NRG-3

Tictac

Newbie
Vandaag ben ik in het bezit gekomen van NRG-3.

Het volgende is me verteld:
- Het effect lijkt op mephedrone/speed/xtc
- De piek is 6 uur lang en daarna kun je nog niet slapen.
- Het is een nieuwe rc

Op internet is er bar weinig van te vinden en ik weet ook nog niet of ik het dit weekend ga testen. Maar zodra het zover is, komt er een tripreport :wink:

Is iemand hier bekend mee?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Zoals ik op meerdere fora lees worden de NRG reeks en E3 RC's gemaakt door een Chinees genaamd Eric. Die gast blijkt vrij weinig te geven over mogelijke slachtoffers van schadelijke goedjes, waardoor ik je adviseer om ver weg te blijven van deze middelen. Er is niks tot weinig over bekend, en 't zit er dik in dat wat ik net vermelde ook de reden is waarom.

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Ik snap er zelfs niets van, maar misschien verteld onderstaand citaat iets over de actieve stoffen?

"the formula is a stronger formular of (2α,3α) -epithio-17α-methyl-17β-ol-N-Benzyloxycarbonyl-d-proline."

edit: ik zie ook bij de NRG-3 producten vaak plantenvoeding staan. Misschen dus iets met mephedrone erin?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
lolzornated zei:
Ik snap er zelfs niets van, maar misschien verteld onderstaand citaat iets over de actieve stoffen?

"the formula is a stronger formular of (2α,3α) -epithio-17α-methyl-17β-ol-N-Benzyloxycarbonyl-d-proline."

edit: ik zie ook bij de NRG-3 producten vaak plantenvoeding staan. Misschen dus iets met mephedrone erin?

Nee, mephedrone is sinds kort in China verboden, mits je een licentie hebt gekregen van de overheid. Het lab waar de NRG- producten vandaan komen heeft geen licentie dus probeert met nieuwe, vaak onbekende, beta-kathinones mephedrone te vervangen.

Het lab welke de NRG- en E- reeks synthetiseerd wordt gerund door een Chinees die zichzelf Eric noemt. Zoals ik hierboven al vermeldde is die gast voor geen meter te vertrouwen en adviseer ik je dus geen van zijn RC's te proberen. Die gast heeft al meerdere dode op z'n naam m.b.t. 'nieuwe' en vervuilde producten die uit zijn lab kwamen. Aan foto's te zien is ook wel duidelijk hoe vervuilde drugs via zijn lab op de markt komt, hier een artikel: http://www.dailymail.co.uk/home/mos...boratories-scientists-work-new-meow-meow.html

Als dit nog niet duidelijk genoeg is weet ik 't ook niet.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ach joh, zolang het eindproduct maar puur is maakt het niet uit hoe smerig een lab is, hè? :mrgreen:
En als dát als zo erg is hebben ze waarschijnlijk nooit methlabs gezien.

Tictac

Newbie
Bedankt tot dusver, Het spul heb ik in de buurt van Zwolle gekocht. Ze worden verkocht in doorzichtige capsules a 7,50 per stuk.

Er zouden al flink wat mensen moeten zijn die het geprobeerd hebben, iemand ervaring hiermee?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Damien0124 zei:
Ach joh, zolang het eindproduct maar puur is maakt het niet uit hoe smerig een lab is, hè? :mrgreen:
En als dát als zo erg is hebben ze waarschijnlijk nooit methlabs gezien.

Dat is het hem dus net. Als je m'n post en het artikel gelezen zou hebben zou je geweten hebben dat het lab, wat er maar 1 is, waar de NRG- en E- (Eric-) range vandaan komen veelvuldig verontreinigde middelen op de markt heeft gebracht.

Menig methlab zal niet schoner zijn nee, maar meth is dan ook een illegaal middel welke stiekem gemaakt moet worden. Menig RC niet en die worden niet voor niks designerdrugs genoemd. Meestal wordt het in een degelijk gebouwd lab gesynth.

no_obkiller

Experimenterende gebruiker
no_obkiller zei:
voor de goede orde, dit is geen mephedrone.
Jezus Christus, gisteren om 8 uur een capsule genomen en ik ga nog steeds man :openmouth:
Heeft niets met MDMA of speed te maken, het effect is iets meer ketamine/paddo achtig. Fuckgin hell, wat werkt deze shit lang door.
volgens mij is t naphyrone...wordt verkocht als NRG-3

Bovenaan