• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Nuchter trip report 1x speed

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Poging 2 om mijn verhaal te vertellen :grin:

Wie: Vrouw 30 jaar
Waar: Thuis met gezelschap van mijn vriend.
Wat: Speed (3 lijntjes in totaal, achteraf was het derde lijntje een verkeerde inschatting)
Waarom: Omdat het kan, en vooral ook nieuwsgierig naar de drug.
Gewicht: 54,5 (vr) 53,5 (za)
Hoeveel: 75-90 mg

Het is vrijdag rond 16:20.
Ik neem op dit moment mijn eerste lijntje van 25 mg en heb nog een lijntje van 25mg klaar liggen voor het geval ik wat meer nodig denk te hebben. Ik voel me erg nerveus, niet helemaal wetend wat ik kan verwachten. Ik denk dat ik het eerste lijntje gevoeld zou hebben als de zenuwen niet zo aanwezig zouden zijn. Na 20 minuten merkte ik weinig van het effect dus nam ik het tweede lijntje. Ik voelde me steeds vermoeider worden, de zenuwen gingen steeds meer weg. Naar mate de zenuwen weg gingen begon ik de euforie en het chill voelen van de drug te merken. Ik lag op de bank redelijk gelijk aan hoe ik zou liggen met wat ket op. Voor mij was speed op dat moment dus een combi van mdma en ket. Ik voelde me totaal niet energiek en besloot nog even te wachten met een lijntje om het nog wat tijd te geven.
Lijntje voelde ik wel in mijn neus maar ik kan niet zeggen dat het pijn deed. Het druppelde soms een beetje mijn keel in, smaak was niet aangenaam maar ook niet vies.

17:30
Nog steeds lig ik moe op de bank, mijn ogen dicht is erg fijn maar van energie is geen sprake. Ik dacht dat de drug dus niet genoeg werkte op basis van mijn moeheid. Dit bleek later een behoorlijk verkeerde aanname te zijn. Ik zou erachter gaan komen dat ik niet energieker word van speed (zoals ik dat met mdma voel) maar dat het onmogelijk zou zijn voor mij om moe te worden. Tussen die 2 zit een groot verschil. Ik heb geprobeerd op het oog een lijntje van 25mg neer te leggen dus dat zal het wel niet geweest zijn.

18:00
Ik lig al een half uur erg chill op de bank, de effecten zijn minder heftig als ik verwacht had maar meer nemen ga ik niet doen. Ik heb al een lijn meer genomen dan wat ik op voorhand in gedachte had. En ik voel me chill dus hier ga ik het mee doen. (Toen had ik geen idee wat de drug naar zijn inwerktijd ging doen haha) de euforie was er de hele tijd wel, mijn lichaam kreeg het warm en koud en leek niet zo goed een constante temp aan te kunnen houden. Dus ik ging van trui aan, naar trui uit, naar mouwen opgerold om mijn temp op een constante te houden.
We zijn gaan wandelen met de honden, op de hoop dat ik door het wandelen me toch wat energieker ging voelen. Tijdens het wandelen kwam ik er al snel achter dat ik uren achtereen kon wandelen zonder moe te worden. Toen kwam de realisatie dat dit wel eens mijn energie kon zijn op de drug. En dat ik dus te enthousiast ben geweest met het nemen van. Stom dat ik me niet aan het advies gehouden heb maar aan een gevoel waarvan ik dacht het te moeten krijgen.

Weer thuis begreep ik ook ineens duidelijk dat men zegt dat je bij wil nemen. Dat gevoel had ikook, niet om harder te gaan maar ik was bang dat het uit zou werken ofzo. Ik heb niks bij genomen, maar het gevoel was inderdaad best sterk aanwezig. Je denkt er zelf niet aan maar de drug plant deze gedachte in je hoofd. Zoals hij later op de avond nog veel meer gedachtes mijn hoofd in zou gaan vuren. (ik heb uiteindelijk bij deze stof ook het gevoel gehad of hij mijn gedachtes meer ging controleren, alsof de drug mij een beetje overnam)

19:00 (vanaf nu ben ik niet meer zeker van de tijden, dus het gaat nu schatten worden)
Tijd om deze drug uit te proberen in de slaapkamer!

Wow, wow wow wow, oh wow. 2 uur later waren we klaar en toen heb ik nog steeds een aantal uur vol verbazing gezeten (vooral gepraat) over de ervaring. Man oh man, wat was dat goed.
Gelukkig zat ik tijdens de daad nog niet op mijn top van willen praten. Maar het praten ging wel degelijk, en waar ik normaal zou twijfelen bij wat ik zeg tijdens seks, deed ik dat nu niet. En die zelfvertrouwen maakte de praat helemaal goed. Ik wist niet dat ik het in me had.
En ik werd niet moe dus dat hielp zeker mee om het spelletje goed te doen.

22:00
Vanaf hier is de rest van de avond gevuld met praten. De eerste paar uur waren gevuld met bespreken wat we zojuist nou gedaan hadden. Waarom het zo goed was en waarom we het in hemelsnaam niet eerder geprobeerd hebben. (Ik weet wel waarom, normaal zijn er remmingen die nu weg zijn) Gepraat over andere dingen die we leuk zouden vinden om een keer uit te proberen. Net zoals met mdma op, is een heel open gesprek over onze voorkeuren zo makkelijk. Maar dat zal vast heel bekend klinken voor de meeste mensen die deze drug geprobeerd hebben.
Zo word ons slaapkamerleven dus ook nog steeds een beetje beter.

1:00
Het willen praten begint nu echt een beetje obsessief te worden. Het kost me meer moeite om niks te zeggen dan om te praten. Het praten voelt heerlijk, ik maak zoveel connectie met mijn vriend. We praten over van alles en nog wat. Het maakt niet uit welk onderwerp, ik weet er wel wat van te maken. Ik heb mijn toilet bezoek uitgesteld want praten is belangrijker. Nu moest ik toch wel echt, en ineens klapte het hard in dat deze drug mijn voorraden aan het uit putten was. Ik stond op en kan bijna gelijk weer gaan zitten, ik werd licht in mijn hoofd. Ik vervloekte mezelf dat ik helemaal geen aandacht besteed heb aan het eten, of mijn ontbijtdrankjes.

Hier wil ik even apart aangeven dat ik ook hier het gevoel heb (de dag erna had ik het gevoel, terwijl ik nog bezig was totaal niet) dat de drug mijn denken deels over genomen heeft. Op welke andere drug dan ook die ik geprobeerd heb, blijf ik me bewust van de risico's en zorg ik daar tijdens de trip voor. Hier heb ik de verzorging van ontbijmelk blijven drinken compleet genegeerd.
Mijn lichaam voelde totaal niet alsof ik eten nodig had, en mijn geest vond het ook totaal niet belangrijk. Het stemmetje in mijn hoofd om te eten zat op de achtergrond en had zeer veel moeite om zich te laten horen. Ik pakte wat ontbijtdrink en had de grootste moeite om het door te slikken. Het is niet alleen dat je geen honger hebt op deze drug, je lichaam en geest werken het ook actief tegen om tot je te nemen. Slikken moest ik bewust en dwingend doen. Bij iedere slok gaf mijn lichaam de reactie of ik een pure citroen aan het eten was. Mijn resereves bij houden is dus ook mislukt. Dat was de volgende dag goed te zien, want er was een kilo vanaf. (ik had mezelf bewust gewogen want was benieuwd hoe snel het zou gaan) Dit vreet echt heel hard aan je reserves, geen andere drug die ik geprobeert heb komt hierbij in de buurt.

3:00
Mijn vriend was op en ging naar bed, ik ben bij hem in bed gekropen en tegen hem aan gaan liggen totdat hij sliep. Daarna ben ik weer naar beneden gegaan en ben ik op het forum terecht gekomen. Ik heb even geteld, mijn onder invloed report telt 8 a4tjes vol. Ik ben daar ook een aantal uur zoet mee geweest. De behoefte om te praten was nog zo duidelijk aanwezig dat schrijven de enige andere optie was die ik op dat moment kon doen. Ik vond het heel leuk om te doen, maar achteraf gezien voelde ik me ook hier heel erg gestuurd door de drug. Mijn eigen wil was weg en ik moest schrijven. Wat ik overigens heel leuk vond en ik heb me er prima mee vermaakt De uren vlogen voorbij! Maar achteraf gezien voelde het wel behoorlijk obsessief aan.

6:00
de eerste draft van het report is klaar en ik zie dat er nog iemand op het forum is. Mooi, dan ga ik daar mee praten. Vanaf nu voel ik dat de drug ook langzaam uit begint te werken. Mijn gedachtes volgen zich minder snel zodat ik weer fatsoenlijke zinnen kan maken. Mijn lichaam begint nu ook moe te worden.
Op het forum even wat gekletst en ik was ook gelijk mijn report aan het overlezen zodat ik het enigzins begrijpbaar op het forum kon plaatsen. Want de originele versie............. Het was leuk om terug te lezen. Ik kon ook duidelijk in mijn zinnen merken dat de drug uit begon te werken.

8:00
Mijn lichaam heeft het wel redelijk gezien. Mijn geest word ook moe maar die wil nog verder praten. De hele tijd tegen letters aankijken maakt het niet beter nu de trip duidelijk uit begint te werken. Ook hier kon je weer duidelijk aan mijn taalgebruik merken dat de drug uit begon te werken (althans, ik kon dat)

9:00
Toch te lang door gekeken op het scherm, een vlaag misselijkheid kwam over mee heen en ben maar even met de wc gaan knuffelen. Duurde heel kort dus heb me eigenlijk ook niet ziek gevoeld.
Door deze vlaag van misselijkheid mezelf toch maar gedwongen om te stoppen met schrijven en lezen. Ik zette een film aan, maar het was moeilijk deze te volgen. Mijn lichaam was klaar maar mijn gedachtes schoten nog steeds door mijn hoofd. Duidelijk minder, maar genoeg aanwezig dat mijn gedachte nog steeds niet uit mezelf kwamen.

12:00
Nu zijn dan ook mijn gedachtes gaan liggen, het enige wat ik denk is waar ik ook zelf bewust aan denk. Omdat mijn gedachtes nu rustig zijn word ik dat ook en kan nu ook wel redelijk zeggen dat de kater voorbij is. De kater is bij mij dus te verwaarlozen.
Ik was wel moe uiteraard, maar zeker niet zo erg als ik me op ingesteld had.
Eten en drinken viel me nog steeds zwaar.

15:00
Jeej, heb er even over gedaan maar het puddingbroodje is weg.

17:00
Jeej, ik kan weer gapen!!!

20:00
Jeej, mijn lichaam wil weer eten en drinken en het voelt dan ook heerlijk om die energie mijn lijf in te stoppen en te voelen hoe het gebruikt word. Een vriend is in de tussen tijd hier en we gaan wat games spelen.

23:30
Het word tijd om te gaan slapen, ben nu al zo'n 36 uur wakker.

1:30
WTF!! Ik zou als een blok in slaap moeten vallen.
Uiteindelijk gebeurt dit ook maar ik weet niet precies hoe laat. 2 uur heb ik nog gezien.

Zondag:
10:00
Ik word wakker en voel me ontzettend goed uitgeslapen, ik stap met nieuw energie mijn bed uit en merk dat het maar een illusie was. Beneden aan gekomen ben ik weer dankbaar voor de bank. Mijn spieren begin ik nu ook te voelen, nog een leuk aandenken wat ik dus helemaal niet erg vind.

Mijn mening:
Ik vond het een erg leuke ervaring en schat de kans hoog in dat ik het nog een keer ga doen.
Uiteindelijk voelde speed anders aan dan ik verwacht had. Deze drug lag toch zeker het verste weg van wat ik verwacht had in vergelijking met andere drugs en de verwachting daarbij.

Hetgeen wat me het meeste tegen stond. (de positieve dingen hoef ik niet te noemen, die snappen jullie wel)

-Mijn lichaam en geest leken langs elkaar af te leven. De speed leek mij gedachtes over te nemen.
Eerst stopt mijn lichaam met trippen en een paar uur later mijn geest pas. Mijn lichaam heeft eten nodig maar mijn geest weigert om dat ook even door te geven. Mijn geest weigert om verstandig te willen doen. Mijn geest beslist waar ik aan denk, mijn geest belist dat ik moet en zal praten. Mijn lichaam beslist op zijn buurt weer of er wel of niet gegeten mag worden.

-Het uitputten van de voorraden is ook onwijs snel gegaan, dat mag best wat meer aangedikt worden als je het mij vraagt. Aan de andere kant heb ik dan ook wel een te hoge dosis genomen achteraf. Volgende keer zorg ik ervoor dat mijn maag bomvol zit. Niet 4 boterhammen maar zo lang ik door kan eten.

Dus mijn tip van de dag: Niet bij nemen als je je niet energieker voelt, It's a trap!!!!!!
(Luister naar de adviezen, niet naar je geest want die is niet altijd te vertrouwen)

Volgens mij is dit report al een stuk fijner en overzichtelijker om te lezen. Nog steeds wel aan de lange kant, maar minder pittig om te lezen hopelijk.

mario1223

Experimenterende gebruiker
Leuke report om te lezen.. Je legt precies uit hoe alles gaat ook qua eten heel relateerbaar met die citroen haha. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Bovenaan