• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Onderschat de paddo niet!

TrippyShit

Badass junkie
Afgelopen vrijdag getript op anderhalve paddo :confused:
Was mijn 11e keer en verwachte niets tot een beetje extra stoned gevoel.
Het was immer maar een kwart portie. Dit pakte ietwat anders uit :P

Ik had al een tijd een, inmiddels gedroogde, halve portie equadoriaanse liggen.
Vrijdag kwam ik op het idee om deze op te eten samen met een vriend van me tijdens een hasj jointje. Allebei anderhalve paddenstoel.

Rond 11uur aten we de anderhalve paddenstoeltjes op met het idee er misschien wat stoned van te worden, misschien wel grappig dachten we.
Rond half 12 begon het te werken, en het was heel anders dan ik verwacht had.
G, die ook anderhalve paddo ophad zat met R, die niks op had wat te gamen.
Het effect was heftiger dan ik verwacht had, zwaaaaar onderschat.
Toen ik dit eerder op een portie thaise deed resulteerde dit in een zware badtrip.
Maar goed, ik kreeg hallucinaties en toch ook een aardige mindfuck.
Snapte veel dingen niet meer, dingen ademde, golfde etc.
Ook waren mijn ouders gewoon thuis en echt 'trippen' was op dit moment niet de bedoeling.
Ik wou niet zo'n heftig effect en omdat ik me er tegen verzette begon ik me slecht te voelen.
Omdat ik me steeds slechter voelde gaan nam ik een vitamine c tablet in de hoop dat het wat zou minderen.
Dit bleek echter niet het geval.

Op een gegeven moment, zonder dat ik het doorhad was ik er weer uit en deed ik mee aan de gesprekken van G en R.
G hallucineerde ook en we konden er de humor wel van inzien.
Trippen als dit op anderhalve paddo is niet wat we verwacht hadden.
We zaten wat te praten, kettingroken en gamen en beetje rond te kijken.
R wou naar huis het was half 1. G en ik vonden het leuker als hij nog even bleef dus dit deed hij.

Rond half 3 zijn we naar beneden gegaan omdat mn ouders toch al sliepen en zijn we daar nog even tv gaan kijken en wat eten.
Het begrip tijd was ook helemaal weg. Ik kon niet meer snappen dat iets wat 2weken terug gebeurd was zover weg lag en had het gevoel dat we pas een uurtje aan het trippen waren terwijl we al ruim 3 uur verder waren.

Toen werd het 3uur en R wou toch echt naar huis nu. Hij was immers nuchter.
G vond dat hij ook maar moest vertrekken. Hij moest de volgende dag werken.
Ik vond dit echt niet leuk omdat ik nog aardig ver weg was maarja.
Aangekomen in mijn bed begon ik me opeens weer wat angstig en slecht te voelen zo alleen in het donker.
Ik zag dingen vervormen naar mensen in zwarte gewaden etc.
Ik deed mijn ogen dicht en liet alles op me af komen.
Of het nou goed of slecht was laat maar komen dan.
Na aan tijdje voelde ik me opeens echt GOED!.
Ik was happy, voelde me lekker en euforisch en de redelijke CEV's maakte het af.

Toen kwam het filisofeer moment.
Ik dacht na over zijn. Heel ingewikkeld. Had theoriën die ik nuchter niet duidelijk genoeg kan formuleren.
Ook had ik een goede theorie over waarom god niet zou bestaan. (ben niet gelovig.)
Zo bleef ik door filosoferen en op een gegeven moment had ik mn gedachtes niet meer in bedwang.
Ik dacht na over van alles, allemaal tegelijk.
Opeens deed ik mijn ogen open en was ik weer terug. Ik wist niet meer waar ik allemaal aan had zitten denken. Alsof iemand anders mijn gedachten over had genomen. Het effect was ook gelijk wat minder maar daar had ik vrede mee en ben lekker in slaap gevallen.

Ik ben toch redelijk ervaren voor mijn leeftijd met 11x paddo's en 1x lsd als psychedelische middelen. En dan zo'n trip op een kwart portie?
Heb voor de 2e keer de les geleerd dat je de paddo NOOIT moet onderschatten. Dat kan je flink afstraffen als je meer op hebt. ben vast niet de enigste die dat meegemaakt heeft :P

Poste het omdat ik het toch appart vind om zo te trippen op een kwart portie. Sorry als het niet al te netjes geschreven is. Ben niet echt zo goed in tripreports via het berichtenkader op DF... :rolleyes:

Tschuß!

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
was dit soms de eerste keer dat je gedroogde paddo's ophad??

Omdat ik me steeds slechter voelde gaan nam ik een vitamine c tablet in de hoop dat het wat zou minderen.
Dit bleek echter niet het geval.

gewoon benzo's nemen is denk ik de enige manier om een trip af te remmen.

extra vitamine C doet niet zo snel wat met je hoor. alleen als je langdurig ernstig tekort hieraan hebt ga je nadelige gevolgen hebben (volgens mijn arts). Maar het zal nooit een trip stoppen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb een keer hard getript op een kwart portie verse equadoriaanse, en het hele andere gezeldschap had ook harde visuals en een flinke mindfuck. Bij ons ging echter niemand bad, want we hadden gewoon geen verwachtingen, of het sterk zou worden zouden wel merken.

Maar inderdaad; onderschat paddo's nooit, met name omdat het een natuurproduct is is de potentie echt niet te bepalen, soms voel je van 5 paddo's weinig en soms van 2 heel veel.

Marten!

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:

.
Welke benzo's? Ik heb thuis temazepam en oxazepam liggen. Welke kan ik het beste gebruiken als het mis gaat? Temazepam werkt vrij snel, maar is dat wel afdoende als het in het begin van de trip al mis gaat?

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
tja, volgens mij werken die allebei maar het met deze soorten zelf geen ervaring..

zelf heb ik het enkel gedaan met imovane (zopiclone) en lorametazepam dat zijn de enige benzo's die ik altijd legaal heb kunnen krijgen...

Maar ik zou zeggen probeer het wat te dosseren. bv neem er 1 en als het na een half uurtje nog niet beter gaat, neem dan nog 1 enz... (afhankelijk van je tolerantie voor benzo's). Temazepam moet je als ik me niet vergis onder je tong smelten, toch?? dus daar kan je korter van gaan bijnemen dan na een half uur als je niks merkt volgens mij.

Als je geen benzo's gewend bent zou ik toch niet hoger dan 4 tabletten gaan (eender welk merk).

(overigens ben ik geen apotheker of arts, dus je moet niet alles klakkeloos volgen wat ik denk te weten uit eigen ervaring).

Wat ik ook niet goed snap... waarom ga je paddo's eten als je niet wil trippen :confused: Als je een bad trip hebt altijd gewoon blijven beseffen dat je aan het trippen bent en dan kan er niks mis gaan...

drink dan een biertje of rook een joint of zo.. :beer:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
beetje laf dat imo, gewoon uitzitten die bad trip daar leer je nog is wat van, dit is echt van 'oh het is geen leuke trip dan flikker ik er nog wat andere dope in om te verdoven', maar goed wie ben ik om daar over te oordelen..

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
beetje laf dat imo, gewoon uitzitten die bad trip daar leer je nog is wat van, dit is echt van 'oh het is geen leuke trip dan flikker ik er nog wat andere dope in om te verdoven', maar goed wie ben ik om daar over te oordelen..

mja, vroeger deed ik het soms zo met die benzo's...
Nu vind ik dat jij gelijk hebt...

Marten!

Bewuste gebruiker
Ik ben ook niet van plan ze te gebruiken. Maar de wetenschap dat ik iets achter de hand heb is gewoon een fijn idee. Het is niet zo dat ik er gelijk aan ga als ik merk dat een trip een beetje een bad wending krijgt, ik zal echt wel proberen zo lang mogelijk de trip uit te zitten, ookal is ie bad.

Drientje

DF-koning
Adrenochroom zei:

Mee eens, als je niet goed genoeg in je vel bent om een bad trip te kunnen relativeren en het eigen schuld dikke bult verhaal niet onder ogen durft te zien, dan moet je helemaal geen drugs nemen. Open your mind for the unique trip!!!

X

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als ik één ding geleerd heb van paddo's is het wel dat ze soms erg onvoorspelbaar zijn. De ene keer wil je lekker trippen, eet je een bakje hawaiiaanse op en gebeurt er niks. Terwijl je de andere keer superhard gaat op een half portie.

Wel beetje raar dat je niet echt wilt trippen omdat je ouders er zijn maar toch paddo's neemt. Naja.. zal je niet zo snel weer doen denk ik :wink:

shokora

Wijs gebruiker
Paddo's zijn idd redelijk onvoorspelbaar. Daarom moet je bij een paddotrip er ook altijd rekening mee houden dat je fucking erg kan trippen.

Riel

Bewuste gebruiker
ja ik heb ook is precies dezelfde fout gemaakt. bewijst maar weer dat paddo's totaal geen drugs is om even plezier te hebben.

phy

Bewuste gebruiker
Bad trips zijn juist erg leerzaam!! Veel interessanter dan 'good' trips eigenlijk, want ze geven je belangrijke inzichten. Maar ze zijn erg heftig. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar angst voor hebben en er iets voor achter de hand willen hebben. Dat is geen kwestie van lafheid, maar van persoonlijke voorkeur denk ik.

Het zit niet in mij om zoiets achter de hand te houden... Ik ben een diehard :P Maar ik ga daar niet iemand om veroordelen. Paddo's zijn nou eenmaal heftig spul en iedereen moet daar mee omgaan op de manier waar ze zich het prettigst bij voelen.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Marten! zei:
Fat Freddy's cat zei:

.
Welke benzo's? Ik heb thuis temazepam en oxazepam liggen. Welke kan ik het beste gebruiken als het mis gaat? Temazepam werkt vrij snel, maar is dat wel afdoende als het in het begin van de trip al mis gaat?

Gewoon geen benzos... Je kiest voor de drug en zijn gevolgen goed of slecht... Je kan je er doorheen zetten en ervan leren of je trip vervuilen met een benzo....

Wel gedaan toen een keer met een paddotrip met een badtrip.
Het hielp wel werd zeer rustig en kalm maar had geen effecten meer van de paddos. Terwijl ik toch wou leren van de paddo trip ook al ging ik slecht. Ik ben namelijk van mening dat een slechte trip je soms even veel al dan niet meer kan leren van zoon trip.

Zit et dus gewwoon uit, jou keus dus ook voor JOU de gevolgen.

Flip,

peace frog

Experimenterende gebruiker
@badtrip

ga gewoon niet overdrijven, relativeer alles wat je neemt, en heb je beste vrienden rond jouw

deze combinatie houd de bad trip elke keer weg

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
relativeren gaat wel werken bij een paar paddo's, maar bij grote hoeveelheden kan je soms echt te zieke mindfuck's krijgen. Daarom is mediteren ook zo handig om te oefenen, je hebt daar echt wat aan in je trips heb ik gemerkt. Je kan je gedachtes beter de baas en alles beter afvoeren ofzo...

Drientje

DF-koning
Ja sinds ik elke dag twee maal mediteer kan ik mijn gedachten veel beter de baas. Het is rustig in mijn hoofd en dat was een jaar geleden wel anders...

X

phy

Bewuste gebruiker
peace frog zei:
Dumpy zei:
maar bij grote hoeveelheden kan je soms echt te zieke mindfuck's krijgen.

dit bedoel ik dus met niet overdrijven weten of je mentaal klaar ben voor zo'n hoeveelheid

Ga een ander nou alsjeblieft niet zeggen hoe hij/zij zijn trip wel/niet moet doen. Dat is aan hen. Wil je mediteren omdat je daardoor de trip beter kan controleren, zeker doen. Wil je benzo's achter de hand houden omdatje bang bent voor psychoses, waarom niet? Wil je als een echte die-hard 3 uur kwijlend op de grond een diepgaand gesprek met god over je bad trip hebben, be my guest. Maar heb respect voor de keuzes van anderen! We hebben het hier niet over hoe je het beste friet kan bakken.

Als je zo nodig macho wilt doen 'dat je geen benzo's gebruikt ' ga dan comazuipen ofzo...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
peace frog zei:
Dumpy zei:
maar bij grote hoeveelheden kan je soms echt te zieke mindfuck's krijgen.

dit bedoel ik dus met niet overdrijven weten of je mentaal klaar ben voor zo'n hoeveelheid

Ik heb het mischien niet duidelijk vermeld maar ik bedoel gewoon dat paddo's als hallicunogeen middel wel een middel is met één van de grootste mindfucks vind ik.

Ik ben met je eens dat je vantevoren jezelf moet inschatten of je klaar bent voor een bepaalde hoeveelheid, maar dan nog kan de paddo soms erg onvoorspelbaar uit de hoek komen. Waar bijvoorbeeld mescaline of lsd je een veel mindere mindfuck geeft. In mijn geval dan...

Peace! :)

Karnomelk

Newbie
hap snap tussen door is een belediging voor de paddo's
ze moeten met respect worden behandeld dan respecteren ze jou ook.

Bovenaan