OD's

Tedere tronika

Experimenterende gebruiker
1x medicijncocktail+ alcohol= verschillende uren out, schuimbekken en spasmen. Ik ben toen verzorgd door een aantal vrienden, die mij toen ongeveer 4 uur lang intensief verzorgd hebben.

1x coke= heel veel coke, ik had overal enorme pijn, kon niet meer fatsoenlijk ademen, en dacht dat mij hart het op zou geven. zonder twijfel een van de meest angstaanjagende gebeurtenissen uit mn leven.

1x GHB?+ alcohol= heel erg veel gedronken, van allerlei mensen meegedronken, en dingen toegestopt gekregen. plots outgegaan, heb een zwart gat van een 6 tal uren in mijn geheugen waarvan 5 uur doorgebracht op de eerste hulp.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nog nooit. Ik let altijd goed op men dosering :) en ik heb misschien een angst om teveel te nemen van iets. Wat op zich wel goed is, maar niet zo avontuurlijk :grin:

Keep it safe and fun :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Een keertje op een feest waar gratis coke was een beetje veel weggesnoven (iets meer dan 2 gram in een nacht). Gevolg: een hart dat overuren draaide, en totale vercracktheid de dag erna. Verder waren de consequenties niet groot gelukkig, ik kreeg niet eens last van m'n neus of iets dergelijks.

El Retro

Wijs gebruiker
Een keer met XTC pillen heb ik even gedacht, "zo hey, dit is close." Ik had 1 pil genomen en voelde er niets van na een lange tijd, ik nam de andere dan maar en toen begon de kermis. Ik kon niet rechtzitten, dus heel de tijd met men armen op men been en met men hoofd steunen op men handen. Ik had het ontzettend koud en het zweet drupte van men hoofd. Ik voelde men hartslag zeer hard in men armen, benen. Het was een zeer nare ervaring, nooit gedacht dat dat kon met 2 XTC pillen toen.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Argulas zei:
Nog nooit. Ik let altijd goed op men dosering :) en ik heb misschien een angst om teveel te nemen van iets. Wat op zich wel goed is, maar niet zo avontuurlijk :grin:

Keep it safe and fun :wave:

Ik ook nog nooit, heb wel een keer toen ik 14 was ofzo moeten kotsen van het bier, maar daarna nooit meer. Weet qua alcohol wel wanneer ik niet verder moet drinken. Voor de rest nog niet zoveel gebruikt ook, alleen paddo's, wiet en salvia. Daar wil ik het eigenlijk ook wel bij laten, misschien alleen nog een keer LSD proberen :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Eens heb ik zoveel gezopen dat ik op mijn fiets in slaap viel, ik werd wakker toen ik met mn kop tegen een lantaarnpaal aanknalde en bloendend op de grond viel. Ik was 100m van mn ouderlijk huis en ging daar een uur lang het bloeden proberen tegen te houden met een vaatdoek/keukerol/wc-papier. Daarna naar het ziekenhuis gegaan voor 7 hechtingen...

Daarna gebeurde het stom genoeg nog eens, toen viel ik in slaap op de fiets en werd ik wakker op de stoep, geen pijn maar twee agenten maakte me wakker. :P

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
had zondagnacht niet gewerkt, en maandag, voor het trainen vlug no wa speed genomen, na een half uur voelde ik men hart tefel tekeer gaan, en ben ik gestopt, later in de namiddag had ik pijn in men linkerborst, en dacht ik aan een hartaanval of zo, maar waren gewoon men spieren die bij een trokken geloof ik.. allesinds plan ik nu goed te vermindern na dit allemaal te lezen.. begint te creapy te worden sommige verhalen hier

Ik heb een nachtje op de spoed afdeling doorgebracht omwille van GHB + alcohol. Het kwam doordat ik op een avond eerst geen drugs kon regelen en dus was ik stevig beginnen te zuipen en toen had een kameraad GHB kunnen regelen. En ik was al zo zat dat ik het Flügelflesje in 3 slokken uitdronk.
:(

Buiten dat ben ik al een paar keren "out" van GHB geweest maar belange niet zo erg.

En ja ik had 1 keer echt teveel XTC op en ben toen met men fiets zeer hard tegen een geparkeerde auto gereden dat ik glasscherven van de zij-spiegel uit mijn voorhoofd moest laten door de dokters van spoed. :flushed:

^_^

Bewuste gebruiker
Yeah ambulance hier ook enkele keren..alcohol/GBL, maar is ook al maanden geleden weer :P

Bovenaan