nog een vraagje

Koetje

Newbie
ik heb 1 maand voor het laatst xtc gebruikt en dat waren dollarpillen, maar ik wordt nu elke ochtend wakken met op elkaar geplakte kaken, droge mond en kapotte wangen.
kan dat komen door de xtc?
is het een nawerking die nu nog kan werken?

Shana_P

Belezen gebruiker
Normaal gezien is dit niet mogelijk.
Tenzij je die kankerdollars met mcPP had, mss heeft je lichaam daarop gereageerd..
Maar ik betwijfel het sterk.

mocridhe

Bewuste gebruiker
Wat is mCPP?
Antwoord:

mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.
mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. Deze treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.
Er zijn veel verschillende pillen met mCPP in omloop. Aan het uiterlijk van een XTC-pil is niet te zien of er mCPP in zit. Mensen die XTC willen gebruiken, wordt dan ook aangeraden om hun pil te laten testen. Een testservice is te vinden op www.drugs-test.nl .

Bron: http://www.drugsinfo.nl/default18686.html

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik heb er veel voorbij zien komen de laatste 2 jaar.

hartjes Ferrari mitshubitchie allemaal zelfde grote dus van dezelfde maker denk ik.
ik heb verhalen gehoord van mensen die blauw aanliepen.
Meisjes die om 3 - 4 uur s nachts naar de 1e hulp moesten.
feestjes thuis die finaal de tering in gingen omdat iedereen moest kotsen van die dingen en sommige mensen gingen er zelfs zwaar van hallucineren..
Ik dacht dat er ook maar iets van 20 - 40mg mcpp nodig was p p s..

als je dit van iemand koopt druk hem dan gelijk op de feiten.

keep your shizzle tested :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Hier was ook lang 1 pillensoort in omloop waar mCCP inzat. Waren ook dollars. Somige voelde niks, somige moesten kotsen.

Lauu

Badass junkie
heb ook roze dollars gehad...waren de beste die ik ooit had...de tering

heb ook eens pillen gehad met mccp...kreeg ik een epilepsie aanval van en misselijkheid...dus kijk uit!

richelle

Belezen gebruiker
vind een maand na gebruik wel extreem lang ...
lijkt me sterk dat dat van de xtc is..
last van stress of andere onbewuste dingen die spelen ..
dat je daardoor tandenknarst ..

zou wat anders zijn als je drie keer per week xtc slikt , dan lijkt het me goed mgelijk dat je kaken een hele week aant kauwen zijn...

Lauu

Badass junkie
idd meestal zijn de pijnlijke kaken in 1 dagje weg...max 2 dagen als ik hard ben gegaan

Pepnoize

Belezen gebruiker
Lauu zei:
idd meestal zijn de pijnlijke kaken in 1 dagje weg...max 2 dagen als ik hard ben gegaan
ik kan makkelijk 5 dagen last hebben, is dan wel omdat ik de hele nacht kauwgom heb gekauwd (dan is die spier een hele fokking nacht overbelast)

Bovenaan