noodzaak fijnhakken

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hallo mensen! :wave:

Is er naast het feit dat cokedeeltjes klein moeten zijn omdat ze dan beter door de haarvaatjes opgenomen worden nog een andere noodzaak om de coke te hakken?

Het is toch ook zo dat coke die niet meteen opgenomen wordt uiteindelijk via je holtes in je slokdarm/maag verdwijnt en daar uiteindelijk opgenomen word?

Ciao peepz!

El Retro

Wijs gebruiker
Fijnhakken is de boodschap. Vind ik het lekkerst. Krijg je langere doorloop en het komt lekkerder binnen. Aan brokken snuiven heb je nix.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Fijnhakken is de boodschap. Vind ik het lekkerst. Krijg je langere doorloop en het komt lekkerder binnen. Aan brokken snuiven heb je nix.

idd en als je grote brokke snuift wille ze er nog wel eens uitvalle :openmouth: zondeeee

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Gewoon lekker fijn, geldt voor alles wat je wilt snuiven... hoe kleiner de deeltjes

- Hoe makkelijker het blijft zetten
- Het beter opgenomen wordt door je neus-slijmvlies
- Lijkt me iets prettiger
- Je verspilt niets :)

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.

Armani7

Bewuste gebruiker
Natural_Mystic zei:
Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.
ik hak het niet ik druk het plat met mn bankkaart :)

Armani7 zei:
Natural_Mystic zei:
ik hak het niet ik druk het plat met mn bankkaart :)

Wat ik doe is simpel je neemt een grote soeplepel en een kleine soep of jus lepel...drop the Coke in de grote en draai met de kleine ( de bolle kant :grin: ) over de coke in de grote....resultaat is SUPERFIJN en vliegt bijna uit je lepel vandaan...nog even met een mesje de lepels uitkrabben en voila klaar is the shizit.... Je kan natuurlijk ook een apotheker beroven en zijn vijzel jatten :grin:

Bovenaan