NPS-schaalverdeling?

3CMC lijkt sterker te lijken op MDMA, mephedrone (4mmc) sterker op snuifcocaine. Is een schaalverdeling over de effecten op zijn plaats? Oftewel; zou je effect van sommige research chems op een schaalverdeling kunnen zetten?

Dan zou je volgens mij krijgen:

MDMA-------3CMC –3MMC—4MMC -----cocaine

Waarom wel/niet?
Iemand? Thxx

FerdFatoehaus

Badass junkie
3CMC lijkt sterker te lijken op MDMA, mephedrone (4mmc) sterker op snuifcocaine. Is een schaalverdeling over de effecten op zijn plaats? Oftewel; zou je effect van sommige research chems op een schaalverdeling kunnen zetten?

Dan zou je volgens mij krijgen:

MDMA-------3CMC –3MMC—4MMC -----cocaine

Waarom wel/niet?
Iemand? Thxx
Lijkt me van niet. De basis van deze stoffen is anders, ze werken op verschillende receptoren en benaderen die op een andere manier. Wat uiteindelijk zorgt voor een ander effect. 3-mmc en 4-mmc lijken in dat aspect meer op elkaar (beiden zijn cathinones) maar zijn toch verschillend.

Casrus

DF-koning
Lijkt me van niet. De basis van deze stoffen is anders, ze werken op verschillende receptoren en benaderen die op een andere manier. Wat uiteindelijk zorgt voor een ander effect. 3-mmc en 4-mmc lijken in dat aspect meer op elkaar (beiden zijn cathinones) maar zijn toch verschillend.
Het gaat toch om het gevoel, niet per se om de chemie?

De Zandman

DF-koning
Brengen cathinones niet vaak een kater na gebruik met zich mee?
Die heb ik ooit eens met bk epdb mogen ervaren en dat goedje neem ik dus nooooooit meer! Ook geen andere rc's uit deze categorie trouwens....nee dank u, daar word ik niet zo blij van...

Bovenaan