Onderzoek alcoholgebruik

Hoi,

ik ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie die verbonden is aan de Universiteit Maastricht. Het onderzoek gaat over het trainen van het geheugen en hoe dit door alcoholgebruik beinvloed wordt. Het onderzoek loopt volledig via het internet, dus het is niet nodig om naar de universiteit te komen. Bij volledige deelname aan de studie ontvang je 50€. We hebben nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse?

Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek:
http://www.impliciet.eu/portal/memo1

Alvast bedankt!

plantenbak zei:
ik wil best mee doen maar stel ik haak af halverwege door omstandigheden, zorgt dit dan niet voor problemen?

Het onderzoek duurt ongeveer een maand waarbij je elke dag een geheugenspel zou moeten spelen dat bedoeld is om je geheugen te verbeteren. Mocht je door omstandigheden enkele dagen moeten overslaan, dan is dat niet zo erg. Als je echter te lang inactief bent, dan vervalt je deelname wel. In dat geval kunnen we je deelname wel terug actief maken als je ons een mailtje stuurt zodra je opnieuw beschikbaar bent, zodat je het onderzoek toch nog zou kunnen afmaken.

mvg

speeseend zei:
Wanneer valt iemand binnen jullie doelgroep?

Hoi,

sorry, maar die informatie kan ik je helaas niet geven omdat we willen voorkomen dat mensen die niet in de doelgroep vallen oneerlijk gaan antwoorden om toch te kunnen deelnemen. Dit zou ons onderzoek namelijk teveel gaan verstoren...

mvg

plopkoek

Bewuste gebruiker
Allemaal coke junks die zich gaan aanmelden, Free 1gr.

Ik ben geen 18 (binnen 3 maand) , dus deelname zal wel onmogelijk zijn. :)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb me opgegeven en het onderzoek naar wat vrienden gestuurd om te kijken of ze ook mee willen doen. Het lijkt me makkelijk geld verdienen.

Het onderzoek zelf is goed te doen. Ik erger me alleen aan die E en U met af en toe dat rode rondje eromheen. Dat rode rondje komt iedere keer als ik al heb gedrukt. Er komt dus eerst alleen een E of U te staan, voordat het rode rondje eromheen komt. Zo heb je niet eens de kans om niet te drukken aangezien je zsm moet drukken.

cropp

Badass junkie
ik wil ook wel meedoen, alleen nou nog niet omdat ik de komende 4 weken een beetje op en neer blijf reizen tussen engeland, nederland en een nog onbekende bestemming, maar ik heb dus geen internet...

over 4 weekjes?

cropp zei:
ik wil ook wel meedoen, alleen nou nog niet omdat ik de komende 4 weken een beetje op en neer blijf reizen tussen engeland, nederland en een nog onbekende bestemming, maar ik heb dus geen internet...

over 4 weekjes?

Hoi,

geen probleem hoor: over 4 weken loopt het onderzoek ongetwijfeld nog altijd, dus als je dan nog wil meedoen dan kan dat. Alvast bedankt!

dfssdfde

Badass junkie
Ergens rond 12/18 krijg ik tussen 2 delen deze error:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

/versie2/users/khouben/memo1/tasks/tasks/iat/endflash.asp, line 468

Ivoos zei:

Ok, bedankt voor de melding, we zoeken uit wat er misging. Normaal gezien zou je na opnieuw inloggen wel gewoon weer verder moeten kunnen gaan waar je onderbroken werd. Excuses voor het ongemak, we zullen het oplossen.

joke

Newbie
hoi, heb je misschien een link waarin staat dat je echt 50 euro krijgt,
want ik heb jullie site een beetje bekeken en zie dat voor een onderzoek aan de eerste 400 deelnemer een irischeque van 25 euro wordt gestuurd en iets van een verloting van een ipod onder de deelnemers.

dat ik niet voor m* k* mn hersenen zit te pijnigen.

bedankt.

joke zei:
hoi, heb je misschien een link waarin staat dat je echt 50 euro krijgt,
want ik heb jullie site een beetje bekeken en zie dat voor een onderzoek aan de eerste 400 deelnemer een irischeque van 25 euro wordt gestuurd en iets van een verloting van een ipod onder de deelnemers.

dat ik niet voor m* k* mn hersenen zit te pijnigen.

bedankt.

Hoi,

dat klopt inderdaad: in het verleden hebben we wel eens onderzoek gedaan waarbij we een grens hebben gehanteerd voor het uitdelen van beloningen. Dat is bij dit onderzoek absoluut niet het geval. Iedereen die deelneemt krijgt de beloning van 50 euro. let wel: de beloning krijg je enkel als je het onderzoek helemaal afmaakt (en dus niet als je halverwege afhaakt - uitzonderingen hierop zijn natuurlijk mogelijk bij onmacht, dan moet je mij even mailen). Deze informatie staat ook op de website die ik eerder noemde (www.impliciet.eu/portal/memo1). We geven je hier meer info over het onderzoek + garantie op beloning bij volledige deelname. Daarna kan je beslissen of je nog altijd wil meedoen.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mooie zaak dit. :angry:

Heb ik heel dit kutonderzoek afgerond. Krijg ik dit in beeld:

Beste ImmortalTech,

Dank je wel voor het meedoen aan ons onderzoek. Je hebt nu alle onderdelen voltooid en hebt daardoor recht op je beloning.

Als je hieronder je naam, adresgegevens en BSN op geeft zullen we je de 25 euro Iris-cheque toesturen. Dit is uiteraard niet verplicht. (BSN = Burger Service Nummer, voorheen SOFI nummer genoemd)

Ten eerste is dit de helft minder dan beloofd en daarnaast is het ook nog in de vorm van een Iris-cheque.

Ik ga er maar vanuit dat het een misverstand is en daarom zal ik je eerst mailen, want dit gaat natuurlijk niet werken.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
afraidtech zei:
misschien een paar post boven je lezen :P

Ja dus.. Er staat dat ik 50 euro moet krijgen. Als ik dan aan het eind van het onderzoek een berichtje krijg dat het maar de helft is, waarna je aan het eind van het geven van je gegevens op akkoord moet drukken, dan word ik pissig.

Waarschijnlijk zullen dan veel mensen gewoon maar akkoord gaan met die 25 euro, of eerst dat ding invullen en daarna pas gaan zeiken. Waarbij ik gelijk alweer voor me zie dat er wordt gezegd: "ja sorry, maar je bent al akkoord gegaan met een bedrag van 25 euro". Nu is er natuurlijk gezegd dat het een misverstand was en krijg ik ook gewoon die 50 euro, maar ik heb het idee dat ze proberen om zo min mogelijk geld kwijt te zijn door dit soort 'trucjes' toe te passen. Terwijl ze al blij mogen zijn dat er mensen zijn die mee willen werken aan zo'n onderzoek.

Zoals immortaltech ook al aangeeft was dit effectief een foutje op de website. :flushed: De technische afdeling had hier gewoon de tekst overgenomen van een onderzoek wat al afgelopen is. Erg vervelend, maar we hebben het meteen aangepast.

Het was in ieder geval geen trucje of zo, want aan het begin hebben alle deelnemers aangegeven akkoord te gaan met het onderzoek zoals bij het begin beschreven, waar dus staat dat iedereen die het onderzoek afmaakt een vergoeding van 50euro krijgt. In elk geval mijn oprechte excuses voor dit misverstand (voor iedereen die aan het onderzoek heeft meegedaan of nog aan het deelnemen is)!

Jowdy37

Belezen gebruiker
UMaastricht zei:
Ivoos zei:

Ok, bedankt voor de melding, we zoeken uit wat er misging. Normaal gezien zou je na opnieuw inloggen wel gewoon weer verder moeten kunnen gaan waar je onderbroken werd. Excuses voor het ongemak, we zullen het oplossen.
zelfde probleem hier trouwens

joke

Newbie
heb vorige week 50 euro ontvangen. iris-cheques zijn op vele plaatsen in te wisselen, dus ik zie het probleem niet zo (:

vriendin van me heeft de 50 euro ook al ontvangen.

het was een kwelling, maar zelfs al was het 25 euro geweest toch zeker een leuke bijverdienste vanuit je luie stoel!

Bovenaan