• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Nominaties ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok ik wil even iets kwijt ..

Hoe gefacineert sommige kunnen raken, andere delen meteen een uibrander uit. ( terecht)
Iemand die niet goed weegt en daarmee risicos neemt is geen goed voorbeeld voor dit forum of welk drugsforum dan ook.

Bad gaan op 3/4 lsd, ok nomineer maar ... dat ging nog.

Maar nomineren voor 340 mg 2C-B vind ik onacceptabel. Ik wil er niet voor genomineert worden door niemand.

Ik zou dus ook nooit een report nomineren waarin de heroine wordt verheerlijkt. Noch zou ik een overdosis van welke drugs dan ook nomineren, hoe boeiend en hoe mooi het ook gebracht is.

Ik dank jullie voor juliie begrip volgende 2C-B report zal waardig zijn zoals het hoort.

Stonie

caatje

Badass junkie
Het gaat toch niet puur om de inhoud van je report maar om de schrijfstijl? Of je boeiend, duidelijk, gedetailleerd, informatief, enzz kunt schrijven.

Als nu iemand een reoprtje maakt met hoi, ik heb me van t weekend helemaal van de wereld gesnoven, man te gek was dat. Dan schrijf je in mijn ogen niks. Mar bouw je eromheen een verhaal met gevoel dan is dat totaal iets anders, of je nu verschrikkelijk dom bent geweest of niet.

azgaza

Badass junkie
Het wordt als het genomineerd wordt niet toegejuigd dat je die hoeveelheid gebruikt; het zou er dan ook juist als waarschuwing kunnen staan, en bovendien omdat het interessant is om te lezen. Tripreports nominaties gaan over de itneressantheid en de goedgeschrevenheid, niet wat een voorbeeld e ze zijn.

Komeetman

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Het wordt als het genomineerd wordt niet toegejuigd dat je die hoeveelheid gebruikt; het zou er dan ook juist als waarschuwing kunnen staan, en bovendien omdat het interessant is om te lezen. Tripreports nominaties gaan over de itneressantheid en de goedgeschrevenheid, niet wat een voorbeeld e ze zijn.

Pretty much sums it up.

Maar als hij dit echt niet wilt, vind ik dat we zijn keuze moeten respecteren

Bovenaan