nuchtere avonden

megamold

Experimenterende gebruiker
Ellesdee zei:
megamold zei:
:grin:
hehe ik mag soms al blij zijn alsk weet wa bove en onder is :mrgreen:
als da gebeurt ... well straaaaange shit happens :mrgreen:

hahaha lol :P

heb je dat trouwens ook?
normaal kan ik heel goed zien hoe iemand zich voelt, maar met lsd juist niet...

dan zit iemand iets leuks te vertellen en dan denk ik dat t negatiefs is... :confused:

hmmm nog nooit echt last van gehad
wel bv dat iemand iets zegt en da ik iets totaal anders gehoord heb :grin:
alleen ma hore wa ge wilt hore noeme ze da zeker :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
megamold zei:
Ellesdee zei:
megamold zei:
:grin:
hehe ik mag soms al blij zijn alsk weet wa bove en onder is :mrgreen:
als da gebeurt ... well straaaaange shit happens :mrgreen:

hahaha lol :P

heb je dat trouwens ook?
normaal kan ik heel goed zien hoe iemand zich voelt, maar met lsd juist niet...

dan zit iemand iets leuks te vertellen en dan denk ik dat t negatiefs is... :confused:

hmmm nog nooit echt last van gehad
wel bv dat iemand iets zegt en da ik iets totaal anders gehoord heb :grin:
alleen ma hore wa ge wilt hore noeme ze da zeker :mrgreen:

Whaha lol :P
dat kan ook xD

haaaijj.. k heb even een vraagjj aan iemand.. ik zou graag een keertjj met mij vriendin N. een paddo nemen.. maar we wouden graag weten of dat erg gevaarlijk is.. we blowen zelf regelmatig ik wel meer als haar en nu wou ik ook weten of het dahn minder effect heeft.. en als je eht meot eten smaakt het dahn ook vies..??

kuSsjjkuSsjj.. ikkiejj :stoned:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
*_-mJon-_* zei:
haaaijj.. k heb even een vraagjj aan iemand.. ik zou graag een keertjj met mij vriendin N. een paddo nemen.. maar we wouden graag weten of dat erg gevaarlijk is.. we blowen zelf regelmatig ik wel meer als haar en nu wou ik ook weten of het dahn minder effect heeft.. en als je eht meot eten smaakt het dahn ook vies..??

er is hier zat over te vinden op dit forum :rolleyes: :rolleyes: en het is niet gevaarlijk als je een niet te groot portie neemt en btw Ja het smaakt vies.

trouwens volgens mij ben jij 13 ofzo of je hebt nog helemaal niet veel verstand van drugs, verdiep je er eerst in voordat je iets gaat gebruiken. Het is handig om veel af te weten van de drug die je gaat gebruiken. dus ik zou er nog even mee wachten :rolleyes: :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
*_-mJon-_* zei:

Nu in het Nederlands? ipv. in BrEeZaH.

Bovenaan