NZT.1

eefje123

Experimenterende gebruiker
(Geen idee of ik dit in het juiste forum zet maar okee.)

Ik heb de laatste tijd ongelofelijk veel te doen qua school en werk, en raak mijn concentratie steeds vaker en sneller kwijt, dus ik besloot een beetje rond te googelen om te kijken of er dingen bestaan die daarbij helpen. Natuurlijk kwam ik adderall en dergelijke tegen maar de bijeffecten spraken me niet aan, en zo ging het met veel dingen.

Om een lang verhaal kort te maken, ben ik uiteindelijk iets tegengekomen wat 'NZT.1' heet, door het bedrijf Paneuromix. Dit zou een vitaminesupplement oid zijn dat zou helpen met mijn concentratie en zelfs motivatie, als ik de reacties erop van verschillende mensen mag geloven.

Ik heb dit wondermiddeltje dus zojuist besteld, en nu zal ik dus moeten wachten.

Nu heb ik een vraag: Heeft iemand ervaring met NZT.1? Laat het graag weten, zodat ik weet wat voor effecten ik kan verwachten.

Ik zal hier meer over schrijven zodra ik de supplementen binnen heb!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey!

Dit is wat je bedoeld lijkt het?

MastaguyB
Freaky Bodybuilder

NZT1 Paneuromix
Ervaringen?

Las er meerdere berichten over hier.

Zelf vorige maand eens besteld. Paar keer lage dosering, dat deed niet veel. Met 3 capsules voelde ik 't zeker. Helderder in mn hoofd, meer aandacht kunnen hebben met wat ik deed, geconcentreerder.

Samenstelling is:

Alpha-GPC
DMAE
Huperzine-A
Bacopa Monnieri
L-Theanine
Rhodiola Rosea
Phosphatidyl Serine
Ginkgo Biloba
Koreaanse Ginseng
Groene thee
Curcumin Biopiperine
Vitamine B12
Vitamine B6
Vitamine B5
Vitamine B3

Dosering weet ik niet precies. Staat op hun site.

http://www.paneuromix.com/

Zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/ ... ix-325130/
Zelf geen ervaring mee.
Greets

eefje123

Ja inderdaad! Bedankt voor je reactie, ik zal dus de verwachte effecten krijgen als het goed is.

eefje123

Tijdje geen internet gehad, maar ik wilde eventjes laten weten dat ik op woensdag al mijn pakketje binnen heb gekregen! Was verbaasd dat het zo snel ging aangezien ik in Zweden woon, haha. Ik denk dat ik er in het nieuwe jaar mee ga beginnen! Nu in de vakantie heb ik er nogal weinig aan lijkt me.

eefje123

Tijd voor een update.

Ik heb NZT.1 nu ongeveer een maand gebruikt, en het heeft mijn concentratie enorm geholpen. Ik kan me nu langer achter elkaar concentreren en alhoewel ik natuurlijk ook soms ongefocust ben merk ik wel dat dit minder vaak voorkomt wanneer ik echt mijn best doe! Best wel blij hiermee dus.

Nu vraag ik me af of dit op lange termijn ook okee is om te gebruiken? Als iemand dit weet zou ik het erg fijn vinden om te weten. :)

ooscaar

Wijs gebruiker
smokegroen zei:
ik ben ook best benieuwd naar hoe het nu afgelopen is?
Die komt niet meer op het forum, plus dat het eigenlijk gewoon placebo is als je naar de samenstelling kijkt. Maar goed, als placebo je flink kan helpen, is dat erg mooi meegenomen natuurlijk :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ooscaar zei:
smokegroen zei:
ik ben ook best benieuwd naar hoe het nu afgelopen is?
Die komt niet meer op het forum, plus dat het eigenlijk gewoon placebo is als je naar de samenstelling kijkt. Maar goed, als placebo je flink kan helpen, is dat erg mooi meegenomen natuurlijk :)
Mhua, zitten wel dergelijk een paar stofjes bij die een psychoactieve werking hebben.
Van 'oosterse' ginseng is bekend dat het het bloed verdunt en een betere doorbloeding zou geven, vriendin van me krijgt het op voorschrift van de huisarts.
Ik zie er 3 choline supplementen tussen staan, dat zal ook wel een beetje helpen.
Theanine heb ik zelf veel ervaring mee, verhoogt gaba en dopamine een beetje, werkt ook een beetje op de glutamaat receptoren in, helpt wel aardig.
Rhodiola Rosea verhoogt de aanwezigheid van serotonine in de hersens.
Groene thee is gewoon anti oxidant werking, paar vitamine supplementjes zie ik er nog bij, doet niet zoveel lijkt me maar kan geen kwaad.
De rest van de ingrediënten zegt me niet zoveel, het doet allemaal vrij weinig maar alles bij elkaar zou het me niet verbazen dat het een positief effect kan geven los van placebo.

Lijkt me ook prima te gebruiken iedere dag voor de lange termijn al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen met zoveel verschillende producten bij elkaar.

Bovenaan