Ongemerkt onder invloed van xtc

Hoi, ik zat met de volgende vraag: Hoe kan ik ongemerkt onder invloed van xtc rondlopen, zonder dat ik een zonnebril op zet? Want als ik nog maar een half pilletje tot een hele pil heb geslikt loop ik al rond met enorme grote ogen. Probleem is dat m'n ex en vrienden ook op die feesten rondlopen en ik het liever voor mezelf houd..

En dan de 2e vraag: Ik draag ook altijd graag een pet, maar nu hoorde ik dat je beter geen pet kan opzetten als je aan de pillen zit, vanwege de overhitting..

Wie kan me meer info verschaffen? Alvast bedankt !

Paddo100

Bewuste gebruiker
gebruik dan niks... XTC is om los te gaan en dan moet je niet heletijd denken, oh als niemand het maar ziet, laat ik me maar inhouden. Dat werkt niet.

wave

Belezen gebruiker
je ziet en merkt het toch wel, dan kan je het beter op een feest doen waar ze niet komen en met vrienden waar je het samen mee kan doen.

Matthijs85

Belezen gebruiker
Dat kan je niet verbergen
Petje ophouden is idd niet goed, omdat je dan je warmte vasthoudt. Je hebt dan dus sneller oververhitting, en sneller hersenschade

knolselderij

Wijs gebruiker
Paddo100 zei:
gebruik dan niks... XTC is om los te gaan en dan moet je niet heletijd denken, oh als niemand het maar ziet, laat ik me maar inhouden. Dat werkt niet.

dat ten eerste maar dat geld bij alle drugs als je je druk maakt of mensen t merken is t al kut

maar hebben hun wel al n keer xtc gehad want dan zie je het wel, heel vaak mensen die t nog nooit gedaan hebben zien t niet alleen de mensen die t wel doen of gedaan hebben

De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeft :) En een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel :tongueout: Lenzen eventueel?

knolselderij

Wijs gebruiker
< Holgistar > zei:
De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeft :) En een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel :tongueout: Lenzen eventueel?

lenzen heeft geen zin tenzij t gekleurde lenzen zijn maajja met andere kleur ogen zie je dr zowieso anders/raar uit

hoe groot is de kans dat je ze tegen komt en hoelang praat je nu met ze maajja ik wil je niet zeggen wat je moet doen tis uit eindelijk de keuze van jou

alcoholist

Wijs gebruiker
de tijd dat ik xtc slikte had ik een ijsmuts op me kop
en het vroor toen niet hoor
gwn genoeg water drinken

knolselderij zei:
< Holgistar > zei:

lenzen heeft geen zin tenzij t gekleurde lenzen zijn maajja met andere kleur ogen zie je dr zowieso anders/raar uit

hoe groot is de kans dat je ze tegen komt en hoelang praat je nu met ze maajja ik wil je niet zeggen wat je moet doen tis uit eindelijk de keuze van jou

Het is niet echt een grote fuif/feest, en we lopen elkaar vast en zeker tegen het lijf want zij moet er helpen met drank verdelen en daarna kan ze vrij rondlopen op het feest. en men vrienden, nja die zullen er niet zo erg mee inzitten als ik het nog eens doe want ik heb het altijd onder controle, is nu alweer 2 jaar geleden dusja :)

Spacert

Newbie
Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Is het niet gewoon beter dat ze ziet dat je het enorm naar je zin hebt met een pilletje op? Snap niet zo goed waarom of het grappig is als ze het niet ziet. Gewoon lekker nemen en feesten. Als je je ex tegen komt, of niet met haar praten als je daar geen zin in hebt, en als je er wel zin in in hebt gewoon chill zijn. Lekker belangrijk dat ze het ziet.

donaldduck

Belezen gebruiker
Met een beetje mazzel denken ze dat je dronken bent, ik weet dat xtc gebruiken er anders uitziet dan alcohol, maar je kan mazzel hebben, tijdens een paddotrip kwam ik ook mijn moeder tegen en ondanks dat ik niks had gedronken dacht ze dat ik heel erg dronken was :mrgreen:

T-men

Bewuste gebruiker
Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!

T-men zei:

Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig :)

SperSIZEboon

Badass junkie
< Holgistar > zei:
T-men zei:

Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig :)
als je niet eens jezelf kan zijn bij een meisje zegt dat toch al genoeg....

Marcell`

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
< Holgistar > zei:
T-men zei:
als je niet eens jezelf kan zijn bij een meisje zegt dat toch al genoeg....

Met deze twee reacties ben ik het helemaal eens!

n als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen

Het is niet voor niks je ex.. :wink: Genoeg andere vissen in de zee!

Matthijs85

Belezen gebruiker
kiekert zei:
Lol, van een pet ga je echt niet oververhitten hoor.
Niet dat je van een pet meteen oververhit, maar het verhoogt wel je lichaamstemperatuur en is een extra risicofactor. Bovendien heb je met een hogere lichaamstemperatuur eerder hersenschade, dus loop je effectief door het dragen van een pet wat extra hersenschade op.
Ik vind het zelf ook irritant om een pet te dragen als ik ga zweten omdat t net niet relaxed voelt dus dat scheelt :)

Marcell`

Belezen gebruiker
En trouwens, moet je persé aan de XTC op dat feest? Als je er al zo tegenop ziet kan je toch net zo goed nuchter gaan...? :)

Nee, hoeft niet persé want ik heb het al enorm lang niet meer gedaan hoor ( 2 jaar ). Maar het leek me zeker fijn om nog eens te doen. Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt :)

Naj

Experimenterende gebruiker
Zelf zou ik het niet willen verbergen, gewoon lekker los gaan, maar als het belangrijk voor jou is dan kan ik dat respecteren.

Als jeje pupillen graag wilt verbergen probeer gewoon wat kleur lenzen, maar niet gewoon een oogkleur maar zulke die duidelijk voor de lol zijn, zoals die hele witte met heineken erop, dan word daar niet meer achter gezocht denk ik.

Mss kan ik gewoon beter een beetje speed doen? ( heb een vriend die
74 % getest aanbied?) Denk dat je speed meer ongemerkt kan doen dan xtc.. Zeker omdat je er (meestal?) geen grote ogen van krijgt..

report is welkom..

Immo

Badass junkie
< Holgistar > zei:
Mss kan ik gewoon beter een beetje speed doen? ( heb een vriend die
74 % getest aanbied?) Denk dat je speed meer ongemerkt kan doen dan xtc.. Zeker omdat je er (meestal?) geen grote ogen van krijgt..

report is welkom..

74% kan niet zoals ik al eerder had vermeld bij een andere post van je.

Bontkikker

Ik doe in zulk soort gevallen altijd een Zorro maskertje op zodat niemand me herkent :hearteyes: soms zet ik daar dan nog een spiegelende zonnebril overheen.

Debris

Bewuste gebruiker
Ik ben nog eens aangehouden geweest onder invloed van ketamine, dankzij m'n zonnebril hebben die daar niks van gemerkt :grin:.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Marcell` zei:
< Holgistar > zei:
Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt :)

Ik denk inderdaad dat dat het beste is :)

dat denk ik ook :sunglasses:

op een feestje zitten waar je liever wilt dat bepaalde mensen niet zien dat je ontzettend uit je bol gaat, dat is echt zwaar klote. vind ik.
Sowieso klintk i love techno een stuk fijner om van je plaat te gaan dan een of andere kleine fuif, maar dat is natuurlijk persoonsgebonden.

Ik zou dus lekker die schaarse xtc die je in je bezit hebt bewaren voor een moment dat je er voor de volle 100% van kunt genieten....

sjelepopi

Belezen gebruiker
< Holgistar > zei:
T-men zei:

hahaha ik ken het gevoel man. Maarja als je een vriendin hebt die er helemaal tegen is dan gaat het sowieso niks worden. Want je zult het vast en zeker nog een keer doen en stel ze komt er achter maakt ze het toch uit.

Trouwens ik lees ook dat je inplaats van de x, speed wilt doen. Ik krijg daar wel altijd grote doppen van. Worden ze groot klein groot klein. Ik denk dat dat nog raarder uit zal zien als je met iemand praat. :rock:

Ja dit wou ik inderdaad doen, maar dan verkies ik nog steeds x boven speed. Het was gewoon omdat ik aan goede, geteste speed kon komen, achteraf toch maar niet gedaan. Het is bij mij wel zo dat ik van speed geen grote ogen krijg, de mensen die bij me zijn zien het enkel aan men kaken en opgefokt gedrag dan :tongueout:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Pfff wat een verhaal zeg :)
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? :tongueout:

Doe ten eerste wat je gevoel je aangeeft. In jouw geval dus niet gebruiken op die fuif. Dan krijg je ook geen spijt dat je die pil daar verbrast hebt en kun je je ex gewoon letterlijk en figuurlijk onder ogen komen (wat de reden ook mag zijn dat je dat zoooooo graag wilt...).

Neem die X lekker op dat grote feest! Dan kun je daar lekker los gaan, en zeker weten dat er daar veeeeeeeel meer zijn die gebruiken, dus da's toch ook veeeeeel leuker?!?!

Ik lees/begrijp uit je verhaal dat je haar terugwilt? Als zij er zo tegen is en je wilt haar terug (en zij wil jou nog terug) dan zou je maar niet meer moeten gebruiken denk ik. Persoonlijk zou dat voor mij al een reden zijn om iemand niet terug te hoeven als ik niet mezelf kan zijn en af en toe eens wat wil gebruiken, maarja.

Suc6 ermee! Ben benieuwd wat je doet :wink:

mijn gedacht zegt me dat ik het nog ooit wel eens zal doen (als ik het eerst goed laat testen). En ja ik wil mijn ex heel graag terug, ook al doe ik dan geen drugs meer, dat is me meer waard hoor :) ( Ben 2 jaar met alles gestopt omdat ik met haar samen was, buiten af en toe wat wiet dan :) ) Maarja, het vlot niet meer echt en ik denk dat zij me niet meer terug wil dusja langs de andere kant denk ik alle remmen los, maar langs de ene kant is er een stemmetje in men hoofd dat zegt, toch zonde, nu je al 2 jaar bent gestopt..

bbn

ik ken het probleem...

ik kom ook vaak op feestjes waar ik veel volk ken, en waar ik ook graag serieus strak zou willen staan. Probleem is natuurlijk dat xtc redelijk hard opvalt, vind ik echt zwaar kut, gezien het mijn favodrug is. Nochtans hebben ze het bij mij nooit gezien: wat je kan proberen is ten eerste al niet in de ogen kijken van de persoon waarmee je aan het babbelen bent, en gewoon niet al te opvallend staan te dansen. Als je dat toch wil doen, dan kan je als excuus geven dat je dronken was... Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België vergeven ze je gemakkelijker dat je dronken was, dan dat je drugs gebruikte. Veel succes ermee!

Bovenaan