TrippyShit
Badass junkie
Afgelopen vrijdag getript op anderhalve paddo
Was mijn 11e keer en verwachte niets tot een beetje extra stoned gevoel.
Het was immer maar een kwart portie. Dit pakte ietwat anders uit :P
Ik had al een tijd een, inmiddels gedroogde, halve portie equadoriaanse liggen.
Vrijdag kwam ik op het idee om deze op te eten samen met een vriend van me tijdens een hasj jointje. Allebei anderhalve paddenstoel.
Rond 11uur aten we de anderhalve paddenstoeltjes op met het idee er misschien wat stoned van te worden, misschien wel grappig dachten we.
Rond half 12 begon het te werken, en het was heel anders dan ik verwacht had.
G, die ook anderhalve paddo ophad zat met R, die niks op had wat te gamen.
Het effect was heftiger dan ik verwacht had, zwaaaaar onderschat.
Toen ik dit eerder op een portie thaise deed resulteerde dit in een zware badtrip.
Maar goed, ik kreeg hallucinaties en toch ook een aardige mindfuck.
Snapte veel dingen niet meer, dingen ademde, golfde etc.
Ook waren mijn ouders gewoon thuis en echt 'trippen' was op dit moment niet de bedoeling.
Ik wou niet zo'n heftig effect en omdat ik me er tegen verzette begon ik me slecht te voelen.
Omdat ik me steeds slechter voelde gaan nam ik een vitamine c tablet in de hoop dat het wat zou minderen.
Dit bleek echter niet het geval.
Op een gegeven moment, zonder dat ik het doorhad was ik er weer uit en deed ik mee aan de gesprekken van G en R.
G hallucineerde ook en we konden er de humor wel van inzien.
Trippen als dit op anderhalve paddo is niet wat we verwacht hadden.
We zaten wat te praten, kettingroken en gamen en beetje rond te kijken.
R wou naar huis het was half 1. G en ik vonden het leuker als hij nog even bleef dus dit deed hij.
Rond half 3 zijn we naar beneden gegaan omdat mn ouders toch al sliepen en zijn we daar nog even tv gaan kijken en wat eten.
Het begrip tijd was ook helemaal weg. Ik kon niet meer snappen dat iets wat 2weken terug gebeurd was zover weg lag en had het gevoel dat we pas een uurtje aan het trippen waren terwijl we al ruim 3 uur verder waren.
Toen werd het 3uur en R wou toch echt naar huis nu. Hij was immers nuchter.
G vond dat hij ook maar moest vertrekken. Hij moest de volgende dag werken.
Ik vond dit echt niet leuk omdat ik nog aardig ver weg was maarja.
Aangekomen in mijn bed begon ik me opeens weer wat angstig en slecht te voelen zo alleen in het donker.
Ik zag dingen vervormen naar mensen in zwarte gewaden etc.
Ik deed mijn ogen dicht en liet alles op me af komen.
Of het nou goed of slecht was laat maar komen dan.
Na aan tijdje voelde ik me opeens echt GOED!.
Ik was happy, voelde me lekker en euforisch en de redelijke CEV's maakte het af.
Toen kwam het filisofeer moment.
Ik dacht na over zijn. Heel ingewikkeld. Had theoriën die ik nuchter niet duidelijk genoeg kan formuleren.
Ook had ik een goede theorie over waarom god niet zou bestaan. (ben niet gelovig.)
Zo bleef ik door filosoferen en op een gegeven moment had ik mn gedachtes niet meer in bedwang.
Ik dacht na over van alles, allemaal tegelijk.
Opeens deed ik mijn ogen open en was ik weer terug. Ik wist niet meer waar ik allemaal aan had zitten denken. Alsof iemand anders mijn gedachten over had genomen. Het effect was ook gelijk wat minder maar daar had ik vrede mee en ben lekker in slaap gevallen.
Ik ben toch redelijk ervaren voor mijn leeftijd met 11x paddo's en 1x lsd als psychedelische middelen. En dan zo'n trip op een kwart portie?
Heb voor de 2e keer de les geleerd dat je de paddo NOOIT moet onderschatten. Dat kan je flink afstraffen als je meer op hebt. ben vast niet de enigste die dat meegemaakt heeft :P
Poste het omdat ik het toch appart vind om zo te trippen op een kwart portie. Sorry als het niet al te netjes geschreven is. Ben niet echt zo goed in tripreports via het berichtenkader op DF...
Tschuß!
Was mijn 11e keer en verwachte niets tot een beetje extra stoned gevoel.
Het was immer maar een kwart portie. Dit pakte ietwat anders uit :P
Ik had al een tijd een, inmiddels gedroogde, halve portie equadoriaanse liggen.
Vrijdag kwam ik op het idee om deze op te eten samen met een vriend van me tijdens een hasj jointje. Allebei anderhalve paddenstoel.
Rond 11uur aten we de anderhalve paddenstoeltjes op met het idee er misschien wat stoned van te worden, misschien wel grappig dachten we.
Rond half 12 begon het te werken, en het was heel anders dan ik verwacht had.
G, die ook anderhalve paddo ophad zat met R, die niks op had wat te gamen.
Het effect was heftiger dan ik verwacht had, zwaaaaar onderschat.
Toen ik dit eerder op een portie thaise deed resulteerde dit in een zware badtrip.
Maar goed, ik kreeg hallucinaties en toch ook een aardige mindfuck.
Snapte veel dingen niet meer, dingen ademde, golfde etc.
Ook waren mijn ouders gewoon thuis en echt 'trippen' was op dit moment niet de bedoeling.
Ik wou niet zo'n heftig effect en omdat ik me er tegen verzette begon ik me slecht te voelen.
Omdat ik me steeds slechter voelde gaan nam ik een vitamine c tablet in de hoop dat het wat zou minderen.
Dit bleek echter niet het geval.
Op een gegeven moment, zonder dat ik het doorhad was ik er weer uit en deed ik mee aan de gesprekken van G en R.
G hallucineerde ook en we konden er de humor wel van inzien.
Trippen als dit op anderhalve paddo is niet wat we verwacht hadden.
We zaten wat te praten, kettingroken en gamen en beetje rond te kijken.
R wou naar huis het was half 1. G en ik vonden het leuker als hij nog even bleef dus dit deed hij.
Rond half 3 zijn we naar beneden gegaan omdat mn ouders toch al sliepen en zijn we daar nog even tv gaan kijken en wat eten.
Het begrip tijd was ook helemaal weg. Ik kon niet meer snappen dat iets wat 2weken terug gebeurd was zover weg lag en had het gevoel dat we pas een uurtje aan het trippen waren terwijl we al ruim 3 uur verder waren.
Toen werd het 3uur en R wou toch echt naar huis nu. Hij was immers nuchter.
G vond dat hij ook maar moest vertrekken. Hij moest de volgende dag werken.
Ik vond dit echt niet leuk omdat ik nog aardig ver weg was maarja.
Aangekomen in mijn bed begon ik me opeens weer wat angstig en slecht te voelen zo alleen in het donker.
Ik zag dingen vervormen naar mensen in zwarte gewaden etc.
Ik deed mijn ogen dicht en liet alles op me af komen.
Of het nou goed of slecht was laat maar komen dan.
Na aan tijdje voelde ik me opeens echt GOED!.
Ik was happy, voelde me lekker en euforisch en de redelijke CEV's maakte het af.
Toen kwam het filisofeer moment.
Ik dacht na over zijn. Heel ingewikkeld. Had theoriën die ik nuchter niet duidelijk genoeg kan formuleren.
Ook had ik een goede theorie over waarom god niet zou bestaan. (ben niet gelovig.)
Zo bleef ik door filosoferen en op een gegeven moment had ik mn gedachtes niet meer in bedwang.
Ik dacht na over van alles, allemaal tegelijk.
Opeens deed ik mijn ogen open en was ik weer terug. Ik wist niet meer waar ik allemaal aan had zitten denken. Alsof iemand anders mijn gedachten over had genomen. Het effect was ook gelijk wat minder maar daar had ik vrede mee en ben lekker in slaap gevallen.
Ik ben toch redelijk ervaren voor mijn leeftijd met 11x paddo's en 1x lsd als psychedelische middelen. En dan zo'n trip op een kwart portie?
Heb voor de 2e keer de les geleerd dat je de paddo NOOIT moet onderschatten. Dat kan je flink afstraffen als je meer op hebt. ben vast niet de enigste die dat meegemaakt heeft :P
Poste het omdat ik het toch appart vind om zo te trippen op een kwart portie. Sorry als het niet al te netjes geschreven is. Ben niet echt zo goed in tripreports via het berichtenkader op DF...
Tschuß!