Nooit goeie trip gehad op XTC

hey mense! nieuw lid hier en eerste topic, heb een vraagje over een maat van mij

Hij beweert dus nog nooit een goeie trip gehad te hebben van XTC :confused: (wat ik als kammeraad wel jammer vind, aangezien MDMA mijn favor is) hij beweert al vaker verschillende bolle gepakt te hebben, en is hier altijd misselijk van geworden, of niks van gevoelt. :kots:

nu vroeg ik me af, heeft hij toevallig altijd een slecht pil gehad, of kan hij gewoon niet tegen XTC?
wat ik erg sterk zou vinden, maarja wie weet..

ik moet er wel bij vermelden dat hij in het verleden emotionele problemen heeft gehad enz, waar ik zelf niet veel details van weet, dat dit mss invloed heeft op de manier dat hij de stof opneemt?
Want ik kan hem mss helpen door hem naar een trip toe door hem af te leiden / praten enz zeg maar, want ik heb al eerder mense onderweg XTC trip geholpen omdat de bol te zwaar viel door ze comfortabel te houden en genoeg te laten drinken enz.

hoe dan ook, zou ik een goeie bol met hem delen die ik zelf getest heb, en hem helpen naar een goeie trip mss? wat denke julie er over? :wave:

Mike

Bewuste gebruiker
Xtc of mdma zou volgens mij voor iedereen moeten werken. De uitwerking kan wel eens verschillend zijn, maar het echte mdma gevoel moet iedereen kunnen voelen. Hooguit kan tolerantie een rol spelen. Maar uit jouw post kan ik niet opmalen dat dit het geval is.

Ik zou zeggen, zorg voor een paar goede pillen, laat ze, indien mogelijk testen en ga samen thuis eens een avondje proberen. Rustige setting, leuk muziekje....

Succes!

Mike zei:
Xtc of mdma zou volgens mij voor iedereen moeten werken. De uitwerking kan wel eens verschillend zijn, maar het echte mdma gevoel moet iedereen kunnen voelen. Hooguit kan tolerantie een rol spelen. Maar uit jouw post kan ik niet opmalen dat dit het geval is.

Ik zou zeggen, zorg voor een paar goede pillen, laat ze, indien mogelijk testen en ga samen thuis eens een avondje proberen. Rustige setting, leuk muziekje....

Succes!

Hm ja ik dacht het zelfde ^^ in de kerstvakantie eens proberen, ouders het huis uit! :rock:

Mike

Bewuste gebruiker
CakeSpaceBE zei:
Hm ja ik dacht het zelfde ^^ in de kerstvakantie eens proberen, ouders het huis uit! :rock:

Same here in de kerstvakantie, alleen bij mij omdat de kinderen dan de deur uit zijn... :grin:

alcoholist

Wijs gebruiker
ik ken ook iemand die heel anders reageerd op mdm dan de meeste.
die gene zit dus altijd soms wel eens een uur,in ze eentje en door zn knieen gezakt.
en dan hebben we de zelfde pillen genomen.
soms lopen we dan met een groep,en dan is ineens die gene zoek:P moeten we weer gaan zoeken,zittie ergens gebukt lekker in ze 1tje te chille hahaha.
hij vertelde mij dat hij een keer ineens soort van wakker schoot,omdat er een man met een hond voorbij liep,hij beweerde van 3 tot half 7 sochtens op ze knieen in het park te hebben gezeten. en hij zei dat hij de 3 mensen waarmee die was,ook was kwijt geraakt.

Het zou kunnen dat hij te weinig neemt of een slechte pil heeft genomen maar zo had ik ook een mattie die 2 maand lang elke week 1x xtc nam en hij nog nooit wat gevoeld had totdat hij een nieuwe dealer vond en ook nog een lagere dosering nam en hem helemaal kapot spacde :confused:

alcoholist zei:
ik ken ook iemand die heel anders reageerd op mdm dan de meeste.
die gene zit dus altijd soms wel eens een uur,in ze eentje en door zn knieen gezakt.
en dan hebben we de zelfde pillen genomen.
soms lopen we dan met een groep,en dan is ineens die gene zoek:P moeten we weer gaan zoeken,zittie ergens gebukt lekker in ze 1tje te chille hahaha.
hij vertelde mij dat hij een keer ineens soort van wakker schoot,omdat er een man met een hond voorbij liep,hij beweerde van 3 tot half 7 sochtens op ze knieen in het park te hebben gezeten. en hij zei dat hij de 3 mensen waarmee die was,ook was kwijt geraakt.

Haha dat is wel erg :tongueout: zo hebbe we ook is een verloren ziel om 4 uur smorgens in het park gevonden. :P Gelukkig kwamen zijn vrienden uurtje later opdagen, nog een leuke joint gerookt.:grin:

Pravim

Newbie
Volgens mij reageert iedereen er gewoon anders op. Kwam laatst iemand tegen op een feest die op 3kwart pil de hele avond het strakst van iedereen stond. Hij nam dan om de paar uur een kwartje en dit voelde voor hem alsof die een hele pil op heeft. En dit was altijd het geval bij hem.
Maar probeer het inderdaad nog is in chille setting met goede(geteste) pillen.
Succes !

atbboy

Bewuste gebruiker
Pravim zei:
Volgens mij reageert iedereen er gewoon anders op. Kwam laatst iemand tegen op een feest die op 3kwart pil de hele avond het strakst van iedereen stond. Hij nam dan om de paar uur een kwartje en dit voelde voor hem alsof die een hele pil op heeft. En dit was altijd het geval bij hem.
Maar probeer het inderdaad nog is in chille setting met goede(geteste) pillen.
Succes !

Ja pilletje van 180mg?

Ik ben ook 1 van die mensen die zeer ongevoelig is voor XTC. En ik heb toch de goeie Blauwe Driehoeken (±130mg) in mijn bezit. Mijn report is op een ander forum terug te vinden. Mijn vrouw neemt 1 pil en gaat als een raket,..ziet soms zwaailichten, vleermuizen en spinnetjes. Ik begin met 2 stuks,...maar om te zeggen dat ik wappie ben ? Ik voel wel iets,...maar helaas niet het gevoel wat andere mensen ondervinden. Voor en na het gebruik neem ik veel vitamine C1000 en ook L-Tryptofaan. Maar dit heeft ook geen invloed. Wie heeft er een goeie Tip ?
Ik gebruik per 5 uur ± 5 pillen a 130mg

WappieWappie

Belezen gebruiker
Satfreak1969 zei:
Ik ben ook 1 van die mensen die zeer ongevoelig is voor XTC. En ik heb toch de goeie Blauwe Driehoeken (±130mg) in mijn bezit. Mijn report is op een ander forum terug te vinden. Mijn vrouw neemt 1 pil en gaat als een raket,..ziet soms zwaailichten, vleermuizen en spinnetjes. Ik begin met 2 stuks,...maar om te zeggen dat ik wappie ben ? Ik voel wel iets,...maar helaas niet het gevoel wat andere mensen ondervinden. Voor en na het gebruik neem ik veel vitamine C1000 en ook L-Tryptofaan. Maar dit heeft ook geen invloed. Wie heeft er een goeie Tip ?
Ik gebruik per 5 uur ± 5 pillen a 130mg
Sodeju, van 650 mg in 5 uur niets voelen?

Gebruik je andere drugs op regelmatige basis naast XTC?

Nee ik gebruik daarbij helemaal niets anders.
Ik gebruik wel maagtabletten voor maagzuur,...maar deze neem ik nooit in als ik ga wappen.
Deze middelen leggen een filterlaagje in je maag waardoor de MDMA langzamer wordt opgenomen.
Gisterenavond/nacht ff een klein feestje gehouden hier thuis,...dus nu wat zweten en kleve handjes.

Bovenaan