Phenibut als leerhulp, whaha.

Kan het op zich wel begrijpen, rustgevend vooral zonder al te suf te worden, voor mij dan, kun je alleen beter niet te vaak/te lichtjes gebruiken i.v.m. verslavingsgevoeligheid.
Methiopropamine is naar mijn mening ook een goede voor leren, vergelijkbaar met amfetamine maar minder euforisch en minder dip, naar mijn mening ideaal voor de studie maar ook wel misbruik gevoelig, heb zelf een sterke zelfcontrole maar dit is niet voor iedereen weg gelegd, hoge hoeveelheden noradrenaline zijn ook niet zo gezond, recreatief zeker niet aan te raden. Maar voor mij wel prettig dan methylfenidaat.
Als je de amfetamine verwante hulpmiddelen niet zo prettig vindt qua werking en de moeite wilt nemen om bitcoins aan te schaffen is modafinil ook zeker een aanrader.
Heb de nootropics wel eens geprobeerd in mijn leven, had wel het gevoel dat ze hielpen met concentratie maar als iemand me vertelde dat het puur placebo was had ik het ook geloofd, hele wisselende verhalen ook, denk dat de een er meer baat bij heeft dan de ander.
Even googlen 'betrouwbaar goedkoop nootropics' en een recente thread/draad er bij halen, kun je genoeg vinden. Is tegen de forumregels in om sites aan te raden, succes.