ongecontroleerde beweginkjes

Peterblaat

Experimenterende gebruiker
eey iedereen,

ik blow nu sinds goed twee jaar, en dat gaat met pieken en dalen. Maar wat ik vanaf de eerste keer merkte was dat mijn spieren (buik-, arm-, en beenspieren) een eigen wil krijgen als ik geblowed heb.
Een half jaar geleden heb ik ongeveer twee maanden extreem veel geblowed voor mijn doen (ik was dagelijks stoned) en sindsdien heb ik ook als ik nuchter ben een enkele keer dat mijn been een beweging maakt die ik niet gepland heb. Hebben anderen dit ook? ik vind dit namelijk nogal raar want bijna iedereen die ik spreek kent dit verschijnsel niet...

alvast bedankt,
Peter

vdk

Bewuste gebruiker
ja soms wel is als k aant blowen ben dan gaat mijn arm ineens omhoog. maar als ik gewoon nuchter ben niet.

gr

Suntablet

Bewuste gebruiker
ik heb dit niet maar wat ik wel soms heb is dat ik 1 of 2 dagen nadat ik geblowd heb ineens wakker schiet op het moment dat ik in slaap ga vallen.. net alsof ik ergens van schrik maar dat is eigenlijk helemaal niet het geval. Hoewel ik het wel zeer raar vind om ineens zo te verschieten, het voelt eigenlijk als een lichtflits of kortsluiting in mijn hersenen. Geen idee of het iets met blowen te maken heeft maar jouw verhaal deed me hieraan denken.

Ongecontroleerde bewegingen zoals plots je arm bewegen enzo kan een vorm van epileptie zijn als het gaat om plotse en korte bewegingen. Epileptie heeft namelijk verschillende verschijningsvormen (stuiptrekkingen over het hele lichaam is er 1, een kleine ongecontroleerde beweging is er 1 en dan zijn er nog tal van andere soorten tussenin)
Om deze vorm hoeft ge u geen zorgen te maken hoor, ik wil u niet ongerust maken. Verschillende vormen van epileptie gaan niet over in elkaar dus het wil niet zeggen dat als je nu af en toe een ongecontroleerde beweging hebt dat je over enkele jaren epileptie met stuiptrekkingen over het hele lichaam hebt.
Wat ik maar wil zeggen is dat wat jij hebt mss niets met wiet te maken heeft.

TrippyShit

Badass junkie
ken dit wel ja, als k stoned was dat opeens mn been ofzo een schokje maakt.. niks om je zorgen of druk over te maken lijkt me

Osi`

Bewuste gebruiker
Heb het ook vaak, vooral als ik stoned ben, maar nuchter wilt dat ook soms wel eens voorvallen. Zelf ben ik ook bijna elke dag stoned (niet goed!!!) :grin:

Idd niets om je zorgen om te maken. Ge kunt u er best alleen aan irriteren!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oh ja, zeer herkenbaar. Alsof mn been ergens van schrikt ofzo, heel raar.. was alleen nooit bij me opgekomen dat het door blowen kwam.. is dat wel zo?

Peterblaat

Experimenterende gebruiker
oke, mooi:) ik irriteerde me er ook niet aan, maar ik vroeg me gewoon af of dit iets was waar ik mij zorgen om moest maken:P niet dus^^ en daar ben ik blij mee, want ik zou m'n jointje op z'n tijd voor geen goud willen missen :smoke:

ExceptionalInsight zei:
Oh ja, zeer herkenbaar. Alsof mn been ergens van schrikt ofzo, heel raar.. was alleen nooit bij me opgekomen dat het door blowen kwam.. is dat wel zo?

bij mij is het begonnen toen ik begon met blowen; sterker nog, de eerste keer dat ik stoned was... En als ik stoned ben (wat ik nu niet zo vaak ben, eens in de twee weken denk ik) is het veel erger dan als ik dat niet ben...

Bovenaan