• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

ok hier dus die mexicaanse

space P's

Newbie
het is 2 uur s'middags.
ik en 2 vrienden gaan alle drie een portie mexicaanse nemen.
een vriendin zit erbij als nuchter persoon.
lekker thee zetten en die paddos met de thee nemen.
gatveredamme!! wat is die shit smerig.
me vriend kotste het na 5 minuten uit.
en me andere vriend voelde zich vet misselijk maar had geen kotsnijgingen.
hij stak zijn vinger in zijn keel en er kwam wat uit.
hij bleef doorgaan en tering der kwam me tog een boel uit.
hij zat in een deken en kotste de deken onder.
zegtie al kotsend 'dat was chill'.
opeens voelde ik me licht en we zetten een film op: the incredibles.
En er verschenen langs de rand van tot waar ik kon zien allemaal rondjes, de buitenste donker en naar binnen steeds lichter.
ik voelde me alsof ik in een tunnel zat en dat aan het uiteinde dus die film zat. ik heb wel een half uur naar die film zitten kijken maar ik begreep er de ballen niet van :confused: .
ik stond op om ff te gamen op de computer en de muren leken bol te staan. de letters van het toetsenbord kwamen omhoog en het spel kwam bijna uit het beeldscherm :mrgreen: .
ik ging even met me hond spelen en drukte me gezicht tegen de kop van de hond. ik had echt het gevoel dat ik gewoon in de hond kon gaan, maar dat vond ik een enge gedachte en heb die hond de tuin in geschopt.
ik ging naar de keuken om wat te drinken te pakken en daar was het tog een zooi :openmouth: . ik roep me vriend en die zei: 'kom we ruimen het ff op' nou ik kan me niet herrineren dat opruimen zolang geduurt heeft :confused: .
ik had twee kopjes in mijn hand en ik wist gewoon dat die dingen niet kapot konden :confused: . dus ik smack ze tegen elkaar en scherven spatten alle kanten uit :openmouth: . ik schrok me echt kapot en we gingen maar terug naar de woonkamer, daar lach die nuchtere vriendin op de bank en de andere vriend kwam naar ons toe en zei ' ze loopt echt allemaal bullshit te lullen ik word helemaal naar ervan.
ok weer ff rustig nou. we gingen gwn weer op de bank chillen en een beetje tv kijken totdat me moeder thuis kwam.
GVD ik zit noch steeds te trippen :openmouth: . me moeder kwam binnen en die ging gelijk met de hond naar et bos.
toen ze thuis kwam was de trip voorbij en in de avond kreeg ik me een koppijn zeg:confused: maarja dat was et dus.

Mac...

Badass junkie
Hmm, maar vond je het nou wel of niet leuk? Wel een leuk report, maar kopjes kapot gooien is wel erg vaag. Zult wel behoorlijk in een andere wereld zijn geweest. Tering zeg je moeder die binnekomt als je nog aan het trippen bent. Had ze niks in de gaten?

space P's

Newbie
ik was best wel ver weg want mijn vrienden hadden niet hun hele portie op en dat heb ik toen nog genomen:P maar k vond het wel leuk maar wel heeel bizar. mijn moeder vroeg gelijk of ik de hond had uitgelaten ik zei nee, mischien had se wel iets in de gaten maar ze ging gelijk naar het bos :P

Bovenaan