Heb enkele maanden aan de Tramadol gezeten, had dit in vloeistof op voorschrift voor nierkolieken. Daarna (was maart vorig jaar) eens O-DSMT pillen besteld, na halfuur begon het te werken en zo tot 2u wad het zoals Tramadol, lekker cossy, wat zorgeloze gevoel, maar al veel sneller kreeg ik enorme jeuk, vooral benen, dit had ik ook bij Tramadol, maar pas na 4-5u, eerder als na-effect, als ik in bed kroop, dus dacht ké, wat sneller die jeuk, niks aan de hand. Maar snel werd de jeuk echt zeer vervelend, alsof er continue kleine beestjes onder je huid zitten, ik werd er echt zot van, op de koop toe, werd ik niet veel later kots maar dan ook kotsmisselijk, echt ganse nacht tot 10u liggen kotsen, zo ellendig had ik me al lang niet meer gevoeld. Na al dat overgeven, voelde ik me rest vd dag nog slapjes, maar het vergif dat mn lichaam eruit wou, was eruit en daarna wast snel beter. De rest vd O-DSMT drect weggesmeten. Toen ook contact opgenomen met vendor via Whatsapp, kreeg korte reactie, dat het niet voor consumptie is, dat wast. Was ook laatste x dat ik daar besteld heb. Ik heb nu via huidige vendor nog eens O-DSMT besteld, maar twijfel er toch sterk aan, ben gewoon benieuwd of er toen iets mis mee was en ik er nu wel van kan genieten. Ben hier en elders ook niemand anders tegengekomen met zulke slechte ervaring met O-DSMT.