Onder invloed op dit forum

Zit je vaak onder invloed op dit forum?

• Ja (stoned)

Stemmen: 0 0,0%
  • ja (andere drugs, welke?)

Stemmen: 1 100,0%
  • soms (welke drug?)

• nooit

• Totaal aantal stemmers
    1

shokora

Wijs gebruiker
Ik vroeg mij eigenlijk af hoe veel mensen met redelijke frequentie hier onder invloed van drugs op het forum zitten. Ik zelf zit 's avonds wel redelijk vaak stoned berichtjes te tikken ^_^' (zoals nu :stoned: );

azgaza

Badass junkie
Ik blow regelmatig achter mijn computer, dus ik zit hier regelmatig stoned. Heel soms als ik aangeschoten of dronken thuiskom en denk dat ik nog in staat ben te posten kom ik ook even online maar besluit ik toch maar niks te psoten zodat ik geen absolute onzin post (ook niet in onzin).
Ik heb het forum wel bekeken met LSD en paddo's op (losse keren, niet tegelijk natuurlijk), maar in een trip heb ik wel interessantere dingen te doen.

Solidius

Badass junkie
Het meeste zit ik hier onder invloed van een beetje Amfetamine. Voor de rest af en toe ook met THC, GHB, MDMA, Coke, of Alchohol in m'n bloed. Maar met LSD op blijf ik het liefst zo ver mogelijk van een besturingssysteem vandaan >.<''

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik doe het niet regelmatig of als activiteit ofzo, maar ik heb al wel eens toevallig op dit forum gezeten onder invloed van pep, coke, rilatine, ghb en alcohol.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik ben een keer online geweest toen ik onder invloed van mdma was. Ik heb uiteindelijk besloten om niets te posten of te lezen :) was toch iets te veel van het goede :wink:

El Retro

Wijs gebruiker
Meestal nuchter, als het onder invloed is, is het van coke, dan lees ik ook in een ruk het forum door :). Weliswaar vergeet ik dan wel meteen wat ik 5 seconden heb gelezen, noem het gewoon lettertjes kijken dan :).

Northawke

Wijs gebruiker
Eigenlijk zo goed als nooit. Ik gebruik ook niet zoveel meer in het dagelijks leven en meestal zit ik 's ochtends op het internet en dan ben ik zowiezo nuchter. :mrgreen:

Rain

Bewuste gebruiker
Ik ben van plan weer actief te worden op het forum, vroeger zat ik regelmatig onder invloed van snuif, xtc en alcohol op dit forum :P

Larz

Belezen gebruiker
stoned zit ik hier soms maar het leukste is natuurlijk lsd.

80 minuten voor= ikdsj jdben sdvwgeldklukkig dsdsord dedsldlsdslsd

hallotje

Bewuste gebruiker
Meestal nuchter... Af en toe stoned/lsd/paddo's. Maar meestal heb ik nogal problemen met goed tiepen dan en post ik maar niks.

Drientje

DF-koning
Laatste x dat ik onder invloed hier was heb ik niets gepost want ik besloot toen meteen de volgende dag een tripreport te maken. Ik ben eigenlijk niet zo vaak onder invloed de laatste tijd( alleen onder de indruk soms :hearteyes: )

X

Mayan

Bewuste gebruiker
Wanneer ik zou psychonauten zou ik nooit achter de pc kruipen.
Hoewel men hier fantastische plaatjes heeft dat ik wel eens langs de andere kant wil bekijken hehe.
Maar ik verken liever mijn innerlijke ik wanneer ik psychonaut.

Maar onder invloed van THC kan ik nog vrij normaal functioneren.

Dus de poll:
ja stoned

Drientje

DF-koning
Ik heb nu chocalade en efedra op.... Dus wel onder invloed, misschien draai ik zo nog een klein hasj jointje...

buzzrider

Wijs gebruiker
meestal stoned of bezopen ( hoewel dit de laatste tijd minder is ) , voor de rest ook wel eens mdma, alhoewel ik me dan niet echt met typen bezighoud

Bovenaan