nooit meer xtc !!!

roos

Newbie
hoi
ik wou het ook wel eens proberen een xtc pil ik ging naar crazyland
ik voelde me goed en nam een halfje in ,om te beginnen dacht ik
een uur later leek het net of iemand me keel dichtkneep ik kreeg geen adem meer en alles draaide even later zat ik bij de ehbo dacht echt dat ik dood zal gaan
de volgende dag kon ik me veters niet meer strikken kon mezelf bijna niet meer aankleden en was overal bang voor
nu maanden verder ben ik depresief
ik heb die pil laten testen en er bleek 121mg mdma in te zitten dat was best wel veel zeiden ze
voor mij dus nooit geen pil meer!

Emo

Bewuste gebruiker
tsjah, een deel pech gehad denk k ook, maarja kweet er niet veel van af dan moet je bij balon zijn :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Huh, dat is wel een heel erg vreemde reactie op MDMA. Heb ik eigenlijk nog nooit over gelezen of van gehoord.

Heeft de testservice alleen getest op MDMA, of ook andere substanties?

Drazzic

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Huh, dat is wel een heel erg vreemde reactie op MDMA. Heb ik eigenlijk nog nooit over gelezen of van gehoord.

Heeft de testservice alleen getest op MDMA, of ook andere substanties?

Inderdaad ik ook niet. 121 mg is wel veel, maar halfje zou normaal altijd goed gaan. wel goed dat je halfje nam, altijd halfjes nemen zeker in het begin en zeker als je niet weet wat voor pillen het zijn, waar ze op zijn getest. maar misschien dat je er allergisch voor bent, het kan. Ik weet het verder ook niet erg raar. Wat zeiden ze op de EHBO dan?

roos

Newbie
he

bedankt voor al jullie reacties !!! :)

maar ik ben nergens allergies voor en heb geen last van epelepsi
ik zal er denk ik gewoon niet tegen kunnen
bij de ehbo wisten ze het ook niet echt ik moest me maag maar leeg laten pompen maar dat spul zat toch al lang in me bloed dus dat heb ik niet laten doen

kussss

FuTuRe

Experimenterende gebruiker
vlak voor dat je gestrekt ging

ging je toen ook zwaar denken over dat je strak stond etc

want dat kan natuurlijk ook dat je gewoon zo ver weg was dat je in paniek raakte en toen die "aanval" kreeg

Krs

Bewuste gebruiker
FuTuRe zei:
vlak voor dat je gestrekt ging

ging je toen ook zwaar denken over dat je strak stond etc

want dat kan natuurlijk ook dat je gewoon zo ver weg was dat je in paniek raakte en toen die "aanval" kreeg

na een halfje helemaal weg? lukt mij niet. maja mischien zat er wel iets anders dan mdma in. rattegif ofzo :P

someone_nl

Belezen gebruiker
Wel verstandig dat je je pil hebt laten testen, zo weet je in ieder geval wat je geslikt hebt.

Na een halve een aanval krijgen is wel raar, dan zal er inderdaad wel wat meer als alleen mdma ingezeten hebben lijkt mij.

Bilnaat

Newbie
Roos,

Jouw reactie is mij niet helemaal onbekend. Bij personen die gevoelig zijn voor het krijgen van paniekaanvallen en/of depressie kan MDMA als catalysator werken. Zelfs een half pilletje, in jou geval 60mg) kan voldoende zijn.

Als je langer last blijft hebben de depressie en misschien ook paniekaanvallen dan raad ik je aan om naar je huisarts te gaan. Die kan jou helpen om er vanaf te komen.

voor meer informatie over een paniekaanvallen/stoornis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paniekstoornis

Succes verder.

Mac...

Badass junkie
Eerlijk gezegd heb ik het vermoeden (en vat dit niet verkeerd op) dat het voor een groot gedeelt tussen de oren zit.
Zoals bij alle drugs is het van belang dat je van te voren al lekker in je vel zit. Vooral de eerste keer. Als je al enigszins angstig was of niet echt helemaal vertrouwd met de mensen/omgeving kan het een onprettige ervaring worden.

jb

Newbie
hoi roos heb je mijn verhaal gelezen ik had binnen 12 uur 10 pillen geslikt heel stom maar wist niet meer wat ik deed het lijkt er veel op wat ik voelde kom ook uit alkmaar hoop dat je je snel beter zal voelen anders echt naar huisarts voor dat het erger word ik heb te lang gewacht om aan bel te trekken en heb nu de gevolgen van succes jb

Rainha

Newbie
Toen ik de eerste keer ging slikken had ik ook een halfje op en in die halve zat ong hetzelfde als in jouwe.. Toen het kwam was het zo nieuw voor me ik werd ff helemaal vaag in me hoofd en daar schrok ik van. Mijn vriendin voelde zich ook niet egt goed. Ik had ook het idee alsof iemand mijn keel dicht kneep en alsof ik langzaam uit mezelf ging.. ik dacht ook dat ik dood ging. Later toen ik met me vriendin thuiskwam was het praktisch in 1x over en ging ik goed. Daarna heb ik nog 3 keer geslikt en de 1e keer erna kreeg ik weer dat 1e gevoel dat je niet herkent, maar toen d8 ik van het is een halve kan niet fout gaan ff gaan zitten en toen ging alles goed. Bij mij ging het gewoon fout omdat ik het zelf d8.

ik heb nooit van pillen gehouden eigenlijk, je weet niet wat je slikt!
tegenwoordig kan je ze laten testen, maar als je aan 't stappen bent wacht je daar toch niet op??
ik heb een keer een pilletje geslikt en op zich ging dat wel. daarna heb ikeen keer een kapsule genomen wat pure xtc moest zijn.... ik ben achterover op de plavuizen gevallen! was wel mn eigen schuld want ik had dat ding open gemaakt en gespoten... doe ik ook nooooit meer!!

Bal0n

Badass junkie
staffordlover zei:
ik heb nooit van pillen gehouden eigenlijk, je weet niet wat je slikt!
tegenwoordig kan je ze laten testen, maar als je aan 't stappen bent wacht je daar toch niet op??
ik heb een keer een pilletje geslikt en op zich ging dat wel. daarna heb ikeen keer een kapsule genomen wat pure xtc moest zijn.... ik ben achterover op de plavuizen gevallen! was wel mn eigen schuld want ik had dat ding open gemaakt en gespoten... doe ik ook nooooit meer!!

erhm.. je laat ze testen voordat je uitgaat, dan weet je precies wat er in zit.

oane

staffordlover zei:
ikeen keer een kapsule genomen wat pure xtc moest zijn.... ik ben achterover op de plavuizen gevallen! was wel mn eigen schuld want ik had dat ding open gemaakt en gespoten... doe ik ook nooooit meer!!

MDMA spuiten? kan dat? nog nooit van gehoord.

Bal0n

Badass junkie
Ja dat kan. Maar het is sterk af te raden, sowieso omdat het effect naast sterk euforisch ook ontzettend misselijk makend is. Daarnaast is het vaak versneden met andere stoffen (of een gecrushte pil), endie stoffen kunnen erg schadelijk zijn bij het inspuiten.

fokker

Belezen gebruiker
De eerste keer kun je ook beter in een vertrouwde, rustige omgeving doen als je t mij vraagt... geen discotheek of party...

Ik geef de voorkeur nog altijd lekker aan mn woonkamer, DVD van Enigma op, kaarsjes aan lichten uit, en als ie flink door is ga ik meestal een stuk lopen buiten (ik gebruik snachts, niemand op straat, lekker rustig en niet te veel licht), stuk van 3 uur vaak of langer... heerlijk gewoon, lekker vrij zijn.

Dan thuis Enigma weer op, of iets in die trend, af en toe bij slikken, af en toe afwisselen naar een stukje psychedelic trance.... heerlijk gewoon.

Maar ik ga dus echt niet op een party slikken, mn zintuigen zijn veel prikkelbaarder, dus t kan al snel te druk voor je worden om je heen en das gewoonweg niet prettig vind ik. Zo heb ik een keer sinaasappelsap moeten halen terwijl ik er nog vol op stond, zonnebril op en t winkelcentrum in.... NOT FUNNY, die drukte irriteerde me mateloos, en was erg blij toen ik weer buiten stont met de sinaasappelsap... mn vriendin ging namelijk niet helemaal okay dus die had vitamine C nodig... sindsdien staat er trouw sinaasappelsap in de koelkast VOORDAT we de eerste nemen (ik begin meestal al met 2). Doe het trouwens maar 3 tot 4 keer per jaar om er geen gewoonte of verslaving van te maken. Bevalt goed.

GreetZ,
Bram

myself

Newbie
altijd rustig blijven dan komt het goed...
het is vaak bij mensen die het voor het eerst proberen die gaan zich te druk maken om wat er met ze gaat gebeuren..
want als het begint te werken krijg je ineens een klap van warmte dan weer koud enzovoorts...
maar blijf dan gwoon rustig want na een paar minuten is dat weer voor bij en kun je lekker verder gaan...

Superman

klikt voor mij wel raar jah

heb wel ooit gehad toen ik had gesnoven dat heel keel opwas gezet en dat ademen moeilijk werd ma van een pil denk dat het een alergische reactie ofzo was
groetjes :sunglasses:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Een vriendin van mij laatst had precies hetzelfde bij haar 1e halvje.
Het waren niet zo hele sterke pillen dus daar lag het niet aan!
In het midden van de trip had het gevoel dat haar keel dicht werd geknepen en kon gewoonweg niet meer slikken.Gelukkig duurde dit maar 5 minuutjes.
Nou heb ik een beetje op i-net gezocht wat dit nou kon veroorzaken.
Uiteindelijk heb ik er iets over kunnen lezen en het blijkt te komen doordat ze persoon er teveel bij na zou denken bij het feit drugs te hebben genomen.Het is eigenlijk zeg maar het opfokken van jezelf en misschien ook wel een beetje het verzetten tegen het gevoel(niet relaxd zijn en het laat het dan niet over je heen komen.)

Als je het zo allemaal leest klinkt het toch wel ergens logish.

hey roos,
mijn vriendin heeft ongeveer hetzelfde gehad, juist niet van die keel.
volgens mij heb je aanleg voor psychoses ofzo, ofwel gewoon een slechte pil maar ik denk het niet als er zoveel mdma-gehalte inzit.
heb je soms iemand in je familie met een soortgelijke ervaring zoals die depressie en paniekaanvallen dat je zegt.
mijn vriendin is nu 5 weken verder na dat voorval en heeft nog steeds aanvallen en kan ze moeilijk onderdrukken, morgen wordt mss alles wat duidelijker, ze gaat nr een psychologe uit een drugcentrum.
sterkte! het is geen lachertje die aanvallen.

Bovenaan