Onderinvloed v. pep --> redelijk normale eetlust hebben

Winehouse

Badass junkie
onder invloed van pep heb ik nog best een normale "honger"
wel wat minder als normaal maar toch..
zegt dit iets over de pep of zegt dit meer iets over mij
?
x

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Dat ligt er denk ik aan, gebruik je vaak? ik merk dat naarmate ik meerdere malen had gebruikt dit ook weg ging bij mij, en het was nog steeds dezelfde batch ^^.

Winehouse

Badass junkie
De eerste keer dat ik speed gebruikte had ik dit inderdaad wel een stuk minder
ben toen ook fackkkkkking lang wakker gebleven
nu paar dagen achter elkaar gebriukt en het effect gaat d'r ook wel af ja

Nu ben ik d'r ook niet lang meer zo up van
maar heb ook (bijna) geen katers.

eigenlijk wel fijn.

:hearteyes: Pep

Oom Klaas

Badass junkie
Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
De eerste keer dat ik speed gebruikte had ik dit inderdaad wel een stuk minder
ben toen ook fackkkkkking lang wakker gebleven
nu paar dagen achter elkaar gebriukt en het effect gaat d'r ook wel af ja

Nu ben ik d'r ook niet lang meer zo up van
maar heb ook (bijna) geen katers.

eigenlijk wel fijn.

:hearteyes: Pep

inderdaad, zeker fijn. :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Eetlust had ik niet, maar een paar boterhammen of een bord boerenkool of wat dan ook gaat er bij mij gewoon in dan. Snap nooit dat mensen dan niet kunnen eten :P

Van boterhammen snap ik wel waarom mensen dat op de pep niet weg kunnen krijgen. dat is toch veel te droog man. =p

Ik zit meestal aan het fruit. ;o

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Fruit is zeker ook chill idd! alleen is lastiger als je al een tijdje heb zitten kauwen.. ik weet nog een van m'n eerste keren met E.I, gingen we verse ananas enzo halen.. dat was echt een hel, dat brande zo hard op die wondjes in mn bek. :openmouth:

W.F.L.

Badass junkie
Van pep heb ik totaal geen zin om te eten en ben meestal toch te druk bezig met iets anders om me daar druk over te maken.

En zoals TeKNoZem al opmerkte, ik krijg er altijd een immens droge bek van en een boterham naar binnen duwen is echt gewoon smerig. Meestal eet ik gewoon niet.. Of het moet McDonalds of spaghetti ofzo zijn. Dat eet ik altijd erna, een goed bord, is zowiezo mijn favoriete eten maar daarna smaakt het nog 10x beter.

SperSIZEboon

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Oom Klaas zei:

Van boterhammen snap ik wel waarom mensen dat op de pep niet weg kunnen krijgen. dat is toch veel te droog man. =p

Ik zit meestal aan het fruit. ;o

ja brood is idd behoorlijk moeilijk..

ik eet meestal soep, fruitontbijt, banaan enz. zulke dingen. die je makkelijk wegkrijgt

Sadpanda

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Van pep heb ik totaal geen zin om te eten en ben meestal toch te druk bezig met iets anders om me daar druk over te maken.

En zoals TeKNoZem al opmerkte, ik krijg er altijd een immens droge bek van en een boterham naar binnen duwen is echt gewoon smerig. Meestal eet ik gewoon niet.. Of het moet McDonalds of spaghetti ofzo zijn. Dat eet ik altijd erna, een goed bord, is zowiezo mijn favoriete eten maar daarna smaakt het nog 10x beter.

Nouja, zin heb ik er ook niet echt in.. maar ik merk dat als ik niet eet ik wel een kater krijg, of ziek word als ik een nachtje doortrek. ik forceer het altijd dan maar, met weinig moeite, en heb nooit een kater. :grin:

Immo

Badass junkie
Ik probeer altijd goed te eten wanneer ik speed gebruik, ik merk de dag erna dat ik me stukken beter voel dan wanneer ik niet eet.

Oom Klaas

Badass junkie
Immo zei:
Ik probeer altijd goed te eten wanneer ik speed gebruik, ik merk de dag erna dat ik me stukken beter voel dan wanneer ik niet eet.

Met deze gedachte in m'n achterhoofd krijg is dus wel droog eten weg,
helpt echt zo veel voor de volgende dag :rock:

buster

Newbie
Jah vroeger toen kon ik makkelijk een paar dagen zonder eten als k aan de pep zat. Was nu half jaar gestopt. Van de week weer een keer gehaald en nu trek ik niet eens 1 nachtje zonder eten... Sommige dingen zijn minder om te eten, maar als je genoeg kauwt krijg je wel speeksel. Iig ik dan :grin: Mja zonder centendrop is pep toch minder leuk :beer:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een eiwitshake werkt ook heel goed. Veel voeding en het is makkelijk achterover te klokken.

knolselderij

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:

koninginnen dag heb ik niks gegeten s'morgens in de trein begonnen met pep en s'avonds heb ik n halve kroket gegeten en had buikpijn omdatk teveel heb gegeten dus ik snap t wel.

maar dat moet je gewoon ''trainen''

je moet je zelf dwingen na een paar keer gaat t steeds beter

Bovenaan