Paperplane.
Wijs gebruiker
Zoals iedereen al gemerkt heeft is het heerlijk weer voor de plantjes de afgelopen dagen met vandaag als uiterste. Nu is het volgende gebeurd. Een goede vriend van me had een van zijn plantjes in een pot staan, en door de storm is deze vanmiddag geknakt. Niet meer te redden, helemaal stuk. Zie hier een foto:
Nu is zijn plan er hasj van te maken en hij is op de hoogte van mijn bescheiden drugs-kennis en vroeg mij advies/hulp. Nu is wiet niet mijn beste expertise en vroeg me af of een van jullie doorgewinterde kwekers misschien de beste manier wist om dit te doen(lees: hoogste rendement).
Ik had al aan een tweetal opties gedacht:
-Invriezen, grinden, en zeven met een panty/fijne zeef.
-Invriezen, grinden, een paar dagen laten weken in potten in een oplosmiddel(Isopropyl-alcohol of beter nog, watervrije aceton) en de vloeistoef indampen/laten verdampen.
Het gaat om een hele plant, de verwachtte oogsttijd zou over +/- 2 weken zijn.
Alvast bedankt,
Nu is zijn plan er hasj van te maken en hij is op de hoogte van mijn bescheiden drugs-kennis en vroeg mij advies/hulp. Nu is wiet niet mijn beste expertise en vroeg me af of een van jullie doorgewinterde kwekers misschien de beste manier wist om dit te doen(lees: hoogste rendement).
Ik had al aan een tweetal opties gedacht:
-Invriezen, grinden, en zeven met een panty/fijne zeef.
-Invriezen, grinden, een paar dagen laten weken in potten in een oplosmiddel(Isopropyl-alcohol of beter nog, watervrije aceton) en de vloeistoef indampen/laten verdampen.
Het gaat om een hele plant, de verwachtte oogsttijd zou over +/- 2 weken zijn.
Alvast bedankt,