Oeps Gemorst!!

seth

Gast
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Hoe kan dat dan???

je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...

Flameon

Badass junkie
Ik heb ooit wel eens 10 kratten bier laten staan op een parkeerplaats van de supermarkt. Hele aanhangwagen vol aan het laden wegens studentenfeest, en toen zeker 10 kratten over het hoofd gezien. Hoe dat kan?

Dreuge

Badass junkie
seth zei:
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Hoe kan dat dan???

je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...

Ik moest ff een vriend helpen met snel een joint te draaien (mijn wiet was nogal nat en hadden geen grinder bij), dus ik stop mijn zak snel in mn rechter binnenzak. Beetje jammer dat ik alleen een binnenzak heb aan de linker kant van mn jas :P

spacelord

Wijs gebruiker
Nog nooit echt veel verloren door te morsen, hooguit wat wiet.

Het domste wat ik op dat vlak heb voorgehad, is toen ik op een wc op mijn buspast een lijn ketamine had klaargelegd voor mijn maat. Toen ik naar buiten ging, stond hij niet meer voor de deur. Ik moest hem in de zaal gaan zoeken maar toen we terugkwamen was de deur op slot. Ketamine en buspas weg natuurlijk..

cropp

Badass junkie
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.

Bovenaan