Nu ik

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Beste mensjes...

Tijdens het uitgaan en grote feesten zoals Qlimax,q-base, Defqon weet ik dat bijna al mijn vrienden wel minimaal 1 pil of meerdere nemen.

Ik heb altijd met mezelf afgesproken van "fock it" kheb die troep nie nodig. En ben er misschein altijd wel een heel klein beetje bang voor geweest :confused:

Toch wil ik het nu ook eens proberen en gewoon weten hoe het voelt en ook een keer dat "Extra" los kunnen gaan beleven.

Mijn vraag is dus of je echt super hard gaat spacen in je kop, en of het ook je stemmingsgevoel negatief kan beinvloeden net als bij wiet. Ik heb 1 keer meegmaakt namelijk toen ik was gezakt voor mijn brommerexamen dat ik toen een joint ging roken en me alleen maar druk ging maken over dit en dat..

Ik heb super veel geblowd maar blow nu nog maar 1 of 2 keer in de week dus ik weet wel wat spacen is ongeveer. Is dit vergelijkbaar?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
weed is totaal niet vergelijkbaar met xtc/mdma kijk maar eens rond op het forum en op internet en je zal de nodige info vinden.
als je het echt wil zou ik zeggen: ga ervoor! maar als je het niet echt nodig vind zou ik het laten
veel succes

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
idd met weed is het niet te vergelijken...
als je niet teveel pakt ga je niet echt superhard spacen hoor, je voelt je euforisch, houdt van alles en iedereen (wordt niet voor niets de love drug genoemd), en muziek klinkt super :)
probeer eens een lage dosis en kijk wat het geeft...

wausie91

Bewuste gebruiker
het verschil wat betreft het feesten is bijv
als je geblowd heb en echt ongeloofleijk stoned ben heb je (ik in ieder geval niet) om een heel stuk te gaan lopen laat staan dansen of hakken
reggae wel maar hardcore niet (hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat als je naar hardcroe luistert pillen slikt of moet slikken om erbij te horen enz...)

als je pillen slikt ga je opzich wel spacen maar het eet straks staan waus zijn je bent energiek en het is in ieder geval een heel ander soort van spacen je bent meer in beweging denk wel aan het feit dat dit harddrug is persoonlijk vind ik dant ik dat in ieder gweval had moeten doen

wat betreft het stemmings gevoel beinvloeden ja dat kan maar daarom
moet je ook nooit pillen slikken alsje al heel erg down bent depressief een heel slecht humeur hebt noem het maar op

zorg in ieder geval dat je het de eerste keer doet als je lekker in je vel zit
en je echt weet wat je doet en je er zelf achter staat
per soonlijk vond ik het zoiezo een stuk gerustellender dat ik het met goede vrienden deed die ik vertrouwde
maar terug naar jou begin zoiezo met een kleine dosering ik weet je lichaams gewicht niet maar ik zelf ben begonnen met 1 pilletje (80 mg mdma) en heb er later op de avond nog een geslikt die hoeveel heid is me goed bevallen
toen woog ik nog 85,5 kilo inmiddels 79,5 ik ben door die pillen 6 kilo afgevallen maar ik heb er sindsdien al meer geslikt en ik wil nogmaals zeggen sta achter wat je doet begin met een pilletje je kan na dat eerste pilletje r altijd nog 1 nemen als ie ingeslagen is drink genoeg water en neem je pillen in met water veel sucsess en vooral veel plezier :stoned: :stoned:
ps. ik raad zoiezo af om bij de eerster keer veel sterke drank te drinken
of de hele nacht gaan dansen wegens vochtverlies :wink:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Je beleefd alles zoveel intenser met xtc. De muziek is mooier, de mensen zijn leuker.. Ik vind het persoonlijk echt de meest geweldige drug.

Als je het gaat slikken, zorg dan in ieder geval dat je lekker in je vel zit, goed uitgerust bent, heel veel water drinkt en af en toe wat frisse lucht/rust neemt.. Ik ben zelf begonnen met een halve pil (maar ik ben ook een heel licht meisjes haha). Ik zou in ieder geval in eerste instantie een halve pil nemen of hooguit één.

Qocaïne

Badass junkie
Safire zei:
Ik ben zelf begonnen met een halve pil (maar ik ben ook een heel licht meisjes haha). Ik zou in ieder geval in eerste instantie een halve pil nemen of hooguit één.

idd.. een pil van ongeveer 75mg MDMA moet voldoende zijn voor de eerste keer!

Als is 110mg ook niet verkeerd :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
je kan niet zoveel over de dosering zegge, omdat je simpel weg niet weet hoe zwaar ze is en je ook niet weet hoe ze er op zal reageren :wink:

Bovenaan