fneawognfkgln
Bewuste gebruiker
Ja mensen het is waar, fnea gaat weer eens een poging wagen om door z'n leven te pleuren zonder benzo's.
Inmiddels is er weer eens lichamelijke afhankelijkheid en tolerantie ontstaan. Geestelijke afhankelijkheid is er altijd al geweest. Maar niet afhankelijkheid van benzo's in het algemeen. Geestelijke afhankelijkheid van kalmerende middelen. Fnea kan door de leuke combinatie van licht autisme en een zeldzame vorm van ADHD niet echt ontspannen. 's Avonds, als de Ritalin is uitgewerkt vooral.
Nou willen m'n huisarts, psychiater en moeder me van de benzo's af. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maarja, to the point:
Ik zoek middelen die me kalmeren en ik hoop dat iemand iets weet.
Criteria:
- (nagenoeg) geen afhankelijkheid/tolerantie
- geen benzo (duh)
- moet ontspannend werken op de hersenen
- legaal
- niet duur
- moet voelbaar zijn (dat je je gekalmeerd voelt)
Fnea is bezig informatie te zoeken over verschillende kruiden(preparaten) en dacht al aan de medicijnen hydroxyzine en gabapentine.
Reacties welkom,
grtz fnea
*admin: capslock is niet perse nodig, heb dus even je topictitel aangepast
Inmiddels is er weer eens lichamelijke afhankelijkheid en tolerantie ontstaan. Geestelijke afhankelijkheid is er altijd al geweest. Maar niet afhankelijkheid van benzo's in het algemeen. Geestelijke afhankelijkheid van kalmerende middelen. Fnea kan door de leuke combinatie van licht autisme en een zeldzame vorm van ADHD niet echt ontspannen. 's Avonds, als de Ritalin is uitgewerkt vooral.
Nou willen m'n huisarts, psychiater en moeder me van de benzo's af. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maarja, to the point:
Ik zoek middelen die me kalmeren en ik hoop dat iemand iets weet.
Criteria:
- (nagenoeg) geen afhankelijkheid/tolerantie
- geen benzo (duh)
- moet ontspannend werken op de hersenen
- legaal
- niet duur
- moet voelbaar zijn (dat je je gekalmeerd voelt)
Fnea is bezig informatie te zoeken over verschillende kruiden(preparaten) en dacht al aan de medicijnen hydroxyzine en gabapentine.
Reacties welkom,
grtz fnea

*admin: capslock is niet perse nodig, heb dus even je topictitel aangepast