• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Noodmuskaat trip

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
hmmm vreemd, klinkt beetje als DXM niveau 3 visuals ofzo. het kleiner/groter worden van dingen klinkt in ieder geval bekend.

Ook ik heb geexperimenteerd met nootmuskaat, was 13-14 ofzo. maar werkte niet, wel erg ranzig ja!

Op erowid staan wel heftige effecten met nootmuskaat, volgens mij zijn sommige mensen gevoeliger ofzo?

erwin krol

Bewuste gebruiker
als het echte nootmuskaatolie is ( dus zonder dat bepaalde stoffen eruit gehaald zijn) is het een grondstof voor synthetische drugs.
Ik ben benieuwd of het nog ergens te krijgen is. Niet om iets van te maken maar als het bij mij in de buurt is scheelt het een extractie.
Bijwerkingen zijn er alsnog maar een extractje is beter te verdragen dan de noot.

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
Ik had ooit eens toen ik 16 was,5 volle redelijk verse noten binnengekapt.
Ik had er eerst maar 3 binnen,maar ik voelde niets dus nam ik er nog maar 2,ben in slaapgevallen en werd wakker in een delirium.
Alles vervormde en ik zag kleurrijke slingervormen die aan het zingen waren,enorme auditieve hallucinaties,alles was in echo.
Overal waar ik keek was er mist,ik kon het einde van mijn kamer niet eens zien.Enorme dorst,het voelde alsof ik in het midden van de woestijn aan het uitdrogen was + ik zag werkelijk een hooi bal in mn kamer passeren.
Ik had enorme hartkloppingen,buikkrampen en misselijkheid.
Ik vergat constant dat ik iets genomen had en dacht dat ik aan het sterven was of zot ging gaan (bad-trip).
Op een bepaald moment stond ik recht en ging ik naar de WC en opeens besefte ik dat ik eigenlijk nog steeds in mijn kamer lag!!!
De trip duurde ongeveer 24 uur met een harde peak van 12 uur,en 4 dagen leek ik op een zombie,mega-stoned met paarse ogen

Bovenaan