Ongelukje lsd?

ik ben kompleet newbe hier maar volg dit forum al jaren.Doorgewinterde mdma gebruiker en wilde lsd eens uitproberen.Daartoe "rittenkaart" zegels aangeschaft.
Wilde 2 zegels laten testen toen bleek dat per vergissing mijn vrouw de zegels uit de diepvries in de afvalcontainer had gedeponeerd.Zegels uit de afvalcontainer opgeduikeld waar ze 24 uur hadden gelegen.
Vraag: zijn deze zegels nog bruikbaar nadat ze 24 uur aan kamertemperatuur zijn blootgesteld?
Bvd

Pace Ley

Experimenterende gebruiker
Zolang je de koffieprut of verrotte bananschil er niet vanaf hoeft te schrapen, doen de zegels het prima :grin:

Ik bewaar ze ook op kamertemperatuur maar om eerlijk te zijn - ze blijven nooit heel lang liggen! Omdat ze ook weer op gaan haha
Veel plezier met je eerste trip!

Bedankt voor jullie commentaar en vooral mijn vrouw voelt zich al heel wat beter MAAR:
ik heb het lsd handboek goed doorgelezen en daar staat heel duidelijk dat de bewaartemperatuur onder de 10 graden dient te zijn!
Anyhow ik laat het spul eerst maar testen voordat we het avontuur ondergaan.

Martinus

Wijs gebruiker
Bedankt voor jullie commentaar en vooral mijn vrouw voelt zich al heel wat beter MAAR:
ik heb het lsd handboek goed doorgelezen en daar staat heel duidelijk dat de bewaartemperatuur onder de 10 graden dient te zijn!

In de vriezer droog bewaren is optimaal. Maar dit is alleen nuttig als je het echt 10 jaar wil bewaren ofzo. Onder lage temperaturen vallen stoffen minder snel uit elkaar gezien ze dan minder energiek zijn.

Spyro

DF-koning
Hier liggen ze gewoon in een doosje in de kast... Werkt prima hoor. Gewoon niet recht in de zon neerleggen natuurlijk.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dat is de ideale situatie, maar zo snel gaat het niet achteruit hoor. Na 24 uur hoef je echt geen verandering te verwachten.

Anyhow ik laat het spul eerst maar testen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb het ook nooit in de koelkast/vriezer bewaard, het is wel belangrijk dat het op een donkere plek ligt.

Bovenaan