Onder de coke blowen?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Wat doet het eigenlijk met je als je onder invloed van coke gaat blowen, wiet. Is dat normaal voor coke gebruikers hier? En wat doet het, verzacht het de coke? Want dat is dan toch juist niet de bedoeling?

acidboy

Badass junkie
coke overheerst de wiet, ik merk nooit zo veel van een jointje als ik coke gedaan heb. Misschien word ik alleen nog maar meer paranoia en achterdochtig.

Als coke is uitgewerkt en het op is vind ik het wel fijn om te blowen, vermindert de crash enigszins.

raging_bull

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
coke overheerst de wiet, ik merk nooit zo veel van een jointje als ik coke gedaan heb. Misschien word ik alleen nog maar meer paranoia en achterdochtig.

Als coke is uitgewerkt en het op is vind ik het wel fijn om te blowen, vermindert de crash enigszins.
Oke, dus als je gewoon lekker houd van blowen is coke gewoon niks voor je denk ik...

Ik had gistere met me wazige kop een halve gram gekocht, en ik had het er voor al 2 keer geprobeerd dus ik weet er wel wat van, maar ik houd er van lam te zijn en jonko's roken zelf is gewoon lekker daar chill ik op als ik hyper ben chill ik niet.. maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill, maar nu wordt ik alleen maar nuchter op de alcohol die ik op heb.. en de weed voel ik wel, maar ik weet ook niet goed wat ik er van moet voelen. het zal de onervarenheid zijn.

niet dat ik coke nu afdiss, het heeft wel degelijk nuttige eigenschappen.. :P

raging_bull

Bewuste gebruiker
wwwwowww mensen..

misschien kruip ik onder een steen vandaan op dit moment, maar is coke wat als dope voor het fitnessen?

Ik druk normaal me eigen met moeite 50 keer op, nu wil ik tellen hoeveel ik heb, en serieus dit is niet gelogen ik zat op de 40 tot ik er achter kwam dat ik sneller push ups deed dan dat ik deed tellen... dus ik gok nu 60 ofzo, met gemak.. ik voel het aan mijn spieren maar de dopamine maakt me er scheit aan hebben. morgen heb ik spierpijn misschien..

maar vreet coke je spieren aan of is het nuttig tijden de fittness training?

Judas

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill
Dat zou ik dus niet doen amigo. Een halve gram in 1 x naar binnen nacken is nogal gevaarlijk. De kans dat je hart dat niet trekt is niet onnadenkbaar.

Cocaine voor het fitnessen/sporten is eveneens een echte afrader. Je bloedvaten, ook de aorta, trekken zich samen. Je hele bloedvatenstelsel vernauwt zich waardoor de belangrijke organen (hart, hersenen etc.) en je spieren minder zuurstof krijgen. Vooral je hart heeft het zwaar te verduren omdat de cocaine de hartslag enorm opjaagt. Het pompt als een bezetene maar krijgt aanzienlijk minder bloedtoevoer.
Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden...

Verder vreet deze dope inderdaad aan je spieren.

raging_bull

Bewuste gebruiker
yeti zei:
raging_bull zei:
maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill
Dat zou ik dus niet doen amigo. Een halve gram in 1 x naar binnen nacken is nogal gevaarlijk. De kans dat je hart dat niet trekt is niet onnadenkbaar.

Cocaine voor het fitnessen/sporten is eveneens een echte afrader. Je bloedvaten, ook de aorta, trekken zich samen. Je hele bloedvatenstelsel vernauwt zich waardoor de belangrijke organen (hart, hersenen etc.) en je spieren minder zuurstof krijgen. Vooral je hart heeft het zwaar te verduren omdat de cocaine de hartslag enorm opjaagt. Het pompt als een bezetene maar krijgt aanzienlijk minder bloedtoevoer.
Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden...

Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...

"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."

Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?

Judas

Wijs gebruiker
De meeste mensen krijgen er niet 123 een hartaanval van, maar door de geforceerde fysieke toestand ontstaat er wel schade in het lichaam. En bepaalde, in een cocarush ontstane schade is onherstelbaar. Zo onstaat er littekenweefsel aan het hart. Dat hoeft niet voor problemen te zorgen, maar als je op latere leeftijd bijvoorbeeld last krijgt van een dichtslippende aorta dan is het vaak einde oefening.

Een nacht snuiven betekent roofbouw plegen. Je droogt hoe dan ook uit want er valt niet tegen op te drinken. Van het drinken van alcohol erbij droog je nog meer uit.
Je hart, bloedvaten, longen moeten keihard werken maar krijgen geen compensatie in de vorm van voedsel. De eetlust verdwijnt en door de buitensporige inspanningen die je lichaam moet leveren worden je reserves aangebroken. Bij cocainegebruik worden merkwaardig genoeg vooral de spieren aangedaan. Spieren moeten na het trainen tot rust komen om te kunnen groeien en die kans krijgen ze niet als je cocaine gebruikt.

Zo te horen vindt je het nogal belangrijk om een goede conditie te hebben en er gespierd uit te zien. Dat is een goede instelling. Cocaine zal er voor zorgen dat dit mooie streven geen vruchten af zal werpen.
De keuze is aan jou.

seymourebutes

Experimenterende gebruiker
Wat hij probeert te zeggen is dat je je voeding schema aan moet passen en alleen in het weekend moet gaan snuiven

Judas

Wijs gebruiker
Als raging-bull het toch niet laten kan en een Hercules wil worden die zonder moeite 100 push-ups doet, dan lijkt 1 x per maand me een beter voorstel. Maar cocaine laat zich maar moeilijk onder controle houden... Helemaal niet = de beste optie.
En inderdaad: eet goed voor je gaat snuiven. Stel een gezond maal samen waar je een poosje op kan teren. Kip of zalm/tonijn, het beste met aardappelen want die bevatten koolhydraten die langzaam verbranden. Pasta wordt namelijk in no time in je bloedbaan opgenomen.

Cole

Belezen gebruiker
Een tijd geleden in mn junkcoke tijd, snoof ik constant en ook als ik competitie moest gaan doen, want ik kan gwn niet zonder toen. Ik ben toen verkeerd gevallen en ik kan mn benen niet meer voelen en ben afgevoerd naar het ziekenhuis. Daarom raad ik je gewoon af om coke icm met sport te gebruiken. Kan allerlei narige toestanden opleveren.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Nouja dan is het gewoon niet iets voor tijdens het blowen, beter blow ik dus na de coke om de comedown te minderen. En het is dus ook niets tijdens het sporten. het pusht je lichaam wel naar een limit, maar het doet niets goed aan je spieren op de manier.

Peertje

Als ik blow word ik moe en val ik in slaap... dus ik doe het zeer zelden (ook zelfs niet om in slaap te vallen bijvoorbeeld)
Maar ik vind het wel ontzettend lekker smaken..
Als ik coke opheb (of pep) kan ik wel gewoon een lekker jointje roken zonder dat ik gelijk in elkaar donder..
:rolleyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Peertje zei:
Als ik blow word ik moe en val ik in slaap... dus ik doe het zeer zelden (ook zelfs niet om in slaap te vallen bijvoorbeeld)
Maar ik vind het wel ontzettend lekker smaken..
Als ik coke opheb (of pep) kan ik wel gewoon een lekker jointje roken zonder dat ik gelijk in elkaar donder..
:rolleyes:
Ja daar heb je idd wel gelijk in. Ik vind alleen dat je veel te snel kan roken waardoor je de jonko niet meer proeft op een gegeven moment.

Ik heb trouwens nu net pas de halve gram opgemaakt, met nieuwjaar doe ik het weer.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ben gisteren de hele avond wakker gebleven tot 8 uur, rond 15:00 ben ik me bed uitgekomen en ik heb me zoals normaal in de ochtend wat gaar gevoeld en de rest van de dag voelde ik me fitter dan ooit tevoren.

Morgen avond met nieuwjaar ga ik dit nog eens herhalen, maar dan opstap met me maties die ook hun eigen weg gaan vinden om de hele avond door te gaan.

barry

Newbie
Hoe zit het met sos en xtc te gelijk? heb dit een paar keer gedaan en beviel zeer goed! Wat vinden jullie van deze combo? :hearteyes:

ParanoidAndroid

barry zei:
Hoe zit het met sos en xtc te gelijk? heb dit een paar keer gedaan en beviel zeer goed! Wat vinden jullie van deze combo? :hearteyes:

Ik vind dat coke t effect van XTC flink verminderd, lees verpest :P Te overheersend...

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hmm, xtc is ook niet echt hetzelfde als coke want xtc maakt je juist tripping en coke maakt je super alert en nuchter

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).

hannus

Bewuste gebruiker
als ik de hele avond drink en snuif blijf ik zeg maar gewoon een soort van nuchter, maar blow ik er bij verdwijnt dat hele nuchtere gewoon en word ik gewoon ontiegelijk naar de klote

geekos

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).
ha vandaar dat ik de eerste keer coke al dacht van : "kerel wat ben je hier bezig over chill? mijn hart springt bijna uit mijn borstkas en mijn beeld begint te shaken". Kerel heeft ook add, van wiet wordt hij soms wel hyperactief en ZEKER als hij geen wiet heeft :wink:

Hidden

Newbie
Buh, de coke overheerst het gevoel van stoned zijn. Je voelt je roes wel lichtjes veranderen wanneer je blowt maar veel effect heeft het niet (bij mij toch niet!)... Pas wanneer de coke uitwerkt begin je de joints te voelen :) .

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan :(
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
alainalain zei:
Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan :(
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.

bij mij werkt t nooit in 1 keer uit zeg maar, ik voel altijd korte momenten van de landing zeg maar. Ik voel altijd echt een brainwave die roept SNUIVEN NU!!! en dan 1min later is t weg en voel ik me weer zoals ervoor maar wat minder dan denk ik. en dat blijft zich herhalen tot t helemaal afgelopen is met de dopamine.

Angramar Temenos

Badass junkie
raging_bull zei:
alainalain zei:
Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.

bij mij werkt t nooit in 1 keer uit zeg maar, ik voel altijd korte momenten van de landing zeg maar. Ik voel altijd echt een brainwave die roept SNUIVEN NU!!! en dan 1min later is t weg en voel ik me weer zoals ervoor maar wat minder dan denk ik. en dat blijft zich herhalen tot t helemaal afgelopen is met de dopamine.

You just made my day :tearsofjoy:

Belgo

Belezen gebruiker
raging_bull zei:
yeti zei:
raging_bull zei:
Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...

"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."

Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?

Als je aan het trainen ben overbelast je je spieren letterlijk.Anders groeien je spieren ook niet.Op een feest gebruik je wel veel energie enzo maar allemaal vrij ontspannen ivm een muscle training.

Denk ik...

En verder blowen op de cocaine vind ik heerlijk..Ik wordt er lekker mellow van :stoned:
Het lijkt wel vind ik of ik het effect van de wiet juist meer voel dan waneer ik geen coke opheb.

Maarja; that's me

Vigilante

Wijs gebruiker
Belgo zei:
raging_bull zei:
yeti zei:

Als je aan het trainen ben overbelast je je spieren letterlijk.Anders groeien je spieren ook niet.Op een feest gebruik je wel veel energie enzo maar allemaal vrij ontspannen ivm een muscle training.

Denk ik...

Op een feestje is het inderdaad anders dan wanneer je qua kracht aan het trainen ben. Naar mijn idee kan je een feestje losgaan zien als een training voor uithoudingsvermogen, vet verbranden enzo.

Spieren kweek je veel meer met een oefening met zo veel mogelijk gewicht niet meer dan 10 x doen. Net zoals dat je van een uur op de loopband weinig extra spiermassa krijgt, maar je traint ze wel in uithoudingsvermogen.

°Thomas°

ik hou enorm veel van blowen :grin: en gebruik regelmatig coke daarbij.
eerst lekker jointje smoken, dan een streep of 2 en zo doe ik de hele avond verder. wel niet op feestjes fzo , lkkr chille met wat maten . vindt het een lekker gevoel geven.

maar zal van persoon tot persoon verschillen...

Bovenaan