Okee, maar hoe regel je het dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joki

Newbie
EIndelijk, je besluit om het voor m'n meisje en jezelf te regelen dan komt de grote vraag:'hoe dan?'.
We hebben Geen foute connecties of dergelijke. Ook geen zin om de hele avond in taxis in Utrecht te gaan zitten om de juiste (of dus juist niet) te treffen. Wat is dan wijsheid? In Utrecht heb je geen wallen waar je je als 'tourist' wat kan laten aansmeren en marktplaats lijkt mij ook niet het juiste medium :wink:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
een vriend die ook gebruik is enige oplossing het is niet echt veilig om van iemand te kopen die je niets van weet

als je toch je kans wil proberen probeer dan op station sta gewoon even bij de ingang kijk de types om je heen

joki

Newbie
Qua vriendenkring zijn we helaas niet in gelukkige omstandigheid. Ik kan mij voorstellen dat vertrouwder dan dat het niet kan. tsja, Utrecht centraal leent zich daar natuurlijk perfect voor. Ik vind het wel vervelend dat het niet op 'nette' manier kan weet je wel....
Er is vraag en er is aanbod. Een nette manier om dat te koppelen zonder verdere risico's is een gat in markt lijkt me. Maarja, wellicht wat naief gedacht..

yellowmoon

Bewuste gebruiker
het probleem is niet zo dat je de dealers niet kan vertrouwen maar de dealer moet jouw ook vertrouwen

een keer ik zat met 2 maaten te blowen in een park, toen kwam een kerel van ongeveer 30 jaar met een kind van 10 jaar en vroeg van me of ik coke kon regelen voor hem dit soort acties slaan ook nergens op ook als ik coke bij had had ik hem niks verkocht zo denken de dealers ook

joki

Newbie
We zijn vanavond lekker uit geweest en wat proberen te regelen bij centraal station utrecht (de taxichaufeurs wilden van niks weten) Op zich wel gelukt maar was we voelden niks. +/- 1 gram bij een neger. Was niet ok dus , We zitten dus nog steeds met hetzelfde probleem,/uitdaging Wie helpt?.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
joki zei:
We zijn vanavond lekker uit geweest en wat proberen te regelen bij centraal station utrecht (de taxichaufeurs wilden van niks weten) Op zich wel gelukt maar was we voelden niks. +/- 1 gram bij een neger. Was niet ok dus , We zitten dus nog steeds met hetzelfde probleem,/uitdaging Wie helpt?.
nou helpen kan niet echt dealen op het forum is verboden voor iedereen en lijkt me ook verstandig door politieshit en allemaal,

maar wanneer je goeie dealer vind hoef je niet zoveel moeite doen hoor, dan bel je gewoon en regelen jullie het zo makkelijk gaat het, ik heb vaak met me abonnement dealer gebeld heb nooit probleem mee gehad

nutsss

Wijs gebruiker
grote kans dat je bloem gekocht hebt in een dichtgeknoopt zakje...

je moet proberen contacten te leggen,
mischien bij een coffeeshop (niet IN een coffeeshop!)
of als je regelmatig in een smartshop komt, vraag het de eigenaar eens...

succes

Deranged

Badass junkie
Een aantal punten zoals ''cocaine'' en dan in combinatie met ''voor je meisje'' geven mij meteen al een negatieve ingeving, dat heb je wel eens op dagen zoals dit. Verder zelf ook geen zin in ofzo.

nutsss

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Een aantal punten zoals ''cocaine'' en dan in combinatie met ''voor je meisje'' geven mij meteen al een negatieve ingeving, dat heb je wel eens op dagen zoals dit. Verder zelf ook geen zin in ofzo.

nou inderdaad. Daar heb je een goed punt. Alsof ze de nieuwe attractie in de efteling eens gaan bekijken. Goed aangevoeld. We gaan er hier te makkelijk vanuit dat het 'normaal' is om harddrugs te gebruiken.

Deranged

Badass junkie
Cocaine heb ik een soort fobie voor af en toe dan zie het woord alleen al staan en dan voel ik al een reactie omhoogkomen. En dan ook nog het vriendin element in deze wat ik een beetje twijfelachtig vind, maar dat heeft dan weer te maken met mijn persoonlijke principes. Ik kan aan de andere kant ook gewoon heel goed begrijpen dat dat heel fijn kan zijn.

nutsss

Wijs gebruiker
cocaine heeft bij nooit echt goed 'gepakt' gelukkig maar...

Het vriendin element is juist wel goed nu ik er over nadenk, dat kan zeker helpen om het niet uit de hand te laten lopen en het te kunnen beperken tot 'recreatief' gebruik (voor zover dat dan te beheersen is).

yeah right! :grin:

Zo ben ik ook begonnen met mn speed. Inmiddels denkt mn vriendin dat het nog steeds die eerste 5 gram is...

Ik ben een junk, verder ben ik best OK

Deranged

Badass junkie
Ik vind dat je het uberhaupt niet kan maken om iemand aan cocaine te introduceren, ik heb het zelf wel een paar keer gedaan ja in mijn dagen van onwetendheid. Maar nu ik weet hoe je iemand in gevaar brengt door die risico's aan te bieden vind ik het absoluut niet kunnen, je zal maar een verslaafde op je naam krijgen op die manier. En die kans is heel erg aanwezig. Dat doet mij ook weer denken aan dat figuur dat hele grammen gratis loopt uit te delen aan iemand die dat absoluut niet erbij kan hebben, die doet over speed al alsof het coke is qua verslaving. Dan wil ik niet eens weten wat coke gaat doen voor hem, die gast moet gestopt worden ja. Ik was het al bijna weer vergeten. Maar de moraal van het verhaal is dus, als je een beetje fatsoen heb dan ga je mensen niet aan de coke helpen simpelweg omdat je ze dan in (groot) gevaar brengt. Je weet nooit waar die eerste keer naartoe zal leiden, dat kan behoorlijk ver gaan.

Aquilta

Experimenterende gebruiker
Tja zoals het hier in deze context staat lijkt het alsof ze maanden hebben zitten uitkijken naar het juiste moment en nu, vandaag de dag is het zover. Ik ga coke halen voor mij en mijn meissie.

Maar de wijze hoe iemand iets opschrijft en hoe wij het anticiperen wil nog niet zeggen dat 'wij', als lezers van dit topic, gelijk hebben.

Enfin... behalve dat deranged het enigzins onaangenaam vind op coke te gaan gebruiken samen met je/een vriendin, kan ik best begrijpen dat Joki het wel wilt. Toen ik nog jong en roekeloos was( hey verrek, dat ben ik nu nog steeds :beer: ) heb ik ook met vriendinnen regelmatig sos gebruikt en dat leverde een hoop plezier en een sociale gesprekken op.

dus ik vind het vrij normaal dat joki het graag voor het eerst met zijn vriendin wilt proberen en... het feit dat wij hier op het forum posten en informatie werven, kan ik toch aannemen dat het gebruik van drugs onder forumleden als enigzins normaal beschouwd kan worden. De vraag is alleen in welke mate :wave:

damn, ik lijk me pa wel met zijn gelul over goed en slecht. mouhaha

iig wat ik eigenlijk wilde zeggen is: nop, geen idee hoe je het op straat makkelijk kan verkrijgen.

edit: laaste 2 posts niet gelezen. Reactie: Ik neem aan dat zijn vriendin het zelf wilt proberen om wat voor redenen dan ook. En ik mag aannemen dat ze sterk genoeg is om te zeggen dat ze het wel of niet wilt en als vriend zijnde zal je nooit je liefde pushen om dingen te doen die ze niet wilt en zo wel dan ben je toch al fucked up imo en maakt het gebruik van drugs ook niet uit want sterk in je schoenen sta je dan imo ook niet. of zoiets. weet niet echt waar ik naartoe wil maar ik denk niet dat we ons moeten bemoeien of verder moeten gaan over het feit dat je het wel of niet met je vriendin gaat doen.

nutsss

Wijs gebruiker
Ja dat wel. Maar de andere kant is de nieuwsgierigheid die ik ook had en nog steeds heb over coke, het magische, het 'dat moet wat zijn!' idee.

Dat hou je toch niet tegen als iemand het in zn hoofd heeft. En dan kan het misschien, ik zeg misschien, helpen als zijn partner er in meegaat (gevaarlijke uitspraak) om hem te beschermen? Mits van te voren goede afspraken... tsja terwijl ik t type zit ik me ook te bedenken hoe je dat in godsnaam kan doen met coke...

Probeer samen lekker een xtc pilletje, rook een jointje, coke kan leuk zijn, (mij viel het steeds zwaar tegen) en bovendien heb je zo kort plezier van je geld... Lees hier alle berichten over de obsessies en de verslavingen en laat het lekker links liggen. Er is inderdaad nog genoeg te beleven in relatief minder verslavende of negatieve hoeken. Zo.

Maar ik ben bang dat de nieuwsgierigheid het gaat winnen. Als ze dan maar sterk in hun schoenen staan (en tweeverdieners zijn) dan komt t wellicht allemaal wel goed...

Aquilta

Experimenterende gebruiker
Als je nieuwschierig bent en je zou maar al te graag willen weten of het je bevalt ja of nee (zoals ik ooit heb gehad), dan ga je vroeg of laat het waarschijnlijk toch een keer proberen. Het fijne in deze situatie is ( denk ik zelf althans) dat je nu elkaar kan steunen in het gebruik ervan. MOchten jullie het niets vinden dan is dat heel mooi meegenomen. Scheelt een hoop geld en misschien wel problemen in de toekomst. Bevalt het wel, zorg er idd voor dat het geen primaire behoefte wordt.

voor de rest zou ik zeggen have fun... en leer er wat van.

Als je er aan kan komen natuurlijk, want daar gaat dit topic over. hihi

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
euhm als ik het goed begrijp gaat het hier over 1 gram voor 2 personen die blijkbaar vrij goed in het leven staan.

Maak er dan toch zo geen probleem over. ik heb trouwens nooit begrepen hoe je aan drugs verslaafd kan worden? Heel men vriendenkring gebruikt of gebruikte, maar nooit heb ik iemand zielig weten zoeken achter dope, nooit heb ik iemand gezien die maandagochtend nog snel snel zen lijntje moest hebben. Gaan we uit en er is iets aanwezig ,ok waarom niet. Is er niets aanwezig ja dan niet. Ook al is dat lijntje dit of dat of pilletje hier en daar.

Verslaving is echt wel een hele kleine minderheid en zoiezo bij mensen die niet stevig in de schoenen staan. dus laat deze persoon toch even proberen mijn idee is dat hij gewoon een leuke tijd gaat hebben maar dit zal kunnen relativeren.

Doe het gewoon niet als je ff slecht moment hebt in je leven, nu ja meeste slechte momenten veroorzaak je dan ook zelf :)

Deranged

Badass junkie
Dit doet dan weer helemaal niks voor me geloof ik. Is de achterliggende boodschap, verslaing bestaat eigenlijk niet? Dan ben ik het daar voor vanavond ff helemaal mee eens, meer kan ik er ook niet van maken nu.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
verslaving bestaat zeker, maar van die 10.000en gebruikers die elk weekend gebruiken komt natuurlijk die 0.0001 procent in de kijker die eraan blijft hangen.

Moet je daarom iemand zo sterk afraden om het te proberen. Dat is al bijna zeggen van nee haal toch je rijbewijs maar niet want er sterven toch nog elke dag zoveel personen in het verkeer.

Gewoon denken van hoe krachtiger de drugs hoe steviger ik in men schoenen moet staan. En krachtig mag je ruim opvatten, goed verkrijgbaar,lage inkoopprijs enz.. heeft ook invloed op die kracht

joki

Newbie
Ik snap wat jullie bedoelen maar we zijn zeker geen jong en onervaren 'beginners'.

We zijn allebei 33 en hebben in een aantal jaren er lekker op los geleefd. Veel xtc en heel soms ghb. Coke was gewoon toen nog niet 'in' heb ik gevoel. Dat alles is al weer een paar jaar geleden, we hadden het wel gezien toendertijd. Ook het stappen nam behoorlijk af.

Nu willen we weer wat proberen en c klinkt ons beter in de oren dan wat xtc destijds was. Maarja, geen connecties meer en dan wordt het lastig. Zeker als kwaliteit ook zo'n belangrijke rol speelt.

Deranged

Badass junkie
spliffsnatcher zei:
verslaving bestaat zeker, maar van die 10.000en gebruikers die elk weekend gebruiken komt natuurlijk die 0.0001 procent in de kijker die eraan blijft hangen.

Moet je daarom iemand zo sterk afraden om het te proberen. Dat is al bijna zeggen van nee haal toch je rijbewijs maar niet want er sterven toch nog elke dag zoveel personen in het verkeer.

Gewoon denken van hoe krachtiger de drugs hoe steviger ik in men schoenen moet staan. En krachtig mag je ruim opvatten, goed verkrijgbaar,lage inkoopprijs enz.. heeft ook invloed op die kracht
Ik raad je echt aan gewoon met dit gelul te stoppen, daar komt niks als narigheid van.

caatje

Badass junkie
joki zei:
Ik snap wat jullie bedoelen maar we zijn zeker geen jong en onervaren 'beginners'.

We zijn allebei 33 en hebben in een aantal jaren er lekker op los geleefd. Veel xtc en heel soms ghb. Coke was gewoon toen nog niet 'in' heb ik gevoel. Dat alles is al weer een paar jaar geleden, we hadden het wel gezien toendertijd. Ook het stappen nam behoorlijk af.

Nu willen we weer wat proberen en c klinkt ons beter in de oren dan wat xtc destijds was. Maarja, geen connecties meer en dan wordt het lastig. Zeker als kwaliteit ook zo'n belangrijke rol speelt.

Als jullie er al aardig op los hebben geleefd moet het niet zo moeilijk zijn om via de oude kanalen iets te score. Coke is volgens mij altijd in geweest.

nutsss

Wijs gebruiker
joki zei:

om te stappen is x nog altijd onovertroffen. je kan ook eens speed proberen, werkt langer, kost minder, ook lekker. c is denk ik leuker thuis samen of met vrienden, al heb ik er nooit veel plezier aan beleefd terwijl ik toch hele goede bronnen had. jullie zijn oud en wijs genoeg.

plaats een oproep op een kaartje in de supermarkt?

spacekonijn

Badass junkie
ik raad je aan naar een dance / House feest te gaan , en daar een beetje rond te vragen.

meer kunnen wij je ook niet helpen.

topic gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan