Nuchter worden :)

Jeller

Badass junkie
van blowen kan je het ook wle voelen de volgende dag.. meestal ben je dan idd wazig en minder geconcentreerd..

en ik heb ook al een paar keer een soort van wietkater gehad waarbij ik het gelijk altijd een beetje koud had en heel gevoelig (fysiek) was.. niet zo erg maar toch raar :confused:.. had dat in het begin toch heel af en toe

caatje

Badass junkie
geheel tegen de gewoonte in heb ik me zaterdag toch nog eens leten verleiden door een biertje. Ik ben met een grote groep gaan eten in een eetcafe. Daarna even flink uit mn dak gegaan met een sloot bier. Normaal drink ik nooit meer omdat de day after altijd zwaar afzien is voor me. Maar doordat ik eerst heel goed gegeten heb en frisgedronken heb, denk ik dat ik daardoor de volgende dag niks aan heb overgehouden. Zou dat kunnen?

Marcel

Belezen gebruiker
caatje zei:
geheel tegen de gewoonte in heb ik me zaterdag toch nog eens leten verleiden door een biertje. Ik ben met een grote groep gaan eten in een eetcafe. Daarna even flink uit mn dak gegaan met een sloot bier. Normaal drink ik nooit meer omdat de day after altijd zwaar afzien is voor me. Maar doordat ik eerst heel goed gegeten heb en frisgedronken heb, denk ik dat ik daardoor de volgende dag niks aan heb overgehouden. Zou dat kunnen?

De frisdrank heeft er in ieder geval voor gezorgd dat je geen hoofdpijn hebt gehad. De reden van de hoofdpijn is namelijk dat alcohol vocht ontrekt. Hierdoor kampen je hersenen met een vochttekort, ze krimpen zelfs iets. Daardoor krijg je hoofdpijn. Tussendoor water of fris drinken helpt dus om je vochtgehalte op peil te houden.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ik heb bijna nooit een kater maar dat komt omdat ik altijd tegen 6 uur (ligt eraan hoelaat ik in bed lag) weer wakker wordt en dan met een noodgang naar benede sprint en heeeel veel drink.. dan ga ik weer in bed ligge en ik kan ik niet meer slape =(
Weet niet of het komt omdat ik dan zo vol zit of door de drank vorige avond maar normaal als ik om 7 uur gewekt wordt door mn hatelijke wekker kan ik om half 8 met gemak weer terug naar dromenland als ik al uit bed ben geweest..

Naja laat ik niet afdwalen wat ik wilde zeggen is dat ik dan nooit een kater heb (ik blijf dan altijd nog wel liggen tot ong 10 uur) maar het is wel klote als je zo weinig slaap heb gehad..

Dus wat mijn theorie was en die ik hier al paar x heb teruggelezen is als je goed drinkt scheelt dat je een kater of dan ben je hoogstens btje misselijk/duizelig volgende dag ..

Jeller

Badass junkie
vroeger had ik ook minder een kater.. maar nu ben ik er gelijk ene beetje gevoeliger voor.. ofwel is het omdat ik meer drink.. gelukkig heb k nooit hoofdpijn

Bovenaan