Noodzaak tot wassen?

Kan iemand mij als beginnende verbruiker vertellen of het noodzakelijk is pep te wassen of kan ik als cafeinejunk ook zonder te wassen die zooi naar binnen snuiven?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat hangt er vanaf wat er in zit. Heb je het laten testen?

Als het versneden is met caffeïne en je bent wat koffie gewend, dan kan het niet zo veel kwaad.

SmartieAndMe zei:
Dat hangt er vanaf wat er in zit. Heb je het laten testen?

Als het versneden is met caffeïne en je bent wat koffie gewend, dan kan het niet zo veel kwaad.
Nog niet, spul moet nog binnenkomen.. Koffie is iets wat me overigens niet iets wat me wakker houdt, al drink ik snachts 10 bakken achter elkaar, slaap zo rustig weer verder..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het persoonlijk meestal wel meevallen. Echter het effect van pure speed is wel een stuk prettiger, rustiger en minder opgefokt.

Als er andere rommel doorheen zit is het soms wel verstandiger om het te wassen.

www.drugs-test.nl laat het spul eens testen zodra je het hebt! Dan weet je meer :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben zelf ook een caffeine junk, maar vind speed zonder caffeine toch een stuk fijner werken. Ooit eens speed versneden met caffeine gehad, mocht je dat krijgen zou ik het echt wassen.

MeejheM

Badass junkie
ik dronk vroeger op mij werk meestal wel 8 of 10 bakken koffie, maar ik hou niet van caffeine in mijn speed. ik word er opgefokt van.

ik heb eigenlijk nooit 10 bakken koffie gedronken bij veel speed, maar ik vermoed dat ik daar net zo goed niet vrolijker van word.

laat gewoon je spul testen, en was of herkristalizeer het als het geen zuivere koffie?!? is. je zit toch ook niet te wachten op bier met een klein beetje ghb erin of iets in die richting.

Bovenaan