ombewust rondlopen op salvia

vogel

Bewuste gebruiker
http://nl.youtube.com/watch?v=YYxkp62veWE

chk deze filmpje

haha is echt lache,,,,,,

maarhe best eng dat dat spul je zo onbewust maakt terwijl je gewoon
nog kan rondlopen

zeker niet alleen doen,, dan kan niemand je tegenhouden als je rondloopt
bind anders een touw om je benen, ofzo dat kort genoeg is om bv niet bij de trap of balkon te kunnen

hoe kan dat nou ,, waar zit die jonge terwijl ie zo rondwaggelt
dwaald ie in een andere dimensie ofzo?

pieter-b

Wijs gebruiker
absoluut..salvia kan echt niet zonder sitter.
Naast het willen, en compleet niet kunnen lopen, voel je niets...je kunt zeg maar zo in een spijker staan zonder het te voelen.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind die mensen eerder onervaren om Salvia in die context te gebruiken.
Het zijn zulke gebruikers die vroe of laat voor een schandaal zorgen, waardoor de ad hoc-reagerende politici ook Salvia zullen verbieden.

jcutter

Badass junkie
Ik merkte bizar weinig van dat spul. Alleen wat duizeligheid en zo. Ik vind het te duur om het vaak te gebruiken.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Salvia. lol ik had een keer saliewierook, dus dacht ik mss werkt dat ook wel... ja dus :grin: Het was allemaal net eenvideoclip (duurde maar 20 seconden ofzo)
toen kreeg ik en enorm vieze smaak in me mond...

het zelfde effect als je 30 keer diep in en uit ademt snel achterelkaar( en even je adem inhouden), maar dan wat erger.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Lijkt me ongelooflijk irritant om zulke mensen om je heen te hebben tijdens een trip. 'Steve, dude, dude! You okay dude? Steve, you okay dude? Dude? Steve!'

Logisch dat je dan zo rondloopt.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Doe geen tripsitter, die zich zorgen maakt, als je raar begint te brabbelen. liefst eentje die zelf er ook ervaring mee heeft... Geen wonder dat ie bleef rondlopen, als je achter iemand aan gaat wordt ie paranoia van.

shokora

Wijs gebruiker
Probleem van salvia is dat het een ongelofelijk onderschatte drug is. Mensen denken dat ze het zomaar even kunnen nemen niet als wiet of iets dergelijks. Dan zit je bij salvia echt aan het verkeerde eind omdat het echt een sterk hallucinogeen middel is.

Bovenaan