Ok, ff een domme vraag

NexxtGen

Belezen gebruiker
Wij doseren GHB altijd in cola-dopjes van zo'n 1,5L fles. En nou kan ik !#%$! nergens vinden hoeveel ML daar maximaal in kan en om daarvoor nou zon spuitje te gaan halen is ook zo schraal. :mrgreen: Mensen adviseerden mij altijd om met dopjes te werken, omdat je daarvan nooit (veel) te veel kan pakken, dus vandaar dat ik het toe. Wel een beetje onverantwoordelijk om niet te weten wat de hoeveelheid is, maar dat zal wel niet superveel zijn.

Dus ja, weet iemand hoeveel mL er in kan? Ik weet wel dat ik van een volle dop toch knap vaag wordt, vorige keer zelfs bijna omvallen terwijl je staat van de slaap, misselijkheid en extreme vaagheid (5 keer binnen een minuut hetzelfde vragen en dan keer op keer verbaasd kijken als je maat er op het eind boos om wordt :rolleyes: )

200466

Experimenterende gebruiker
ga nou ff naar de apotheek en regel zo'n spuitje.... gewoon zeggen dat je een jonge hamster hebt ofzo, krijg je er zo eentje... vraag een 3ml spuitje, het is tenslotte een klein diertje hahaha. Zo neem je nooit teveel ook.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
zeg gewooon ik wil een dikke spuit om mn arm vol te spuiten met heroine :mrgreen: bij de affkick kliniek zeiden ze dat ik die hier kon halen :sunglasses: .. En dan gewoon cool blijven he :smoke:

:mrgreen: :mrgreen:
*ziet t al voor zich*

Telefoon

Wijs gebruiker
ik zoek een 50ml spuit om een Codine en benzos mix te injecteren aan gelengt met wat sos en bruin mss dat ik er ook nog wat speed in op los maar dan heb ik mss een grotere nodig heb je ook een 100ml spuit ?

Dat moetje zeggen krijg je er zo tig mee :hearteyes:

hanninkje

Newbie
nou zo moeilijk is het niet om de inhoud van een coladopje te meten...
meet de diameter op van het dopje in dm, neem daar de helft van (straal)...neem de straal in het kwadraat en vermenigvuldig dit geheel met 3,14. dan meet je de hoogte van het dopje op (ook in dm) en vermenigvuldig je de vorige uitkomst nog eens met de hoogte... Dan heb je de inhoud van het dopje in liters. 1 liter = 1000 ml dus dan kom je er wel uit denk ik toch... :sunglasses:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
MetaalKonijn zei:
^ Dat noem ik nou eensch een goede post.

Zo echt he!!! Ik snap er geen fuck van, maar voor de wel wiskundig aangelegde mensen onder ons ( :grin: ) is dit zeer nuttige info. Ik hou het maar simpel op een spuitje haha.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Koop gewoon een flugel flesje.
Heb je altijd een flesje om mee te nemen + het dopje van de flugel is 1ml

Sgele™

Experimenterende gebruiker
200466 zei:
ga nou ff naar de apotheek en regel zo'n spuitje.... gewoon zeggen dat je een jonge hamster hebt ofzo, krijg je er zo eentje... vraag een 3ml spuitje, het is tenslotte een klein diertje hahaha. Zo neem je nooit teveel ook.

Hier moest ik echt hard om lachen :grin:

Maar idd, gewoon naar de apotheek en zo'n spuitje halen!

Bovenaan