gebruiker
ik heb gewoon een hasjjointje van de coffeeshop...
(kan niet zelf draaien)

wat zou ik moeten bestellen dan? heb jij een idee?
of toch maar over op de haze ofzo, of witte weduwe...

SteenS

Experimenterende gebruiker
darkbull zei:
ik heb gewoon een hasjjointje van de coffeeshop...
(kan niet zelf draaien)

wat zou ik moeten bestellen dan? heb jij een idee?
of toch maar over op de haze ofzo, of witte weduwe...
Ik zou als ik jou was eens Afghaanse hasj proberen, word je rustig van inplaats van high, en anders misschien een indica wiet soort. En ik zou geen voorgedraaide kopen, je weet nooit hoeveel en wat ze er in gooien :P

Ik rook het altijd op deze manier: http://www.youtube.com/watch?v=h47cuj9sXho&noredirect=1
Onderschat de afghaanse hasj niet, het is een sluip stoner, het duurt ongeveer 5 minuten voordat je het merkt. Een warme body high.

Bovenaan