O-pce

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Hoi,
Ik heb zojuist o-pce binnen gekregen nu heb ik een paar vraagjes over wat ik kan verwachten.

1. Hoelang werkt het en na hoelang kan ik weer normaal doen en gewoon lopen en praten
2. Wat zijn de effecten

3. Hoeveel moet ik nemen

Vriendelijker groetjes snuifbeertje

Nihilist88

Badass junkie
Had eerder reeds fantastische ervaringen met 2FDCK en nog dit jaar 1ste x 3MeO pcp, wat meteen über zalige, best intense (positief) roes opleverde, heel zorgeloos en deels ontkoppeld van de realiteit. Echt toppertje en spijtig dat deze op de ban is gegaan.

O-pce had ik wat later ook besteld, heb het in 10mg pellets. Ik had wel verwachtingen door oa 3MeO pcp en ook 2fdck. 10mg Staat op psychonautwiki als common, dus nam dosis van 20mg, wat sterk zou zijn mr niet heavy. Maar wat een teleurstelling was dit, kwam nergens in de buurt van 3MeO-pcp en 2fdck (in hogere dosis), zelf bij een volgende x met 30mg, bleef het gewoon een flauw afkooksel te zijn van eerder genoemde stofjes uit de disso en arylcyclohexylamine-klasse.

Dus nu zo'n 2u later, welke beleving tot hiertoe en ook ni onbelangrijk, wat was je dosis?

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Had eerder reeds fantastische ervaringen met 2FDCK en nog dit jaar 1ste x 3MeO pcp, wat meteen über zalige, best intense (positief) roes opleverde, heel zorgeloos en deels ontkoppeld van de realiteit. Echt toppertje en spijtig dat deze op de ban is gegaan.

O-pce had ik wat later ook besteld, heb het in 10mg pellets. Ik had wel verwachtingen door oa 3MeO pcp en ook 2fdck. 10mg Staat op psychonautwiki als common, dus nam dosis van 20mg, wat sterk zou zijn mr niet heavy. Maar wat een teleurstelling was dit, kwam nergens in de buurt van 3MeO-pcp en 2fdck (in hogere dosis), zelf bij een volgende x met 30mg, bleef het gewoon een flauw afkooksel te zijn van eerder genoemde stofjes uit de disso en arylcyclohexylamine-klasse.

Dus nu zo'n 2u later, welke beleving tot hiertoe en ook ni onbelangrijk, wat was je dosis?
Ik heb 15mg gepakt en vond het veeld sterker werken bij mij dan 2fdck heb echt 2 uur mega ligen te spacen en alles draaide het enigste rare was dat mn pupille er enorm klein van werden echt speld puntjes net als bij fentanyl

Nihilist88

Badass junkie
Ik heb 15mg gepakt en vond het veeld sterker werken bij mij dan 2fdck heb echt 2 uur mega ligen te spacen en alles draaide het enigste rare was dat mn pupille er enorm klein van werden echt speld puntjes net als bij fentanyl
Zie, da blijft toch ferm subjectief, de werking van stofjes 😮 2FDCK is wel rond de 400 volledig out gaan.

Molvou

Newbie
o-pce vind ik persoonlijk best wel een grappig spulletje. Het duurt nasaal wel vrij lang, maar dat is daardoor best fijn om als kleine ondertoon op een feestje te nemen bijvoorbeeld. Qua functioneren vind ik het in lage dosissen best heel goed te doen, maar zeker als je er bij gaat blowen word ik er zelf wel erg stommelig van. De effecten vind ik stimulerender dan ketamine en ook iets meer psychedelischer op een manier. Ik heb het deze zaterdag een paar kleine nakjes op een feestje genomen en ik kreeg er een beetje en trip gevoel van (maar dan zonder de visuals). In hoge doseringen kan je er best wel van gaan hallucineren though.
De dosering zou ik, zeker als je een lage ketaminetolerantie hebt, erg laag houden. Een heel klein sleutelpuntje zou ik dan nemen om mee te beginnen.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Ik had een sample gekregen van mijn RC vendor van 0.2g. Daarnet 20mg afgewogen en geslikt. Eens benieuwd wat dit wordt!

Kibo3

Bewuste gebruiker
Ik vind het persoonlijk niet echt wat voor feestjes. Het is af en toe erop of eronder. Ik vond het zelf ook erg lastig op dat moment met (veel) anderen te zijn. Kan ook aan mij als persoon liggen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
iemand anders ook opgevallen dat ook nog na de trip je kleine pupillen hebt

Maar ik zou het niet onlogisch vinden hoor, want sommige andere disso's hebben ook affiniteit voor opioïde-receptoren.

Bovenaan