O-PCE ervaring pellets

Aron Kurwa777

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik heb me handen weten te bemachtigen op O - PCE pellets. Ik wilde niet meer veel benzo's halen omdat dat altijd een blackout is totdat het op is. En vroeger had ik 3 meo pcp besteld maar ik was te bang om het te proberen omdat ik ook geen weegschaal had en was bang. Gisteren me eerste dosis O PCE genomen, ik merkte stimulatie maar ook visuele dingen en later dissociatie. Maar in het geheel is het een milde disso als je de pellets hebt want die zijn 10mg gedoseerd, niet te trippy , ik typ dit ook op 5mg dus vandaar dat het een beetje vaag is. Ik ben bestwel gevoelig voor ketamine. Maar vind dit wel fijn spul op zich. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit hebben geprobeerd
Dit wilde ik ff plaatsen, Doei!

Proxima

Badass junkie
Hier veel ervaring met O-PCE.

Mijn eerste snelle advies: zorg dat je niet te snel te hoog doseert, met O-PCE op een te hoge dosis kan je al snel een delirium en manische aanvallen krijgen, ga dus zeer voorzichtig te werk als je hoger wil doseren en doe dit dan in kleine stappen, het liefst met een ervaren sitter in de buurt. Spreek ook met jezelf af dat je maximaal eens in de twee weken O-PCE neemt, op diverse fora heb ik namelijk gezien dat verslaving altijd om de hoek ligt met dit soort disso's.

Tijdens en na de trip kun je wat NAC (N-acetylcysteïne) innemen. NAC is een krachtige antioxidant die de glutathionproductie in de lever ondersteunt en mogelijk helpt bij het afvoeren van reactieve metabolieten. Na afloop kun je eventueel nog een extra dosis NAC nemen, aangevuld met vitamine C. Beide stoffen kunnen het lichaam ondersteunen bij herstel en ontgifting. NAC kan bovendien helpen om de glutamatergische balans in de hersenen te herstellen, wat vooral na dissociatieve middelen zoals O-PCE of 3-MeO-PCE nuttig kan zijn.

Aron Kurwa777

Experimenterende gebruiker
Hier veel ervaring met O-PCE.

Mijn eerste snelle advies: zorg dat je niet te snel te hoog doseert, met O-PCE op een te hoge dosis kan je al snel een delirium en manische aanvallen krijgen, ga dus zeer voorzichtig te werk als je hoger wil doseren en doe dit dan in kleine stappen, het liefst met een ervaren sitter in de buurt. Spreek ook met jezelf af dat je maximaal eens in de twee weken O-PCE neemt, op diverse fora heb ik namelijk gezien dat verslaving altijd om de hoek ligt met dit soort disso's.

Tijdens en na de trip kun je wat NAC (N-acetylcysteïne) innemen. NAC is een krachtige antioxidant die de glutathionproductie in de lever ondersteunt en mogelijk helpt bij het afvoeren van reactieve metabolieten. Na afloop kun je eventueel nog een extra dosis NAC nemen, aangevuld met vitamine C. Beide stoffen kunnen het lichaam ondersteunen bij herstel en ontgifting. NAC kan bovendien helpen om de glutamatergische balans in de hersenen te herstellen, wat vooral na dissociatieve middelen zoals O-PCE of 3-MeO-PCE nuttig kan zijn.
Bedankt. Ik zal ook niet snel de pure vorm kopen want ik heb ook geen weegschaaltje en dan zal ik al snel te veel nemen

Bovenaan