onervaren xtc gebruiker -> vage trip

exzodus

Newbie
Gisteren heb k voor t eerst xtc gebruikt dit was echt te vaag voor woorden ik begon keihard te trippen ik vond alles leuk en gezellig maar kreeg niet echt een love gevoel en oook niet echt super veel energie maar dit kan ook komen om dat ik al twee dagen wakker sta van de speed. Waren dit wel goede pillen?
Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?

caatje

Badass junkie
Wat verwacht je als je al 2 dagen wakker bent van de speed? Dan doet het niet wat het zou moeten doen.
Beter neem je xtc een keer zonder allerlei andere drugs en dan weet je wat xtc is!

exzodus

Newbie
nou ik kan me voorstellen als je speed gaat slikken dat je je maag helemaal t niet meer houden kan of als je snuift dat t te snel in werkt maar werkt dat echt goed?

MetaalKonijn

Badass junkie
Als je bedoelt dat speed je d'r weer bovenop zou helpen op dat moment, daar twijfel ik aan. Waarschijnlijk word je alleen nog maar strakker, fuckedupdr, en waziger.

Immo

Badass junkie
Als je slechte pillen op hebt waardoor je je slecht voelt kan speed je wel de dag doorhelpen. En ervoor zorgen dat je je minder slecht voelt.

Bal0n

Badass junkie
exzodus zei:
Gisteren heb k voor t eerst xtc gebruikt dit was echt te vaag voor woorden ik begon keihard te trippen ik vond alles leuk en gezellig maar kreeg niet echt een love gevoel en oook niet echt super veel energie maar dit kan ook komen om dat ik al twee dagen wakker sta van de speed. Waren dit wel goede pillen?
Is t trouwens waar als je niet goed wordt van xtc dat je dan speed moet snuifen of is bommetje maken beter dan?

He just pulled a DarkScope!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
TechNora zei:
Nee, serieus hoe moet je het dan noemen? spacen?
Touché.

Maar nee, noem het dan "strak staan" of "hard gaan" ofzo, watever, anything but "tripppen" :P

hmmm, tja ik noem het zelf geen trippen, omdat ik niet ga trippen van xtc... Maar ik heb wel es belachelijk veel gebruikt en toen was ik dus echt wel serieus aan t trippen. Maar anyway... Boeie ook toch!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TechNora zei:
hmmm, tja ik noem het zelf geen trippen, omdat ik niet ga trippen van xtc... Maar ik heb wel es belachelijk veel gebruikt en toen was ik dus echt wel serieus aan t trippen. Maar anyway... Boeie ook toch!
Met ontzettend belachelijke hoeveelheden wil ik wel eens wat cev hebben, maar het is het woord "trippen" niet waard.
Maar genoeg gezever, ontopic; Ik denk dat als je je niet goed voelt een bommetje het niet beter maakt, al een aantal mensen gezien die kotsen van bommetjes. (hoewel ik me na een flinke kotsbui altijd vet lekker voel, maar dat kan aan mij liggen xD)

Jeller

Badass junkie
dat je er van kunt hallucineren zeker :)?

towrdt toch geklasseerd onder de psychedelische amfetamines, maja ik vind het eigenlijk ook totaal niet trippen.. trippen versterkt gewoon je gevoelens enzo en xtc die drijft je geluk gewoon op

Bovenaan