Ongereageerde stof

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Een goede vriend van mij heeft voor het eerst ghb gemaakt.

Eerst was de ph nog te hoog ( 9 ), hij heeft er toen wat gbl bij gedaan, flink geroerd en 2 uur laten staan. De PH waarde was toen goed ( rond de 7,2 ). Het lijkt er alleen op dat er nog wat ongereageerde gbl in zit.

De kleur is goed: doorzichtig
De PH is goed: 7,2
De dikte is goed: lichtjes stroperig
De geur: Ruikt naar mijn idee wat teveel naar gbl

Hoe kan ik deze gbl nu alsnog laten reageren ?
Moet ik dan een heel klein beetje NaOH erbij doen, of een klein beetje NaOH opgelost in Demi water ?

azerty1987

Belezen gebruiker
gbl en ghb kan je makkelijk onderscheiden, gbl is net als een olie vlek op water, het mengt niet!
als de ph goed is dan zal eht wel goed zijn hoor

maar als je het nog wil laten reageren alleen maar warm laten worden en roeren... gbl of naoh alleen maar toevoegen als de ph verkeerd is....

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Er liggen bovenop inderdaad wat kleine ronde olie-achtige vlekjes. Aangezien de dichtheid van gbl dus duidelijk lager is kan het volgens mij makkelijk geabsorbeerd worden door er bijvoorbeeld een stukje toiletpapier in / tegen te houden.

Bedankt voor het advies iig, ik zal het doorgeven.

ohja, ik ben nogal een leek in ghb. De dosering moet tussen de 3 en 5 ml zijn heb ik hier en daar gelezen, dat klopt ook??
En hoe "nuttigt" men het over het algemeen? Het heeft namelijk nogal een zoutachtig niet echt lekker smaakje. Het lijkt mij het beste om het door wat drinken te doen? tips voor sapjes waarin je het, het minst proeft zijn welkom.

azerty1987

Belezen gebruiker
drankje waarin je het minst proeft is bitter lemon voor mij dan
en hoe nuttigen ik zoiu starten emt 2-3ML als je het nog nooit geprobeert hetbt
gewoon in en glas met beetje drinken en in 1 x naarbinnen gooien.

normale dosis is 3-5ml

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Zondagavond even 3 ml getest, best een fijn effect moet ik zeggen. ook wel lekker dat zodra het uitwerkt je gewoon weer compleet nuchter bent.
Weer wat meer variatie in mijn drug gebruik gevonden met dit middel :grin:

Bovenaan