Na langere periode, van nu ca 5 maand met nihil tot geen gebruik van rc's/drugs/medicatie, vooral mbt stims, want benzo's waren al sterk teruggedraaid naar vrij sporadisch en andere drugs en rc's uit andere klassen waren al langer, vrijwel volledig uit mn leven verdwenen, met een uitzondering op de regel.
Na enkele keren met vrij povere nachtrust (door wat moeilijkere dagen en te veel stress), nam ik paar dagen geleden een pellet 10mg Norflurazepam, omdat het reeds 1u30 was, na 30min voelde ik al meer moeheid en vanaf uur na inname, nam de moeheid het volledig over, dus tussen 2u30-2u45 mijn bed in. En viel ik ook heel snel (ca 3u) en fijn in goede vaste slaap. En toen ik nog met ferm slaapkopje, kijkend naar de wekkerradio en echt dacht dat het tussen 8-9u 's ochtends was, mede door mijn slaperig gevoel en nog piepkleine oogjes en klaar om terug snel mn bed in te kruipen en nog enkele uurtjes te slapen/rusten. Maar bij het terugkomen vd de wc, keek ik nog eens en zag ik zowaar dat het 16u30 gepasseerd was, wat enorm verschieten was, zo'n zeer diepe en vaste slaap zonder onderbreking en eigenlijk nog gewoon verder had kunnen slapen, maar nog uurtje in bed gelegen met smartphone.
Maar oow sech wat een zeer potente benzo (slaapmiddel) is met dit stofje. Zal ik niet meer gauw terug gebruiken.
Is dit logische werking(duur) en de normale effecten? Wat zijn anderen hun ervaring(en) met Norflurazepam?