Normaal doen met speed

Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met nog een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?

Jack Herrer zei:
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?

Funky Monkey

Badass junkie
Jack Herrer is geen speed he... volgens mij ben je een beetje verdwaalt! :beer:

Anyhow, je kan wel normaal doen maar inderdaad niet teveel bek trekken... en elkaar niet opfokken om gek te gaan doen, of met ze alle gaan rennen ofzo :P

esmee

Belezen gebruiker
Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.

:mrgreen:

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
@ nick de neger; je naam heeft toch niks te maken met het topic dat je opent?

en verder, ik ben de eigenaar van de ouders waar het over gaat, en het is heel belangrijk....elkaar opfokken kunnen we wel laten, maar het gaat erom dat als ze beneden komen, ze niet denken van 'WTF wat hebben zij nou weer gebruikt :openmouth: ' want ze zijn de laatste tijd al achter veeeel te veel drugsgebruik van mij gekomen

Funky Monkey

Badass junkie
^ Hmmm dat dacht, maar hier hebben we er nog eentje die verdwaald is :beer:

Maar je kan wel gewoon normaal doen als je speed op hebt. Alleen zorgen dat je niet teveel neemt want dan kan je heel arrogant worden enzo. En verder mocht je ze aanspreken moet je er even op letten dat je niet als de ice naar parijs door blijft ratelen tijdens het praten :grin:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Speed is de drug waar ik het minst moeite mee heb om 'normaal' te doen. Als het je eerste keer is, zorg je wel best dat er geen 6-gangen diner gedaan moet worden met je ouders, want je krijgt minstens de eerste vier uur geen hap naar binnen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je voelt je gewoon lekker en je krijgt gewoon lekkere, gezellige lulkicks met die ouders. Die zullen niks aan je merken maar gewoon denken: "Wat een leuke, spontane persoon is dat!".

Dozer

esmee zei:
Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.

:mrgreen:

hier sluit ik me helemaal bij aan :)

Northawke

Wijs gebruiker
Normaal doen is geen probleem als je niet te veel neemt, nee. Gewoon rustig om de paar uur een lijntje en het zou allemaal goed moeten gaan.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Idd niet teveel anders ga je wel strak staan en krijg je grote doppen enzo... Dat valt wel op.

Delirium

Badass junkie
Bij de wat grotere lijnen krijg je waarschijnlijk ook wel een beetje paranoïde trekjes (met je voet of vingers tikken ofzo). Ook adem ik altijd snel en oppervlakkig op pep, maar ik weet niet of dat ook te merken is voor anderen :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....

het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....

een snuiver spot ik op 1 km afstand !!

:hearteyes:

pitbullspikey

lysergine25 zei:
gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....

het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....

een snuiver spot ik op 1 km afstand !!

:hearteyes:

Daar ben ik niet zo mee eens.Ik zeg niet als je iemand al een tijdje kent en je weet hoe zij/hem zich normaal gedraagt dan pas kan je het verschil zien waneer ze onder invloed zijn of niet.Bij iemand die je totaal vreemd is kan je onmogelijk zeggen van ja hij/zij gebruikt of niet want ik kan u garanderen ik ben iemand die vrij rustig en kalm is en waneer ik voor jouw zit geef ik geen kick ben ik normaal kalm en rustig zoals gelijk welk ander persoon dus als je het niet zou weten NO WAY dude

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Onzin hij is zeker toevallig verkouden ?
Als ik iemand all;een al hoor snotteren is ie verdachte ...
Dan hoef ik hem of haar alleen nog maar aan te kijken en ik weet het.

Als iemand ziek is zie je dat meestal zeer duidelijk, meer omdat zieke mensen in bed moeten liggen.

Stonie

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik kan perfect normaal doen op pep. tenzij ik te vaag wordt natuurlijk maar das meestal pas op dag2. Heb regelmatig gewerkt en ging prima. En dat gekke bekke trekken dat is onzin vind ik. Had ik ook in t begin maar de meesten overdrijven vaak omdat ze dan stoer willen doen met hun klappersmoel ofzo. Juist ja.

Um

Belezen gebruiker
ik heb 1 keer teveel speed genomen van te goede kwaliteit

en werkelijk zeven uur lang moest en zou ik mjn arm bewegen van boven naar onder, kon die werkelijk niet stil krijgen

zelfs niet na het uitgaan, in mijn bed moest en zou ik mijn arm bewegen, was eigenlijk toch een teken dat ik teveel speed binnenhad op te korte tijd

Luister goed naar jezelf als je aan het praten bent. Je hoort dan wel of je te snel praat, te veel, stottert of sljisjt... In die situaties: Rustig adem halen en RUSTIG de zinnen eruit gooien... Droge bek of strakke kaken kan ook vrij irritant zijn...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:

Marla Singer zei:
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:

ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lostwithoutyou zei:
Marla Singer zei:

ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch...

Ik heb precies hetzelfde idd!

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Ik kan best normaal doen op speed, de meeste die ik ken ook hoor, dus hoeft geen probleem te zijn.

esmee

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
lostwithoutyou zei:
Marla Singer zei:

Ik heb precies hetzelfde idd!

Ja die nachtjes doorhalen, die doen het em...... :beer: :rockband:

Jack Herrer zei:
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met nog een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?

hahaha soms denk je dat ze het niet doorhebben en babbel je en babbel je en dan vraagt je ma::: waarom trek jij eigenlijk zulke gekke bekken? je mond gaat heel de tijd scheef...xD BETRAPT is bij mij gebeurt xD

Ik geniet al een tijdje van speed. Ik heb gewoon mijn werk kunnen doen, thuis bij mama aan het diner. ( vermijd pindakaas op brood.) Calve creamy is voor de speed junk gemaakt.
Niemand ziet mijn gebruik. Bijkomend voordeel van dagelijks gebruik vooor langere periodes, is dat de meeste mensen je niet nuchter kennen.

Ziek worden en speed gebruik ? Is mogelijk dan.

Bovenaan