Ah zo.
Ik denk dat je bij onderzoek altijd wel een bepaalde hypothese hebt over het resultaat. En het een beetje ligt aan wat precies je uiteindelijke doelen zijn welke stof dan het meest interessant is om te onderzoeken. Ik heb weinig ervaring met dissociatieven (Ketamine, Methoxetamine, N2O) en zo goed als nul op downer gebied. Wel veel onderzoek gedaan naar de fluor amphetamines en dergelijken.
4-fa is mijn favoriet
3-fa was de opvolger. Interessante stof. Moet zeggen dat ik de high van deze wel dusdanig intens vond dat cravings (in elk geval bij mij) op de loer lagen
2-fa Bijna een methylfenidaat of dexamfetamine achtig effect. Does the trick, voelt meer functioneel dan recreationeel.
4-fma Lijkt erg op 4-fa, voelt minder helder.
6-apb Lijkt voor mij erg op 4-fa. Verschil is dat bij 4-fa het love-gevoel na een paar uur verdwijnt en een fijne doch wat killere amfetamine high overblijft. 6-apb geeft een gelijk verdeelld love-gevoel. In hogere dosis een meer wazig en trippy gevoel.
Diverse cathinones onderzocht. Doelen niet behaald en uikomsten niet interessant.
Hoop dat je hier iets aan hebt, enjoy!