Tja zoals het hier in deze context staat lijkt het alsof ze maanden hebben zitten uitkijken naar het juiste moment en nu, vandaag de dag is het zover. Ik ga coke halen voor mij en mijn meissie.
Maar de wijze hoe iemand iets opschrijft en hoe wij het anticiperen wil nog niet zeggen dat 'wij', als lezers van dit topic, gelijk hebben.
Enfin... behalve dat deranged het enigzins onaangenaam vind op coke te gaan gebruiken samen met je/een vriendin, kan ik best begrijpen dat Joki het wel wilt. Toen ik nog jong en roekeloos was( hey verrek, dat ben ik nu nog steeds

) heb ik ook met vriendinnen regelmatig sos gebruikt en dat leverde een hoop plezier en een sociale gesprekken op.
dus ik vind het vrij normaal dat joki het graag voor het eerst met zijn vriendin wilt proberen en... het feit dat wij hier op het forum posten en informatie werven, kan ik toch aannemen dat het gebruik van drugs onder forumleden als enigzins normaal beschouwd kan worden. De vraag is alleen in welke mate
damn, ik lijk me pa wel met zijn gelul over goed en slecht. mouhaha
iig wat ik eigenlijk wilde zeggen is: nop, geen idee hoe je het op straat makkelijk kan verkrijgen.
edit: laaste 2 posts niet gelezen. Reactie: Ik neem aan dat zijn vriendin het zelf wilt proberen om wat voor redenen dan ook. En ik mag aannemen dat ze sterk genoeg is om te zeggen dat ze het wel of niet wilt en als vriend zijnde zal je nooit je liefde pushen om dingen te doen die ze niet wilt en zo wel dan ben je toch al fucked up imo en maakt het gebruik van drugs ook niet uit want sterk in je schoenen sta je dan imo ook niet. of zoiets. weet niet echt waar ik naartoe wil maar ik denk niet dat we ons moeten bemoeien of verder moeten gaan over het feit dat je het wel of niet met je vriendin gaat doen.