Wij doseren GHB altijd in cola-dopjes van zo'n 1,5L fles. En nou kan ik !#%$! nergens vinden hoeveel ML daar maximaal in kan en om daarvoor nou zon spuitje te gaan halen is ook zo schraal.
Mensen adviseerden mij altijd om met dopjes te werken, omdat je daarvan nooit (veel) te veel kan pakken, dus vandaar dat ik het toe. Wel een beetje onverantwoordelijk om niet te weten wat de hoeveelheid is, maar dat zal wel niet superveel zijn.
Dus ja, weet iemand hoeveel mL er in kan? Ik weet wel dat ik van een volle dop toch knap vaag wordt, vorige keer zelfs bijna omvallen terwijl je staat van de slaap, misselijkheid en extreme vaagheid (5 keer binnen een minuut hetzelfde vragen en dan keer op keer verbaasd kijken als je maat er op het eind boos om wordt
)
Mensen adviseerden mij altijd om met dopjes te werken, omdat je daarvan nooit (veel) te veel kan pakken, dus vandaar dat ik het toe. Wel een beetje onverantwoordelijk om niet te weten wat de hoeveelheid is, maar dat zal wel niet superveel zijn.Dus ja, weet iemand hoeveel mL er in kan? Ik weet wel dat ik van een volle dop toch knap vaag wordt, vorige keer zelfs bijna omvallen terwijl je staat van de slaap, misselijkheid en extreme vaagheid (5 keer binnen een minuut hetzelfde vragen en dan keer op keer verbaasd kijken als je maat er op het eind boos om wordt
)