nog steeds misselijk

hc4life

Newbie
Hallo,
Ik heb 27 september xtc gebruikt (een half pilletje),
Dit was niet mijn eerste keer maar de 3e keer.
De eerste 2 keren had ik nergens last van maar de 3e keer werd ik kots misselijk bij het inslaan, en ook toen hij uitgewerk was.
Nu heb ik soms nog, als ik er aan denk dat ik spontaan weer misselijk word, en ben ook vaak na een maaltijd misselijk, verder heb ik ook nog dat ik mijn kaken soms gewoon uit gewoonte hard op elkaar zet.
Ik gebruik nou niet meer op feesten, maar hoe later het word op een feest hoe misselijker ik word en dat vind ik toch wel een beetje raar dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik nou wel of niet gebruikt heb (wat ik natuurlijk wel van mezelf weet).
Ik denk zelf dat het tussen mn oren zit.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen?

Groetjes.

Immo

Badass junkie
Ik denk dat het niets te maken heeft met die keer dat je xtc hebt gebruik. Als je er last van blijft houden zou ik even langs de huisarts gaan. :)

Ewie

Belezen gebruiker
Ik was ook wel een tijdje goed ziek van de speed, als ik al eraan dacht ging ik over mijn nek... Ik denk dat het wel minder word na een tijdje en zelfs verdwijnt.

hc4life

Newbie
Vanavond eerste keer gehad dat ik niet misselijk was na het eten, er komt ook niks uit hoor, alleen kokhalzen, maar vanavond niks ervan gemerkt dus hoop dat het nu een beetje weg gaat trekken dan!

Thanks voor de reacties!

Bovenaan