Non-Benzodiazepine sedativa

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Ja mensen het is waar, fnea gaat weer eens een poging wagen om door z'n leven te pleuren zonder benzo's.

Inmiddels is er weer eens lichamelijke afhankelijkheid en tolerantie ontstaan. Geestelijke afhankelijkheid is er altijd al geweest. Maar niet afhankelijkheid van benzo's in het algemeen. Geestelijke afhankelijkheid van kalmerende middelen. Fnea kan door de leuke combinatie van licht autisme en een zeldzame vorm van ADHD niet echt ontspannen. 's Avonds, als de Ritalin is uitgewerkt vooral.

Nou willen m'n huisarts, psychiater en moeder me van de benzo's af. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maarja, to the point:

Ik zoek middelen die me kalmeren en ik hoop dat iemand iets weet.

Criteria:
- (nagenoeg) geen afhankelijkheid/tolerantie
- geen benzo (duh)
- moet ontspannend werken op de hersenen
- legaal
- niet duur
- moet voelbaar zijn (dat je je gekalmeerd voelt)

Fnea is bezig informatie te zoeken over verschillende kruiden(preparaten) en dacht al aan de medicijnen hydroxyzine en gabapentine.

Reacties welkom,
grtz fnea :wave:

*admin: capslock is niet perse nodig, heb dus even je topictitel aangepast

spacekonijn

Badass junkie
een computerspel ofzo?

volgens mij heb je gewoon meer afleiding nodig wil je kunnen stoppen ik weet niet wat je allemaal uitspookt in je leven maar volgens mij weet jij zelf meer van kalmerende middelen af dan wie dan ook hier

Himself

Belezen gebruiker
muziek maken kerel.... ik ben zelf ook muzikant, speel drums en eigenlijk alles wat geluid maakt... werkt heerlijk ontspannend.. neemt veel tijd in beslag en het is gewoon geweldig..

Himself

Belezen gebruiker
muziek kan het niet met je uitmaken..... dat blijft altijd bij je
hoewel een meisje ook geniaal is :P

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
een computerspel ofzo?
Doe ik al veel te veel, en het helpt ook niet echt als 'ontspanning', dat is meer 'inspanning', alertheid...

Himself zei:
Heb totaal geen ritmegevoel, maar misschien probeer ik dit op een dag eens. Schijnt idd erg goed te werken, een bevrijdend gevoel te geven.

De Gezonde Snuiver zei:
Liefde is het beste. Een meisje waar je echt iets aan heb.
Heel graag, iemand er eentje in de aanbieding? Ben nog geen tegengekomen die bij me past. Er zijn de afgelopen maand een stuk of zes meisjes geweest die me leuk vonden of zelfs op me verliefd waren... Maar ze waren allemaal jonger dan zestien en hadden psychiatrische en/of psychosociale problemen... Of ze echt verliefd waren betwijfel ik, dat soort meisjes zijn vaak wanhopig. Aantal van hun hadden ook geen vader en ik heb (al zeg ik het zelf) wel een beetje een verzorgend/lief karakter en tja..., dan krijg je dat. Ben zelf al jaren niet verliefd geweest... Anyway, ontopic. Een meisje zou idd een hele goede oplossing zijn. Ik ken mensen die een kalmerend effect op me hebben als ik bij ze ben, met zo iemand een relatie zou zeker fijn zijn en benzo-loos zonder problemen, maar ik moet haar nog vinden...

spacekonijn zei:
volgens mij heb je gewoon meer afleiding nodig wil je kunnen stoppen
Klopt, ik ga binnenkort ook een baantje zoeken. Op school heb ik ook absoluut geen benzo's nodig, behalve bij veel stress. Heb te weinig hobby's verder. Dacht er al een tijdje aan, maar nu je het zegt denk ik er weer aan. Goed punt idd om te ontwikkelen.

Bedankt voor de reacties!!!

Bal0n

Badass junkie
Las het een tijdje terug al, maar moest er aan denken toen je dit topic opende. Lijkt het je nies? Honiokol?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Las het een tijdje terug al, maar moest er aan denken toen je dit topic opende. Lijkt het je nies? Honiokol?
Nee bedankt,
ik moet iets sedatiefs hebben, honiokol is enkel tegen angst als ik het goed begrijp, en van angsten heb ik geen last, ben gewoon te druk in mn kop zonder ritalin (de uren voor het slapen gaan dus) en ik wil gewoon algemeen tranquillized worden, maar bedankt voor de reactie

Bollie

Bewuste gebruiker
gewoon vollebak relatine pillen pak, stuk of 5 ofzo :tongueout:
heb ook relatine moeten pakken...

Ik nam altijd 3 pillekes en dan rookte ik daar 'n joint op.
Ik zweer het ik tripte dan een uur of 2 en viel daarna in een vaste slaap voor minstens 10 uur;

Als da nie goe is, weet ik het ook niet hoor.

PRO: Ge zijt veel tijd kwijt om andere drugs te doen
Ge zijt gekalmeerd
En ge krijgt zonder drugs ( behalve 1 klein jointje :tongueout: ) nog eens een gratis trip :tongueout:

Contra: Geen :tongueout:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
neeh geen cannabis, ik zoek SEDATIVA, dingen die m'n hersenactiviteit afremmen, geen stofjes waarvan je tript, en ritalin, ik slik er 4 per dag, dat werkt het beste, maar het gaat vooral om savonds rustig te worden, en zoals je aan de tijd van deze post kan zien, wou ik vanavond rustig worden, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik ben op dit moment ongeveer 35 uur wakker want van benzo's kan ik niet eens meer slapen. ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen. als ik morgen nog niet kan slapen pak ik een cocktail van nitrazepam, risperidon en alcohol. dan slaap ik wel maar de volgende dag is dan uhh... niet zo prettig.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
om zo lang wakker te zijn... snachts kan ik echt niet slapen, overdag val ik zo in slaap als ik geen ritalin en veel koffie neem. en het vervelende van lang niet slapen is dat je zeer prikkelbaar wordt en stemmen gaat horen of op een andere manier hallucineren na een tijdje. en ik wil wel gewoon naar school gaan en functioneren dus das irritant. maar met mn benzos kom ik overal wel doorheen. behalve slaap dan tenzij ik idiote doseringen neem. en ze zijn weer is bijna op dus ik doe zuinig. en dan vraag ik mezelf af, zal ik nieuwe halen of niet... ik weet het echt niet, en heb niet echt alternatieven. heb twee anti-psychotica geprobeerd om rustig te worden maar die bijwerkingen van die krengen dat wil je niet weten (logisch ze verlagen je dopamine of blokkeren het zelfs en je serotonine gaat er ook niet echt omhoog van). weet nog niet echt een goed alternatief voor de benzo's maar ik wil kijken of ik zonder kan. de doseringen die ik nodig heb zijn niet echt bevorderend voor m'n geheugen.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker

je wordt wel creatief als je lang wakker bent

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
godver ben net wakker mn ritme is nu officieel omgedraaid :angry:

op zich niet zo erg behalve dat ik school mis en snachts weinig kan doen zonder de rest van het huis wakker te maken :angry:

michielxboxer

Belezen gebruiker
fneawognfkgln zei:
Ja mensen het is waar, fnea gaat weer eens een poging wagen om door z'n leven te pleuren zonder benzo's.

Inmiddels is er weer eens lichamelijke afhankelijkheid en tolerantie ontstaan. Geestelijke afhankelijkheid is er altijd al geweest. Maar niet afhankelijkheid van benzo's in het algemeen. Geestelijke afhankelijkheid van kalmerende middelen. Fnea kan door de leuke combinatie van licht autisme en een zeldzame vorm van ADHD niet echt ontspannen. 's Avonds, als de Ritalin is uitgewerkt vooral.

Nou willen m'n huisarts, psychiater en moeder me van de benzo's af. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maarja, to the point:

Ik zoek middelen die me kalmeren en ik hoop dat iemand iets weet.

Criteria:
- (nagenoeg) geen afhankelijkheid/tolerantie
- geen benzo (duh)
- moet ontspannend werken op de hersenen
- legaal
- niet duur
- moet voelbaar zijn (dat je je gekalmeerd voelt)

Fnea is bezig informatie te zoeken over verschillende kruiden(preparaten) en dacht al aan de medicijnen hydroxyzine en gabapentine.

Reacties welkom,
grtz fnea :wave:

*admin: capslock is niet perse nodig, heb dus even je topictitel aangepast

jongen uit mijn hockeyteam heeft ADHD maar als hij jointje smoked is hij veel rustiger. Kweet niet of je zo iets bedoelt, maar wiet is niet zo verslavend, en tis wel chill en zeker voelbaar. Maarja je zal wel iets anders bedoelen zoals gemische shit enzo.

lutz

matthijs

Badass junkie
Hij heeft ADHD en wordt rustig van en jointje...meestal hoor ik andere verhalen, heeft hij mazzel mee dan :)

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
nee bedankt ik hoef echt geen cannabis dat gaat me te ver en is te onbetrouwbaar

kijk als je wat valiums neemt weet je wat je kan verwachten

Bovenaan