omgaan met verslaafde

verdrietje

Experimenterende gebruiker
ff een vraagje...
me man die is al een tydje erg verslaafd aan de coke,ik heb er alles geprobeerd aan te doen om hem er vanaf te krijgen ,maar heelaas steets weer die leugens ,geld stelen weg blijven en ga zo maar eventjes door ik weet egt niet meer wat ik er aan moet doen hij loop ook bij de bouman stichting dus ook daar gaan we wel heen maar helpt ook niet .kan iemand mij mischien raad geven ik weet et egt niet meer!!!!
en ben ook moe van alles liegen voor hem altijd tog nog zijn hand boven ze hoofd houden enzo...........

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Dat is niet leuk, allereerst zal je man het toch echt zelf moeten willen, een verslaafd iemand krijg je er niet vanaf zonder dat hij er zelf niet volledig achter staat. Maar diep in zijn hart wil hij er zelf ook vanaf, dat weet ik zeker.

kijk anders ook even in het cocaine topic misschien vind je daar nog meer informatie. Verder wens ik je suc6 met alles :wink:

verdrietje

need^weed zei:
Dat is niet leuk, allereerst zal je man het toch echt zelf moeten willen, een verslaafd iemand krijg je er niet vanaf zonder dat hij er zelf niet volledig achter staat. Maar diep in zijn hart wil hij er zelf ook vanaf, dat weet ik zeker.

kijk anders ook even in het cocaine topic misschien vind je daar nog meer informatie. Verder wens ik je suc6 met alles :wink:

dankje

Gala

hi Verdrietje,

Wat een rotsituatie...
Het klinkt misschien hard maar jij kan er niet voor zorgen dat je man vd coke afkomt. Dat moet hij zelf doen.
Tuurlijk kan je hem wel steunen enzo maar hij zal het initiatief moeten nemen.

Ik begrijp heel goed dat je er voor je man wil zijn maar misschien is het juist wel goed als jij niet meer voor hem liegt en hem niet meer de hand boven het hoofd houdt.
Want zo lang je dat nog wel doet, is het voor hem makkelijker om gewoon door te gebruiken want jij dekt 'm wel als dat nodig is, snap je?

Heel veel succes!!!
:)

verdrietje

:)

ja ik denk idd dat ik dat maar eens moet gaan doen het is zeker zo dat je hem voor iedereen de handen boven het hoofd hou ,en dat werkt idd zo dat hij gewoon lekker zijn gang kan gaan,thnx voor je berichtje

JewCookie

Wijs gebruiker
hij zal nooit van zijn verslaving af komen, zonder dat hij het zelf wil. als hij zelf niet wil stoppen dan zal hij het altijd stiekem blijven doen oit. pas als hij er zelf 100% achter staat kan hij een goeie poging doen om er van af te komen. maar coke is gewoon een kut drug om van een verslaving af te komen..

het enige dat jij eigenlijk kan doen is hem met zen neus op de feiten drukken. zodat hij zelf in gaat zien dat hij moet stoppen. en hem als hij zelf wil stoppen daarbij te helpen. maar als hij zelf niet wil stoppen heeft het geen zin om hem te dwingen, dat zal totaal geen effect hebben..

Bovenaan