nu advies nodig aub

sipan

Experimenterende gebruiker
Beste lezers
Ik heb een vraagje. Ik wil een avond relaxen, in Amsterdam zag ik bij een smartshop , legale opuim liggen, bij veel andere smartshops wordt er ook kratom verkocht.
Heeft iemand ervaring met Kratom? Ik heb een paar keer herbal-pillen geprobeerd, heb er helemal niets van gevoeld.
Is dat bij kratom ook zo?? Ik wil graag een super sterke high/Roese
Of moet ik toch liever voor natuurlijke opuim gaan (legale vorm, zwart balletje).

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je binnen de legaliteit wilt blijven - en anders ook hoor, is Kratom een goede keuze.
Ik vind het best wel een fijn roeswekkend middel. Voor een gezellige avond thuis weliswaar; in de drukke straten van Amsterdam zou ik het niet zien zitten.

Maar het heeft gegarandeerd effect als je een serieuze dosis neemt, i.t.t. tot zovele nutteloze herbals.

Suc6!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kratom werkt op dezelfde receptoren als opiaten (sommige mensen kotsen er ook van), ik vind dus legale opium geen slechte naam..
En dit spul werkt ook zeker. Het beste koop je zo'n zakje van 10 gram kratom poeder, dit kost meetal 10 euro en heb je 1 a 2 dosissen. Tincturen vind ik niet echt fijn, behalfe de dure kleine flesjes zijn ook goed :) .

Angramar Temenos

Badass junkie
legal mdma die ze bij sommige smartshop hebben werkt wel. Dat is dan geen herbal xtc (wat niet werkt), maar een soort design van MDMA die ze verkopen als luchtverfrisser, nieuwe versie van methylone.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vond Kratom weinig aan.
Voelde me inderdaad ook misselijk nadien.
Had 6 gram Kratom premium extract opgedronken.
Ik geloof dat ik me wel ontspannen voelde, maar vrij saai.

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
legal mdma die ze bij sommige smartshop hebben werkt wel. Dat is dan geen herbal xtc (wat niet werkt), maar een soort design van MDMA die ze verkopen als luchtverfrisser, nieuwe versie van methylone.

De legale mdma die ze in 9vande10 smartshops hebben liggen is zooi als Trip-E enzo.

Bovenaan